דורית רבליס: "הדבר הכי קשה במצב הזה הוא חוסר הוודאות"

דורית רבליס | צילום: עידו לביא
דורית רבליס | צילום: עידו לביא

הדוגמנית דורית רבליס חזרה משבוע האופנה בפריז היישר לבידוד. הפסקת הטיסות והבידוד גרמו לה להפסיד עבודות וצילומים מעבר לים, אבל יש דברים חשובים יותר מקמפיין בינלאומי

88 שיתופים | 132 צפיות

לפני כשבועיים נחתתי בארץ מטיול של ארבעה ימים בפריז, לשם הוזמנתי על מנת להתארח באירועי שבוע האופנה. שלושה ימים לאחר מכן הודיעו שכל מי שחזר מצרפת חייב להיכנס לבידוד למשך שבועיים מתאריך הנחיתה בארץ.

>> דורית רבליס על ההצלחה הבינלאומית

בהתחלה קיבלתי את הגזרה ברוח טובה, צחקתי וחשבתי שזה יעבור בקלות, ושדווקא מתאים לי חופשה קטנה מכל הלחץ של הלימודים והעבודה, אבל אחרי יומיים בבידוד הבנתי את הקושי. אני טיפוס מאוד תזזיתי עם הרבה עשייה יומיומית. אני אוהבת את השגרה שלי גם כשהיא עמוסה וקשה, אני בן אדם שאוהב להיות פעיל. אני גם מאוד אוהבת ספורט, אני רגילה לרוץ בחוץ כל יום או ללכת למאמן האישי שלי, ומהבחינה הזאת היה לי קשה מאוד.

View this post on Instagram

A post shared by ∂σяιт яєνєℓιѕ ???? דורית רבליס (@dorit_revelis) on

ניסיתי לקחת את הבידוד לכיוון חיובי ולעשות דברים שאני אוהבת ולהתחבר יותר לעצמי. התחלתי להתעסק בעריכת וידאו, משהו שמזמן רציתי לעשות ולהשקיע בו ואף פעם לא הצלחתי למצוא את הזמן. התאמנתי בבית, קראתי ספרים וביליתי הרבה זמן איכות עם הכלב שלי טומי.

כמובן שבעקבות הבידוד הפסדתי ימי צילום חשובים כמו הפקת אופנה ל"ווג" ספרד, שער במגזין "אל" גרמניה וקמפיין למנגו. ספגתי הפסדים כלכליים גדולים מאוד מהבידוד, ובכלל מהמגפה הזאת שרק הולכת ומתפשטת כל הזמן, ועם ההתפשטות מתבטלים צילומים, כך שככל הנראה אני לא אראה עבודה בזמן הקרוב.

>> חולה מספר 74 מדברת מהבידוד

כמובן שלא רק אני סובלת מהפסדים קשים בעקבות המגפה, הרבה עסקים ספגו מכה קשה שלא בטוח שיצליחו להתאושש ממנה, גם עסקים קטנים וגם גדולים, עובדים רבים נשלחו הביתה לחופשה ללא תשלום והבורסה בצניחה. הדבר הכי קשה במצב הזה הוא חוסר הוודאות, אף אחד לא יודע איך ומתי זה יגמר. אני מנסה לשמור על אופטימיות ומקווה שכל המצב הזה יפסק בהקדם וכולם יחזרו לשגרה שלהם. בינתיים מאוד חשוב שאנחנו, האזרחים, נשמע להוראות משרד הבריאות כדי לצמצם את ההתפשטות כמה שאפשר.

>> חצי הכוס המלאה של הקורונה

* דורית רבליס היא דוגמנית מצליחה שמאחוריה קמפיינים בינלאומיים גדולים בהם לקלווין קליין, טומי הילפיגר, טום פורד, פולו רלף לורן, סוניה רייקל, מאסימו מוטי, טופ שופ, זארה, H&M, שער ב"ווג" אוקראינה ושער נוסף במגזין "פורטר". היא גם צועדת קבוע בשבועות אופנה בחו"ל: מיו מיו, אופ וייט, לקוסט ועוד, ובארץ הובילה קמפיינים לטוונטי פור סבן, גליה להב, תכשיטי רויאלטי וכיום היא הפרזנטורית של פקטורי 54.