קרן פלס בחשיפה אמיצה, מדגימה את הכוח הגדול של האיפור

קרן פלס | צילום: אינסטגרם kerenpeles@
קרן פלס | צילום: אינסטגרם kerenpeles@

קרן פלס העלתה שתי תמונות של עצמה, ההשוואה ביניהן מלמדת משהו גדול

88 שיתופים | 132 צפיות

כמגזין שמפרסם באופן תדיר הפקות אופנה מושקעות, אנחנו מעריכות מאוד את הכוח הטמון בזוג ידיים מאפרות. כשהידיים האלו – וכמובן האדם או האישה שאליו הן מחוברות – מלאות בניסיון, מיומנות וכישרון – השמיים הם הגבול. עד כדי כך, שפעמים רבות העוקבות שלנו מאשימות אותנו במילים הקשות: "אבל למה כל כך הרבה פוטושופ?!" למרות ששום תוכנת פוטושופ לא הייתה מעורבת בתוצאה הסופית, אלא רק עבודות איפור, תאורה וצילום מקצועיות ומיומנות.

מי שהייתה מוכנה להראות באופן חשוף וחד משמעי את כוחו האדיר של איפור מעולה, המצולם בתאורה טובה, זוהי קרן פלס, שהעלתה אתמול לרשתות החברתיות שלה שתי תמונות בליווי המשפט: "אותה גברת בלי מאפרת". בתמונה המקצועית היא תייגה את צוות הגלאם שאחראי לתוצאה הלוהטת והמוקפדת, בין היתר את המאפרת גלית ורטהיים. בתמונה השנייה שהעלתה פלס היא נמצאת באוטו, כפי הנראה בעוד פקק ישראלי. ורטהיים המוכשרת לא הייתה בסביבה ופלס תיעדה את עצמה עם שיער מפוזר ברישול ופנים נקיות מכל איפור, יפות, טבעיות ושמחות. כל כך טבעיות, עד שעבורנו, הרגילים כל כך לראות אותה מאופרת בכבדות דרך המסך, כמעט קשה לקלוט שזו היא.

אותה גברת בלי המאפרת

Posted by ‎Keren Peles – קרן פלס‎ on Sunday, September 11, 2022

פלס ממשיכה פה בהתנהלות האמיצה שמאפיינת אותה ברשתות, בה היא לא חוששת להראות את עצמה גם ברגעים קטנים, אינטימים ולא זוהרים כלל, מצרך נדיר יחסית בין המון תמונות מפולטרות בפיד האינסטגרם שלנו. על הדרך היא גם מדגימה היטב את הכוח האדיר שאיפור מקצועי טומן בחובו בימינו. מקוות שזה יעזור לנו בפעם הבאה שתרצו לכתוב בתגובות: "כמה פוטושופ".

קרן פלס: "אני לא טבעונית אבל נמנעת ממוצרי חלב – הוא מיועד לגור של חיה אחרת"