עינת מחתונמי מספרת על כל מה שלא רואים בתוכנית

עינת בן משה | צילום: שי פרנקו, סטיילינג: עינת בן משה, איפור ושיער: אלה ל־ORKOteam, ז'קט: קסטרו, חולצה, מחוך ומכנסיים: אוסף פרטי
עינת בן משה | צילום: שי פרנקו, סטיילינג: עינת בן משה, איפור ושיער: אלה ל־ORKOteam, ז'קט: קסטרו, חולצה, מחוך ומכנסיים: אוסף פרטי

מה המצלמות לא הראו לנו על הזוגיות עם לירון, למה קל יותר לצאת לדייטים בניו-יורק ומה עזר לה לאהוב את איך שהיא נראית: עינת בן משה מחתונמי מדברת מהלב. כן, גם על תקרית הצמר והמיגרנות

88 שיתופים | 132 צפיות

עינת בן משה, כלומר, עינת מחתונמי בשבילכן, נתקלת בי כבר בדלפק הקבלה של משרדי קשת. אנחנו שולפות באלגנטיות את התו הירוק כיאה למנהגי התקופה ומתרגלות יחד את הקונספט של ראיונות פרונטליים. מיד אחרי כמה צחקוקים נבוכים של שתינו, היא שואלת אותי אם חליתי בקורונה בקיץ. אני מאשרת בתדהמה ותוהה מי אני בכלל ואיך למען אלוהימה היא יודעת. היא מצדה משיבה: "כתבת על זה טור פעם, עשיתי על הכתבות שלך גוגל". בקיצור, בדיוק כמו לקראת האודישנים ל"חתונה ממבט ראשון", גם לקראת הראיון שלנו היא בדקה היטב לאן היא נכנסת ועשתה את שיעורי הבית שלה, מהסוג שנכתב עם הכותרות היפות שהכי מתחשק להעתיק מהם. ואם תשאלו אותה, זו בדיוק הסיבה שסיפור האהבה שלה ושל לירון פז הפך להיות מהמתוקים שנצפו אי פעם בתכנית – כן, היא גם נותנת קרדיט ללירון. וכן, עדיין אסור לה לספר אם הם עדיין ביחד, נשבעת שניסיתי, נאלץ לחכות לפרקי ההחלטות (בשלישי ובשבת השבוע בקשת 12).

איך קיבלת את ההחלטה ללכת לתכנית?
"כשעלה הרעיון ללכת לחתונמי, בהתחלה אמרתי לעצמי 'אלוהים ישמור, פריים טיים? ועוד בענייני זוגיות? אין סיכוי, אבל כשהתחלתי לחשוב על זה, נזכרתי שמאוד נהנתי ולמדתי מהעונות הקודמות. הרגשתי שאני עוברת תהליך עם שירי, מור והגר. אז החלטתי שהגיע הזמן להפסיק לתקוע את עצמי ולקפוץ למים. אגב, הייתי שירי, קל".

כפרה עליה. אבל שירי, באמת?
"כולם ציפו שאהיה כמוה. וכשאני אומרת כולם, אני מתכוונת אליי, ואל דני ויעל וחברות שלי. אפילו כשמעיין רובין ואני נפגשנו בדינמיקה קבוצתית היא אמרה לי: 'את שירי'. התנהלתי כמוה וציפו שההתחלה שלי תהיה קשה, הייתי כל כך סגורה וכזאת שמנסה לא להפריע".

"הייתי כזאת שמנסה לא להפריע", עינת בן משה | צילום: שי פרנקו, סטיילינג: עינת בן משה, איפור ושיער: אלה ל־ORKOteam, ז'קט: ראג אנד בון לפקטורי 54, שרשראות: זארה
"הייתי כזאת שמנסה לא להפריע", עינת בן משה | צילום: שי פרנקו, סטיילינג: עינת בן משה, איפור ושיער: אלה ל־ORKOteam, ז'קט: ראג אנד בון לפקטורי 54, שרשראות: זארה

הטוב לא קרה מעצמו

בהשוואה לזוגות אחרים, המצב שלכם היה כמעט מושלם.
"נכון. זה קרה בזכות עבודה שעשיתי כבר במיונים עם יעל ודני. בתהליך שואלים המון שאלות ומגיעים למפגשים שעוזרים להבין עם מה אני שלמה בעצמי ועם מה פחות. בכל פגישה קיבלתי הזדמנות להתחיל להתנהל אחרת. וגם טיפ של יעל, האמת".

"מה שרואים, זו הזוגיות שהייתה לנו. מה שאולי לא רואים, זה שהטוב הזה לא קרה מעצמו אלא דרך עבודה והרבה מודעות. עשיתי שיעורי בית ולמדתי מהעונות הקודמות"

אוקיי, תגלי לנו את הטיפ?
"באותה תקופה הייתי מנסה להבין תוך כמה שניות עם מישהו, לאן זה ילך ומה אני רוצה ממנו, ויעל הבינה את זה מעולה. והיא אמרה לי פשוט לא לחשוב על היום ה-42 אלא לגלות אם אני בכלל רוצה לבלות איתו את היום שלמחרת. ולשם שינוי התעסקתי בלחיות את הרגע ולא לתהות אם הוא יהיה בעלי. ברור שגם ללירון יש חלק בזה".

ובאמת הכל היה ורוד?
"לגמרי. מה שרואים, זו הזוגיות שהייתה לנו. מה שאולי לא רואים, זה שכל הטוב הזה לא קרה מעצמו. זו מערכת יחסים שהצלחנו לפתח רק דרך עבודה והרבה מאוד מודעות של שנינו. גם עשיתי שיעורי בית ולמדתי הרבה מהעונות הקודמות. נניח, הבנתי שסביבת המגורים יכולה להיות משמעותית ולהשפיע על החוויה, בעיקר כשאת נכנסת למשהו קיצוני למשך תקופה ארוכה. הרי סוג של מכניסים אותך לקלחת ואומרים לך: 'תתאהבי!'".

"כשאנחנו הולכות לישון עם מישהו זה צריך להיות מבחירה. חשוב שהבחירה לישון ביחד תהיה משמעותית ולא תרגיש כמו לילה אחרי דייט"

 

"מה שרואים, זו הזוגיות שהייתה לנו", לירון ועינת | צילם מסך מתוך חתונה ממבט ראשון
"מה שרואים, זו הזוגיות שהייתה לנו", לירון ועינת | צילם מסך מתוך חתונה ממבט ראשון

כן, זה הפורמט בערך.
"נכון, אז לירון ואני לקחנו את הזמן בשביל לאפשר אחד לשנייה להבין איך בוחרים בסיטואציה שאין בה בחירה. ומגורים במקום ניטרלי או מיטות נפרדות ממש עזרו לנו, כי כשאנחנו הולכות לישון עם מישהו זה צריך להיות מבחירה. והיו שני חדרי שינה, אז באמת בחרנו מתי לישון ביחד".

כולנו היינו רווקות, לכולנו יצא ללכת לישון עם מישהו שאנחנו מכירות יומיים.
"זו באמת ביקורת שכולנו מקבלות הרבה אבל זה לא העסיק אותי, כי בניגוד לפרטנר שיוצאים איתו לדייט או שניים ואז אולי בוחרים להמשיך לישון, בתכנית עברנו לגור ביחד והיה חשוב שנצמח בסביבה יציבה ושהבחירה לישון ביחד תהיה משמעותית ולא תרגיש כמו לילה אחרי דייט. הרי במצבים כאלה תוכלי לחזור לפינה שלך ולהיות לבד. כאן אין את זה".

אבל לירון נתפס בתוכנית כבנאדם קצת פחות אמין, שבא כדי לנסות להתפרסם.
"זה לא יכול להיות רחוק יותר מהמציאות, לירון בא כי הוא רצה למצוא אהבה. הוא התחיל את התהליך, התחבר אליו ונכנס אליו בלב שלם".

יש רגע שאת מתבאסת שלא נכנס לתכנית?
"היה ערב שעשינו שאלון שאמור לייצר אינטימיות, עשינו אותו במקום מאוד טוב. הייתי שמחה לראות את התשובות שאמרנו אחד לשנייה שוב. אני גם חושבת שההתחלה לא ברורה לצופים, צריך להבין שזה לא רק קסם או התאמה שעבדה. נכון, לירון ואני חושבים בצורה דומה ברמות שזה מפחיד. מי שמדבר איתנו בנפרד אומר שאנחנו משתמשים באותם משפטים וזה מאוד הקל עלינו בהתחלה".

"יש לי מיגרנות מגיל 14 ואני יודעת להתמודד איתן ויודעת איך לקרוס מבלי להפריע לאף אחד. בזוגיות אין את הזמן בנפרד וזה עזר לי להבין שאני צריכה שהוא יקבל אותי גם ברגעים האלה"

 

איך זה מסביר את תקרית המיגרנה?
"שתדעי שהשיחה הזו הייתה נקודה מכוננת בשבילי. היא הייתה התמצית של כל מה שעברתי בתכנית ואיך סיימתי את התהליך. הגעתי ממקום שאני מאוד לא רוצה להעיק על מישהו שנכנס אליי לחיים, כל הזמן מנסה להיות הכי בסדר ורק לתת ולהעניק ולא להכביד או להפריע בשום צורה. זה העלה הרבה מאוד הזדהות אצל אנשים. אני לא חושבת שיש מה להשחיר ללירון במקרה הזה, בסוף צריך לזכור ששנינו חווינו במהלך הצילומים גם את החיים עצמם".

ראוי לציין שענית לו מעולה.
"בהתחלה באמת רציתי להגיד שאני בסדר ונורמטיבית, יש לי מיגרנות מגיל 14 ואני יודעת איך להתמודד איתן. אני עובדת בפרויקטים מאוד מורכבים ויודעת איך לקרוס רק בזמני הפרטי מבלי להפריע לאף אחד. ופתאום תוך כדי השיחה שלנו דמיינתי את היום שאחרי, כי בזוגיות אין את הזמן בנפרד, ליפול מבלי להשפיע עליו. הרשתי לעצמי לדמיין את הרגע שאצטרך תמיכה ושיקבלו אותי והבנתי שאני לא אוכל להחביא את זה בתוך זוגיות. זה עזר לי להבין שאני צריכה לשים הכל השולחן ושבבית שאקים יהיו גם רגעים שלא אהיה בשיא, ואני צריכה שהוא יקבל אותי גם ברגעים האלה".

עבדת מהבית באותה תקופה? 
"עבדתי מהמשרד שלי. באותה תקופה ניהלתי את מחלקת החדשנות בפקטורי 54. חיפשתי סטארטאפים מעולם הריטייל, להשקיע בהם ולעזור לעצב את המוצרים שלהם בצורה שתהיה מיושמת בשוק וגם הקמנו את האתר החדש של פקטורי. אני מתה על העבודה שלי, היום אני עושה אותו דבר במקום אחר".

עינת בן משה | צילום: שי פרנקו, סטיילינג: עינת בן משה, איפור ושיער: אלה ל־ORKOteam, סריג: איזבל מארה לפקטורי 54, קשת: קרן וולף
עינת בן משה | צילום: שי פרנקו, סטיילינג: עינת בן משה, איפור ושיער: אלה ל־ORKOteam, סריג: איזבל מארה לפקטורי 54, קשת: קרן וולף

ניו-יורק סיפור אהבה

כאמור, בן-משה (כיום בת 33) טסה לחגוג את החלום הניו-יורקי בכוחות עצמה עם המעבר לתפקיד ייעוץ כספי לכמה מהחברות הגדולות בעולם. רוצות לקנא עוד יותר? המשרד שלה היה ממוקם בשדרה החמישית: "בכל בוקר צבטתי את עצמי. אבל כשסיימתי ללמוד ראיית חשבון והתמחות, רציתי שהבסיס שלי יהיה בארץ עם עבודה ורסטילית. זה לא יצא לפועל ופתאום עלה הרעיון לעבור לניו-יורק. לא ידעתי למה אני עושה את זה אבל זה הרגיש לי נכון".

בינינו, איך הדייטים שם בהשוואה לישראל?
"האמת שלא יצאתי להרבה דייטים בארץ. אחת הסיבות שהבנתי שעברתי לשם, זה כי היה לי קשה בתוך הכפר הקטן הזה של ישראל. בכל פעם שיצאתי כבר, הייתי מחושבת. חששתי שזה מישהו שאולי מכיר את השותף שלי לדירה או את אחותי, בניו-יורק זה השתחרר לי".

וזה נראה כמו ב"סקס והעיר הגדולה"?
"יצאתי שם ללא מעט דייטים ראשונים, ממש לא מעט (צוחקת), וכל דייט שונה. גם שם יש אפליקציות אבל גם יש סצנה של להגיע לאירוע לבד ובמטרה להכיר שם, זה מאוד חסר לי בארץ. שם תמיד מישהו פתוח להכיר אנשים חדשים. גם האירועים מתוכננים בצורה שמעודדת שיח ומשם מתגלגלים וכך הכרתי את בן הזוג הקודם שלי נניח. פשוט הגעתי לארוחת ערב עם עוד שלושים רווקים שהוזמנו באופן אישי. וכן, מתלבשים יפה".

גם אחרי האירוע הגדול?
"הדייט השני שלי איתו היה בערב, כשלשנינו היו גאלות. הוא בא לאסוף אותי מהפייר הוטל כשאני לבושה בשמלה שחורה והוא בחליפה. אבל חשוב להגיד שהוא גם היה קטן ממני וגר עם שותפים".

החיבור של בן-משה לאופנה בכלל ולפקטורי 54 בפרט הוא לא מקרי. אחותה, יפעת אירני (אשתו של רוני אירני. ד"א), היא מבעלי של רשת אופנת מותגי העל, קירבה שסיפקה לה גישה למלתחה מעוררת קנאה שגם הגיחה לביקור בתעודת הזהות שלה, כניסה לתצוגות אופנה ועוד שלוק מספייסי מרגריטה באירועים מתוקשרים. היא גם זו שהחזירה אותה לארץ אחרי ארבע שנים במנהטן עם הצעת העבודה המפתה לעבוד כמנהלת מחלקת החדשנות של פקטורי 54. יפעת היא אחותה הגדולה ויש לה עוד שני אחים קטנים: עומר ויעל. הם גדלו בראשון לציון לאבא מהנדס ואימא שעבדה בתחום החינוך. כאמור כיום בן משה כבר לא עובדת בחברה שאחותה היא מבעליה אלא כעצמאית, "אני עובדת עם סטארט-אפים, בעיקר בתעשיות הריטייל והאופנה, על איך לפתח את הטכנולוגיות שלהם לשוק אליו הם רוצים להיכנס ובהתמקדות על משתמש הקצה והחוויה שלו".
אגב ברוח השילוש הקדוש של עבודה-משפחה-אופנה, בן-משה גם אחראית על הסטיילינג בצילומי הכתבה הזו- כמו תמיד, אחרי הרבה שיעורי בית ובלי שליפים.

עינת בן משה עם אחותה, יפעת אירני:

אז מפה האומץ גם להלביש את עצמך לבד?
"זה קצת מלחיץ האמת. אני אוספת בגדים מכל מיני מקומות וביליתי השבוע בחנויות אחרי הרבה זמן וחזרתי לחטט בארון שלי. אז יש כאן תמהיל של פריטים שאספתי מהארון שלי ומרשתות אחרות, ניסיתי לשלב כמה השראות. איסופים לבגדים זה עולם שממש חדש לי, לבקש להשאיל ממקומות וללמוד איך לפנות זה משהו שמגניב לי ללמוד".

מעניין אותך להתעסק בסטיילינג?
"אני נהנית בינתיים לבחור לעצמי בגדים. אני יודעת מה טוב לי ומה מרגיש לי נעים ונוח ומה אני אוהבת ומחמיא לי ומה אני ארצה לראות אחר כך".

נהנת לבחור לעצמה. עינת בן משה | צילום: שי פרנקו, סטיילינג: עינת בן משה, איפור ושיער: אלה ל־ORKOteam, סריג: איזבל מארה לפקטורי 54, ג'ינס: רי דאן לפקטורי 54, קשת: קרן וולף
נהנת לבחור לעצמה. עינת בן משה | צילום: שי פרנקו, סטיילינג: עינת בן משה, איפור ושיער: אלה ל־ORKOteam, סריג: איזבל מארה לפקטורי 54, ג'ינס: רי דאן לפקטורי 54, קשת: קרן וולף

הקרבה לבגדים היוקרתיים של רשת פקטורי 54 עוזרת לך?
"זה לא האישיו. אני אוהבת לאסוף בגדים מכל מיני מקומות. בפרק האחרון לדוגמה, לבשתי חצאית לבנה מפוראבר 21 שרכשתי לפני שבע שנים. גם השמלה האדומה שלבשתי בסופ"ש הזוגות היא מקולקציה של זארה מלפני שש שנים. יש לי גם בגדים מחנויות שאין להן שם".

יש לך גישה למלתחה של אחותך?
"בהחלט. אבל יש לנו סגנון ומבנה גוף שונה אז אני לובשת מעט מאוד מהפריטים שלה. זה מצחיק אבל, אנשים חושבים שאני עובדת בעולם האופנה ומבינה במותגים, אבל אני לא. אני בנאדם של טכנולוגיה, מספרים, עסקים ואסטרטגיות. אני רק מבינה אם בגד גורם לי להרגיש טוב או רע".

די נו, לא ממש נתפסת עם וואנזי.
"אני מאוד בעד וואנזי! יש לי פיג'מות כריסמס קיטשיות שאני מאוד אוהבת. ובגדים זו אומנות שאני מאוד אוהבת. אני גם מתחברת לתחושה שמתקבלת כשאת לובשת בגד שנוח לך ומעצים אותך".

גם נשלחת לצפות בתצוגות אופנה?
"כשגרתי בניו יורק. זה מאוד מרגש, בעיקר כשזו העיר שאת חיה בה. בשבוע האופנה נניח, כל המותגים הגדולים בוחרים לוקיישנים מיוחדים בכל רחבי העיר ואת זוכה לראות את ניו-יורק בצורה שונה. זה לצפות ביצירות אומנות הולכות על המסלול וזה מדהים לראות איך כל מותג הופך את הלוקיישן לעולם שלם. קואץ' לדוגמה, שכרו האנגר ענק ומילאו אותו בנצנצים, כולל מכונית שציפו בנצנצים ועד הקירות והרצפה. זה מטורף להיות קהל של היצירות האלה".

"אני אוהבת את העבודה של פאולה רוזנברג. אני יכולה להעיד על עצמי שנשים שמעלות לאינסטגרם תמונות של סימני מתיחה לדוגמה, מאוד מחזקות אותי"

בתעודת הזהות שלך דיברת על דימוי גוף. ועם כל הכבוד לעולם האופנה, הוא לא תמיד גורם להרגיש נוח עם המשקל.
"באמת במשך הרבה מאוד שנים, בעיקר סביב גילאי החטיבה ואפילו צבא, הרגשתי כאילו אני צריכה לרדת במשקל. תמיד הייתה לי תחושה שאם רק ארד חמישה קילו החיים שלי יסתדרו. העיסוק הזה במשקל בא לידי ביטוי בעיקר במחמאות, כשאומרים לי 'איך רזית' לדוגמה, גם כשלא באמת רזיתי. המעבר לניו-יורק מאוד עזר לי להתנתק מהעיסוק הזה וגם החיבור לריקוד. התחלתי לראות את עצמי בצילומים רוקדת וזה גרם לי לאהוב את איך שאני נראית כשאני זזה והכי להתחבר לעצמי, זה המקום שעזר לי להתנתק מכל הרעש מסביב ולהתחיל לאהוב את עצמי".

אבל בתצוגות אופנה רוב הדוגמניות עדיין מאוד רזות.
"רואים את זה כטרנד בתצוגות אופנה שהדימוי ההוא הולך ונעלם. אני מאוד מעודדת ואוהבת שמראים דוגמניות בכל מיני מידות, אני אוהבת את העבודה של פאולה רוזנברג וככל שנראה יותר נשים במידות שונות יהיה לנו יותר קל לאהוב את עצמנו. אני יכולה להעיד על עצמי שנשים שמעלות לאינסטגרם תמונות של סימני מתיחה לדוגמה, מאוד מחזקות אותי. ואני מקווה שאשלים עם עצמי ואהיה במקום שגם אהיה מסוגלת להעביר את המסר הזה לאחרות. נכון שזה מרגיש כרגע סתם טרנדי, אבל זה לגמרי חזק ומשמעותי וככל שנציג יותר נשים במידות שונות כולנו נקבל את עצמנו הרבה יותר טוב".

איך תפחיתי את הסיכויים שילדיך יגיעו לדיאטת קיצון?
>> הדוגמנית מישל גרציג: "אני לא ארעיב את עצמי, הבריאות שלי מעל הכל"

יצא לך לקבל תגובות מנשים?
"כרגע אני מקבלת בעיקר המון אהבה, גם ברחוב. יש משהו באהבה הזו שאני מקבלת שפשוט מרים את הנפש ועוזר לי לעבד את התקופה הזו הלאה".

עינת בן משה | צילום: שי פרנקו, סטיילינג: עינת בן משה, איפור ושיער: אלה ל־ORKOteam, ז'קט: קסטרו, חולצה, מחוך ומכנסיים: אוסף פרטי, קשת: קרן וולף
עינת בן משה | צילום: שי פרנקו, סטיילינג: עינת בן משה, איפור ושיער: אלה ל־ORKOteam, ז'קט: קסטרו, חולצה, מחוך ומכנסיים: אוסף פרטי, קשת: קרן וולף

"כשהחלטתי לעשות את "חתונמי" לא חשבתי על השידורים. זה היה שלב שהפחיד אותי אבל הרגשתי שזה משהו שאני צריכה לעבור"

יש תגובה ספציפית שזכורה לך?
"אלו שהכי מרימות לי את הנפש ומשאירות אצלי חותם הן המזדהות, המתעניינות או אפילו מי שקשה לה עם משהו שעשיתי ולא מהססת לנהל איתי דיון. אני חושבת שיש הזדמנות בחתונמי, שהבנתי כצופה בעונות הקודמות, שאפשר להצליח לעבור טיפול או תהליך מהצד מבלי להקריב ולהיות חלק מהסיטואציה באמת".

בסך הכל את שמחה שעשית את התכנית?
"זאת המתנה הכי טובה שיכולתי לתת לעצמי. יצאתי עם המון חברויות מתוך הדבר הזה. אנחנו בכללי הפכנו לקבוצת חברים מאוד חזקה".

ובכל זאת קארין לא השתתפה בהפקת אופנה שעשיתן ב"מאקו".
"היא לא הרגישה טוב. אבל אנחנו מאוד קרובות. כולנו עושים ערבי צפייה משותפים לא מעט, אם זה אצלי, אצל שי או מנו. יש לנו משפט כזה, שאנחנו כמו יחידה צבאית. זר לא יבין את מה שעברנו. החברויות שיצאתי איתן מהתכנית לא קרו במפגש הזוגות אלא ביום שאחרי. גם נסענו כל הבנות ללילה בצפון כי היינו צריכות שנייה להתנתק מכל מה שקורה ולעבד את מה שעברנו".

איך הדינמיקה בתוך החבורה בהשוואה לסופ"ש הזוגות?
"יש כאלה שאוהבים ספייס ויש כאלה שמתחזקים דווקא קשר אישי. אני חושבת שכל אחד מאיתנו לוקח את התהליך של השידורים למקום אחר וזה בסדר".

זה הביך אותך לראות את עצמך?
"מאוד חששתי מהפעם הראשונה, אבל זה היה נחמד כי היה לי טיזר של שתי דקות ויצא לי לראות את שאר הזוגות לפני. כשאני עליתי, זו הייתה חוויה מוכרת אבל עדיין היו לי המון חששות איך אני ארגיש, הבאתי את כל החברות שלי ועשינו חזרה גנרלית. אגב, התקופה הכי קשה הייתה דווקא לפני השידורים, הציפייה של איך זה יהיה. כשהחלטתי לעשות את "חתונמי" לא חשבתי על השידורים. זה היה שלב שהפחיד אותי אבל הרגשתי שזה משהו שאני צריכה לעבור".

עינת ולירון. | צילום מסך מתוך "חתונה ממבט ראשון 4"
עינת ולירון. | צילום מסך מתוך "חתונה ממבט ראשון 4"

חברות שלך בכללי היו דמויות חשובות בתכנית. מתי מלהקים את דניאל?
"אז דניאל, נועה ומירן, כולן הוזמנו אליי לגג לעשות חזרה גנרלית ועשינו חזרה לאירוע. אבל הפרק הראשון היה כיף. צפיתי בו עם משפחה וחברות. זה מצחיק, כי באמת רואים אותן אומרות שהן לא רגילות לראות אותי כזאת רכה. הן לא ראו אותי בזוגיות, בקטע הזה זה מאוד נאמן למציאות".

ובהמשך? ברגעים אינטימיים יותר, עדיין היה מצחיק?
"אני זוכרת שבזמן הצילומים אמרתי ללירון ללבוש חולצה כשהוא יוצא מהמיטה כי סבא שלי הולך לראות את זה, אבל זה פחות הצליח (צוחקת). החלק הכי מאתגר בצפייה זה לא האינטימיות, אלא לצפות בעצמי מתקופה אחרת, כי מאוד השתנתי מאז".

"זה לא טיפול פסיכולוגי, אין חיסיון. ידעתי לאן נכנסתי. נהנתי לראות את דני ויעל בעונות הקודמות מצליחים לתווך סיטואציות בין בני זוג ורציתי את זה. אסור לשכוח שזה ריאליטי"

כמה המודעות למצלמות משפיעה כשבא לך לנשק אותו?
"יש קטעים שהיום אני רואה ואומרת לעצמי שבטוח ידעתי שיש שם מצלמה. אבל זה לא עצר בעדי, כי יש איזו רמת מודעות לאורך כל התהליך, לזה שזה לא רק אני והוא ושמישהו יצפה בזה בהמשך. גם כל הזמן שואלים אותך שאלות בטיפול או בטסטות הקטנות, זה משהו שאני גם לקחתי לחיים היום, עינת של אחרי התכנית פחות מתנצלת על המקום שלה והרבה יותר משוחררת ופתוחה".

את קוראת טוקבקים?
"מודה שאני משתדלת שלא. לפעמים שולחים לי רק מה שעובר סינון של משפחה וחברים. גם כשהביקורת על אחרים זה מכווץ לי את הבטן, במרחק הזמן אולי אוכל כן לקרוא. אני רק אוסיף שלדעתי ההתעסקות במי צודק ומי טועה מיותרת בתכנית כזו. זו הזדמנות של כל אחד מאיתנו ללמוד משהו על עצמו ועל איך הוא היה רוצה להשתפר".

גם במקרה של דני ויעל שחוטפים אש?
"עליהם ספציפית צריך להגיד – זה לא טיפול פסיכולוגי. אנחנו לא באים למטפל, אין פה חיסיון. ידעתי לאן נכנסתי. מאוד נהנתי לראות אותם בעונות הקודמות מצליחים לתווך סיטואציות בין בני זוג ורציתי את זה. הם רואים גם אותך וגם אותו והם מאירים לך מקומות שהפסיכולוג לא בהכרח ידע לאבחן כי הוא מקשיב רק לנקודת המבט שלך, תפסתי מהם מנטורים שמקלים על התהליך. אסור לשכוח שבסוף זה ריאליטי".

ואיתמר?
"זו סיטואציה שחד משמעית יצאה מפרופורציה. בסוף כולנו הגענו כדי לשים את הלב על השולחן ולאף אחד לא מגיע הרבה ביקורות, כולנו בתקשורת אחד עם השנייה. לגבי איך שאיתמר מרגיש היום, תצטרכי לדבר איתו".

תקרית הצמר: "זה לא פגע בי שאני לא מעניינת, פגע בי שהייתי חלק מקבוצה והרגשתי שאף אחד לא דואג לי בסיטואציה"

ובכל זאת.
"חייבים להבין שהסיטואציות מורכבות יותר. שידכו לנו מישהו שאנחנו לא מכירים ושלחו אותנו לחיות את את החיים הרגילים עם מצלמה. זה שם אותנו בסיטואציות קיצוניות. לדוגמה, לירון ואני עמדנו לצאת לדייט ופתאום הוא קיבל הודעה על קרוב משפחה שנפטר במהלך הצילומים. זה לא מתוסרט, זה החיים עצמם וזה מאוד מורכב וחושפני".

אז למה תקרית כדור הצמר כל כך פגעה בך? הרי זו לא תחרות פופולריות עם אסמסים.
"זה לא פגע בי שאני לא מעניינת, פגע בי שהייתי חלק מקבוצה ובאיזשהו שלב היה ברור שלכל אחד צריך להישאר חוט ביד. הרגשתי שאף אחד לא דואג לי בסיטואציה. מה שקרה זה שיעל זרקה לי אותו בסוף ושאלה אותי איך זה מרגיש, ניצלתי את זה במפגש הבא איתה לנסות להבין מה אני צריכה לעשות אחרת כדי שאנשים יבינו שגם אני צריכה עזרה".

עינת בן משה | צילום: שי פרנקו, סטיילינג: עינת בן משה, איפור ושיער: אלה ל־ORKOteam, ז'קט: קסטרו, חולצה ומחוך: אוסף פרטי, קשת: קרן וולף
עינת בן משה | צילום: שי פרנקו, סטיילינג: עינת בן משה, איפור ושיער: אלה ל־ORKOteam, ז'קט: קסטרו, חולצה ומחוך: אוסף פרטי, קשת: קרן וולף

באותו פרק היא סיפרה ללירון שהיו לך קשיים חברתיים.
"הרבה פעמים אני מוציאה את עצמי החוצה בסיטואציה חברתית. זה לא שאני אאוטסיידרית. בכל מסגרת חברתית שהייתי היו לי המון חברים לאורך חיי. כן, עברתי ארבעה בתי ספר אבל זה בא ממני וכי רציתי לעבור לבתי ספר יותר טובים או כי התקבלתי למגמת מחוננים, אבל תמיד ידעתי שאני אהיה בסדר ואמצא חברים".

אתם מדברים אחד על השנייה בנפרד, יש רגעים שזה פגע בך?
"אחד הדברים הכי זוגיים שאני ולירון עשינו, היה להגיע לתובנה שאנחנו מקווים שנצפה בזה ביחד. וזה משהו שליווה אותנו לאורך הצילומים. דאגנו לכבד תמיד לטובת העתיד. לא נעלבתי מדברים שהוא אמר כי שום דבר לא ממש הפתיע אותי".

גם השיחה האחרונה עם איתמר?
"באמת שלא ביאסה, זה ההמשך של שיחת המיגרנה שהייתה וגם היינו כבר קרובים ליום ההחלטות ומוצפים במחשבות על היום שאחרי. בכל התהליך השתדלנו לזכור שהשידורים ישפיעו עלינו".

כמעט שנה עברה מהחתונה בתוכנית. איך זה לחיות תקופה ארוכה מאוד כשאת צריכה לשמור על כל כך הרבה דברים לעצמך?
"זה מאתגר. אנחנו מאוד נזהרים. אני חייבת להגיד שכמה שחששתי מהתקופה האחרונה, היא דווקא מאוד כיפית. האהבה, האינטראקציה עם אנשים. מתייעצים איתי אפילו על רילוקיישן".

מגניב לך להיות מפורסמת? שת"פים באינסטגרם והשקות?
"כן, אני לא חותמת פה על חוזה טאלנט. אבל כרגע כן".

עינת בן משה | צילום: שי פרנקו, סטיילינג: עינת בן משה, איפור ושיער: אלה ל־ORKOteam, חולצה, מחוך ומכנסיים: אוסף פרטי
עינת בן משה | צילום: שי פרנקו, סטיילינג: עינת בן משה, איפור ושיער: אלה ל־ORKOteam, חולצה, מחוך ומכנסיים: אוסף פרטי

>> לא כלה דרכנו: כל טורי המעקב של הדס בשן על חתונה ממבט ראשון 4