בר רפאלי שוב מעצבנת את הגולשים

בר רפאלי בפסטיבל ונציה | צילום: Vittorio Zunino Celotto/Getty Images
בר רפאלי בפסטיבל ונציה | צילום: Vittorio Zunino Celotto/Getty Images

בכל משבר לאומי או בינלאומי יש את הסלב הזה שמעלה תמונה מנותקת. הפעם זו בר רפאלי, שזכתה לתגובות בסגנון "תתביישי לך, אנשים מתים מסביב לעולם"

88 שיתופים | 132 צפיות

משבר הקורונה כנראה רחוק מלחלוף. מדי יום גדל מספר החולים, אנשים יוצאים לחופשות ללא תשלום או מפוטרים ממקומות העבודה והציפייה מהסלבס היא להירתם ולגלות רגישות כלפי המצב. הרי בסופו של דבר כולנו נפגעים והקורונה לא פוסחת על אף אחד.

>> למשל דורית רבליס, שהפסידה צילומים למגזין "ווג"

הכוונה של בר רפאלי כנראה הייתה טובה, היא כנראה התכוונה כן להביע תמיכה וסולידריות, אבל לצערה הביצוע יצא קצת פחות טוב. רפאלי העלתה תמונה שלה מחויכת בים וכתבה "לקחתי את הבידוד ברצינות #קורונה", רפאלי התכוונה לספר בדיחה שאולי תעלה לאנשים חיוך בימים אלה, אבל בפועל הגולשים זעמו והאשימו אותה בחוסר טקט ובשימוש ציני בהאשטאג קורונה.

"תתביישי לך, אנשים סובלים ומתים, את אמורה להיות בבית לא ביום כיף בים", כתב אחד הגולשים. "בר כפרה עלייך זאת פחות התמונה שמתאימה להאשטאג קורונה", הוסיפה אחרת. "אנשים ברחבי העולם מתים בגלל הקורונה, אנשים מפוטרים, אנשים בהסגר… ויש אנשים שממשיכים לעשות האשטאג קורונה כאילו זה צחוק", "חוסר טקט זה כאן" וזה עוד ממשיך.

View this post on Instagram

Took this isolation thing seriously.. #corona

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli) on

>> "בימים כאלה נדרשת סולידריות": מיכל אנסקי עונה לגולשת שתקפה אותה

כמובן, אין בכוונתנו לבקר את הבחירות של אף אחת, ונכון שאפשר ואף רצוי לצד כל הפאניקה גם ליהנות בימים האלה, אבל אפשר קצת פחות לשתף, או לפחות לבחור בתיאור תמונה קצת פחות מנותק. הבעיה היא לא בבחירה של רפאלי ללכת לים, אלא בעובדה שהתמונה הזאת קצת יותר מדי מוציאה את העיניים למי שחייב להישאר בבית. לכן היינו מצפות מסלבס בימים האלה להעלות תמונה בבית, מציעים לעוקביהם פעילויות להעביר את הבידוד או סתם אמפתיה. לצחוק? אנחנו תמיד בעד וגם משרד הבריאות לא כלל בהוראות שלו הנחיות מפורשות מתי מותר להשתמש בהאשטאג ומתי אסור, זה רק שגם לצחוק צריך לדעת איך.