עינת ארליך: "הצטלמתי לסדרה וביקשתי להצטלם ללא מייקאפ"

עינת ארליך | צילום: צילום מסך מאינסטגרם einaterlich@
עינת ארליך | צילום: צילום מסך מאינסטגרם einaterlich@

היא כמעט ולא מתאפרת ובכל הנוגע לאנטי אייג'ינג היא פשוט עושה כל מה שד"ר אודי בר אומר. עינת ארליך חושפת שגרת טיפוח קפדנית

88 שיתופים | 132 צפיות

עינת ארליך, בת 54, אשת טלוויזיה, שחקנית, סיימה קורס מורי יוגה.

שגרת טיפוח

"אני מחממת מדי בוקר את הידיים בכמה טיפות שמן, מוסיפה קצף ניקוי של ד"ר אודי בר והתוצאה היא פנים נקיות לגמרי. לעיתים אני מוסיפה לניקוי את מי הטוניק של קלרינס עם תמצית תפוז. הסרום של ד"ר בר וגם קרם הלחות הקבוע שלי הוא קרם אנטי אייג'ינג, בשם "קרם דה לה קרם" של ד"ר אודי בר, ליום וללילה, אין לו תחליף והוא משאיר עור מלא בלחות".

קצף ניקוי של ד"ר אודי בר, מחיר: 180 ש"ח | צילום: יח"צ
קצף ניקוי של ד"ר אודי בר, מחיר: 180 ש"ח | צילום: יח"צ
מי טוניק של קלרינס עם תמצית תפוז. 279 ש"ח. ניתן להשיג בסופר פארם או באתר CHOZEN | צילום: יח"צ
מי טוניק של קלרינס עם תמצית תפוז. 279 ש"ח. ניתן להשיג בסופר פארם או באתר CHOZEN | צילום: יח"צ

>> הסרום שעזר לנו לטשטש קמטים והשפתון שיציל אותנו בקור

טיפוח גוף

"קרם הגוף של החברה הישראלית VOS על בסיס שקדים הוא מרכך ומזין, והעור שלי אומר לי תודה. אני לא מוותרת על עיסויי גוף, ואחת לחודש מגיעה למעסה מעולה בשם עירא שנמצא ליד שוק הכרמל לטיפול שיאצו ולחילופין עיסוי רקמות עמוק".

קרם גוף VOS NATURAL COSMETICS מחיר 120 ש"ח | צילום: אריאל בלאק
קרם גוף VOS NATURAL COSMETICS מחיר 120 ש"ח | צילום: אריאל בלאק

איפור

"אני כמעט ולא מתאפרת בתקופה זאת של חיי. נפרדתי ממייק אפ, עד כדי כך שהצטלמתי לסדרה וביקשתי להצטלם ללא מייק אפ – שלפעמים בטלוויזיה יוצר מראה עשוי מדי – ואני מעדיפה להיראות קצת בוגרת על פני להיות עשויה מדי. אני משתמשת בקונסילר של שארלוט טילבורי, אמנית האיפור האנגליה, שאני קונה בלונדון. המסקרה של בנפיט והשפתונים של מיקי בוגנים. בתיק האיפור שלי יש תמיד שני מוצרי חובה של וולדה: באלם סטיק רפואי שעולה 30 ש"ח בסופר פארם והוא נפלא, והקרם של החברה 'סקין פוד' הירוק שהוא עזרה ראשונה נהדרת להענקת לחות לפנים ולגוף".

שיער

"הוא גדל מאוד מהר ובעודי צובעת אותו, הלבן בשורש כבר מבצבץ. אחת לשבועיים אני הולכת ליוסי שהוא גאון במספריים, במספרה השכונתית שלי בנווה צדק בתל אביב שנקראת y&y. בבית אני חופפת בשמפו ומרכך לשיער רגיל של מיקי בוגנים".

עינת ארליך | צילום: רפי דלויה
עינת ארליך | צילום: רפי דלויה

 גבות

"אחת לחודש אני מתייצבת לעיצוב אצל דורית 'גבות', רוטינה שאני שומרת שנים, וביומיום אני משתמשת במסקרה גבות של דורית".

אנטי אייג'ינג

"התחלתי לפני כמה שנים להזריק בוטוקס וחומצה הילארונית אצל ד"ר אודי בר ואני כל כך סומכת עליו, שאני עושה כל מה שהוא אומר וזה מוכיח את עצמו כל פעם מחדש. הגישה שלו כרופא מאוד מקובלת עלי – להיראות טוב אבל לשמור על מראה טבעי, ואחת לארבעה-חמישה חודשים, אני מגיעה למילוי קטן כדי לשמור על הקיים. על ניתוח אני לא חושבת, למרות שנבר סיי נבר, אבל אני מתקשה לראות את עצמי נכנסת לחדר ניתוח בהתנדבות".

>> סנדרה שדה: "ניתוחים פלסטיים זו חוויה נהדרת"

בושם

"אני לא אוהבת בשמים מתקתקים. באחת מנסיעותיי לחו"ל, גיליתי את הבשמים של המותג הצרפתי ל'ארטיזן, שהוא מותג נישה נחשב וכל סדרת השמים שלהם מעולה – ריחות נפלאים של ניקיון וניחוחות של פירות הדר. כשלא התאפשר לי לצאת לחו"ל בימי קורונה, דאגו לי לקבל אותו דרך בוטיק אינדיבידואל נווה צדק, שיש להם בשמי נישה ורכשתי דרכם".

תזונה

"אני גרגרנית גדולה ואוכל זו תשוקה גדולה אצלי, אבל יש לי בן זוג שאוכל רק דגים ירקות וביצים וכל התפריט של הבית הפך להיות כזה. והאמת? התחושה נהדרת. רק לעיתים נדירות בימי שישי, אני מוסיפה בשר לתפריט, ביום יום כבר אין אצלנו בשר בבית". 

כושר

"אני מתרגלת יוגה בסטודיו נווה צדק של ענת ועושה אימונים פונקציונליים בסטודיו של דנה קמפלינסקי ברוטשילד בתל אביב".

הטיפ שלי

"תנוחות גוף הפוכות למספר דקות מדי יום, להזרמת דם לפנים ולראש, זה משפיע על נראות העור והקמטים מגיעים בצורה יותר איטית וגם האפור של השיער לא ממהר להגיע".