וונדר וומן 1984, ועוד תשעה דברים שאנחנו מחכות להם ב-2020

ריהאנה | צילום: GettyImages/Tim P. Whitby
ריהאנה | צילום: GettyImages/Tim P. Whitby

הסרטים הכי מצופים, הספר שנרוץ לקרוא, המסעדה החדשה שאנחנו מחכות לה והאלבום החדש של ריהאנה: עשרת הדברים שאנחנו הכי מחכות להם ב-2020

88 שיתופים | 132 צפיות

כסאקריות מושבעות של התחלות חדשות, הסם האהוב עלינו הוא תקווה. הסם הזה מסמא בוורוד-שערות-סבתא את כל הציפיות שלנו, וגורם לשנה החדשה להיראות כמו הדבר הכי טוב שקרה לנו לאחרונה, וזאת למרות שעד כה לא נרשם שיפור כלשהו. רצוי להשתמש בסם בחוכמה כי הדאון שלו הוא מהגרועים שחווינו. בינתיים אנחנו מאוזנות, והנה רשימת הדברים שאנחנו מחכות להם בלהט עז בשנה החדשה:

המסעדה הצמחונית החדשה של קבוצת מחניודה

קבוצת מחניודה של השפים אסף גרניט ואורי נבון כוללת כמה מהמסעדות המדוברות בישראל ואירופה, ביניהן פאלומר בלונדון ושבור בפריז. במהלך השנה הם מתעתדים לפתוח את המסעדה הצמחונית הראשונה שלהם, שבטח תעשה כבוד לירקות, קטניות וחומרי גלם מקומיים, ותקרוץ גם למי שאינו בהכרח צמחוני. למה לצפות? בטור שהוא כותב במגזין "השולחן" פירט גרניט מה יכלול התפריט: "אין מנוס מנבחרת מפוארת המונה שלל ירקות, גבינות מלטפות ומתפוררות, בחיזוק דגנים אגוזים וכל השאר. אמרנו צמחוני". המסעדה תיפתח בירושלים ובטח תהווה מוקד עלייה לרגל לצמחונים מכל הארץ. אנחנו צמחוניות מגיל 9, אז אם נאמר שכבר 30 שנה (פלוס מינוס) אנחנו מחכות לה – לא נגזים.

>> הציצו להפקת האופנה הפריזאית שעשינו לשף אסף גרניט

הסרט "וונדר וומן 1984"

פתחו את היומנים: ב-5.6.20 הסרט יעלה לאקרנים, וגל גדות תהפוך, שוב, לכוכבת הכי גדולה על המסכים. שלוש שנים מאז יצא הסרט הראשון בסדרה חלפו חיש מהר, והסרט השני כבר לא יהיה סיפור מקור (origin story) המלווה את הגיבורה מילדותה ועד שהפכה לגיבורת על, אלא פוגש את וונדר וומן כשהיא כבר אזרחית אמריקאית בשנה בה הגיע טירוף אופנת האייטיז לשיא: שיער גדול, כתפיים רחבות, חגורות, צלליות צבעוניות וכריס פיין אחד שבדרך לא דרך מצא (זהירות: ספוילר בן שלוש שנים) דרך לא למות במטוס המתפוצץ ולחזור אל זרועות דיאנה אהובתו. נכון, הדיבור ברשת הוא שהסרט לא משהו, אבל אנחנו לא מאמינות כי הפוסטר משגע, גדות היסטרית בו, ובטוח נלך לראות אותו.

>> גל גדות חורכת את עולם האופנה

האולימפיאדה בטוקיו

מה24.7 ועד 9.8 תחול אולימיפיאדת טוקיו, והאירוע הספורטיבי הזה שמושך בדרך כלל מיליוני צופים ברחבי העולם צפוי לשבור שיאים חדשים של ריגוש ועניין. נתחיל בזה שיש חמישה סוגי ספורט שלראשונה נחשבים ענפים ראויים לאולימפיאדה: קראטה, בייסבול, סקייטבורדינג, טיפוס וגלישת גלים. אבל בואו נגיע לעיקר: הדיבור הוא שעיר אולימפית כזו לא נראתה בעבר, עיר העתיד. האולימיפיאדה תהיה משופעת באמצעים טכנולוגיים חדשים וגם מי שלא מתרגשת מזה תפנה לבעלה בסוף היום הראשון של התחרות ותאמר לו :"רן, אתה יודע שלא הייתי בטוקיו עדיין? תזמיןןןן כברררר כרטייייססססס!, קום כבר מהספה!!!" כן, בסוף האולימיפיאדה כולנו נרצה לטוס לטוקיו לאכול ראמן וסושי במקומות הטובים ביותר. למעשה אנחנו כבר הולכות לצפות (שוב) ב"אבודים בטוקיו".

>> באולימפיאדה הקודמת היה המון מתח מיני

View this post on Instagram

????????⛳️????????????‍♂️????????????????????

A post shared by Tokyo Olympics (@tokyo_olympics__2020) on

הסדרה "טהרן" בכיכוב ניב סולטן

זה שאנחנו מגיבות בהיפר ונטילציה כל פעם שמישהו מתחיל לדבר על "המוסד" סביבנו זה רק בגלל שהיינו יכולות להיות מרגלות מעולות, מספר אחת באגף קיסריה, אם רק לא היינו כה גרועות בשמירת סודות, אלתור של הרגע, ידיעת ערבית על בוריה, קור רוח בעיתות לחץ ויכולת להחנות ברוורס תחת אש חיה. הסדרה החדשה "טהרן" היא דרמה של תאגיד השידור "כאן" בה מככבת ניב סולטן בתפקיד מרגלת ישראלית שנשלחת למשימה סודית בטהרן. כותב אותה משה זונדר, התסריטאי של "פאודה", והיא כבר נמכרה להפצה על ידי cineflix, שגם מפיקה אותה יחד עם דנה "יש לה את זה" עדן. כרגע אנחנו בולעות מבלי ללעוס את כל פרקי "רשימת חיסול" של אלון בן דוד, אבל שמחות לפגוש גיבורה אישה המככבת בדרמת ריגול ואקשן. בחיינו הדמיוניים, אגב, זו לגמרי אנחנו, אבל גם בדמיון אנחנו מפספסות את הרגע בו היינו אמורות ללחוץ על הכפתור האדום בגלל פתיחה של מסעדה חדשה בשוק של טהרן עם מנת חורשט (צמחונית) אלוהית שהיינו חייבות לטעום.

>> אלון בן דוד חושף סודות

View this post on Instagram

???? @samsungisrael #we_are_samsung

A post shared by Niv Sultan (@sultaniv) on

המשלחת למאדים יוצאת לדרך עם רובר חדש

מתישהו בין ה-17.7 ל-9.8 יוטס למשימה שלו רכב החלל החדש של מאדים, הרובר, למשימה בת שנת מאדים אחת לפחות, שהיא כ-687 ימי ארץ. (למאדים – מרוחק מהשמש יותר מאיתנו – לוקח 687 ימים להקיף את השמש, ולכדור הארץ 365). לרובר החדש מערכת גלגלים משוכללת יותר, 23 מצלמות שיצלמו את אדמת הכוכב, שני רמקולים שיקליטו את רוחות מאדים ומכשיר קידוח שינתח את אדמת מאדים.  וזה מרגש אותנו מאוד כי חקר החלל הוא חקר עתיד המין האנושי, ובכלל, כל הסימנים מראים שמאדים יהיה הבית החדש של האנושות, עוד בימי חיינו.

>> הכירו את הישראלית שרוצה לכבוש את מאדים

ספר הפריקוול ל"משחקי הרעב"

סדרת ספרי "משחקי הרעב" של הסופרת סוזן קולינס הפכה ללהיט ספרותי וקולנועי שכבר הוליד ארבעה סרטים והכנסות שנושקות לשלושה מיליארד דולר ברחבי העולם. לכן הספר החדש, הפריקוול לסדרת משחקי הרעב, הנקרא "הבלדה על ציפורי שיר ונחשים", מרגשת אותנו מאוד ולא רק אותנו. עלילת הספר מתרחשת 64 שנים לפני ארועי הספר/סרט הראשון בסדרה, בפעם העשירית בה נערכים משחקי הרעב. הספר יצא לחנויות בחמישה במאי, וחברת Lionsgate כבר במגעים עם ההוצאה להפכו לסרט.

ממשלה חדשה

אין לנו מושג מתי, איך ומי יכהן בה, אבל זה משהו שחייב לקרות ואנחנו מחכות לזה. אם תהיה בפנים אישה, שלא לומר 50% נשים נהיה יותר ממאושרות.

>> איילת שקד מרגישה שהיא מודל פמיניסטי

תוכנית הלייפסטייל החדשה של גווינת' פאלטרו בנטפליקס

זה שגווינת' פאלטרו היא כוהנת לייפסטייל, וולנס ובריאות זה לא חדש. אחרי שמארי קונדו הפכה את סידור הארונות לתוכנית סופר נצפית בנטפליקס, החליטה הרשת להפוך גם את משרדי goop, החברה והאתר של פאלטרו, לזירה של סדרה חדשה בשם "The Goop Lab With Gwyneth Paltrow". התוכנית תלמד אותנו לעשות אמבט אדים לוואגינה, סאונה מטהרת, איך לבחור ויברטור, לאכול סלט קייל, שעועית שחורה ובטטה ולשמור על עור פנים זוהר מבפנים. במילים אחרות: ההייטרים ישנאו יותר, ואנחנו נרגיש רחוקות יותר מ#מטרותהתזונה שלנו. עדיין לא נמסר תאריך עלייה לשידור.

>> אנה ווינטור בטוח תצפה

אלבום חדש לריהאנה

זה שריהאנה הפכה למעצמת אופנה ואיפור זה אחלה, ואנחנו באמת מעריכות את מהפכת הגיוון שעשתה בעולם המייקאפים, ואת העובדה שהקימה מותג תחת תאגיד היוקרה LMVH, אבל מה עם קצת מוזיקה? מה עם אלבום חדש? עברו ארבע שנים מהאלבום הקודם והמעריצים כבר משתוללים ומפצירים ברירי לשחרר אלבום חדש. לשמחתינו היא עומדת לעשות זאת השנה. האלבום ייקרא R9, כך לפחות התייחסה אליו ריהאנה באינסטגרם, בגלל שהוא אלבום האולפן התשיעי שלה. זה עומד להיות אלבום רגאיי, ולמרות שהיה אמור להיות משוחרר ב-2019, זה לא קרה. ריהאנה אמרה לשרה פולסון בריאיון למגזין אינטרוויו "זה כיף לי לעבוד עליו אבל לא רוצה להרגיש שאני נתונה ללחצים. כשהוא יהיה מוכן וארגיש שלמה איתו אוציא אותו". אין לחץ, אבל יאללה כבר.

>> ריהאנה עושה היסטוריה על שער ווג

View this post on Instagram

#ANTIWORLDTOUR

A post shared by Official Rihanna (@_badgirlriri_2) on

זאת ועוד

יש עוד הרבה סרטים וסדרות טלויזיה שאנחנו מחכות להן ב-2020: העונה השלישית של  "ווסטוורלד", ההמשך ל"טופגאן" עם טום קרוז, "אוואטר 2", הדרמה החדשה בנטפליקס עם רופול, סדרת המד"ב החדשה בכיכובו של יו לורי, הסרט החדש של כריסטופר נולאן, המתרחש בעתיד ועוקב אחרי נוסע בזמן המבקש לעצור את מלחמת העולם השנייה, שאנחנו בטוחות שיהיה נהדר. אבל בכל זאת דבר אחד קטן ונוסף שיהפוך את 2020 לשנה נפלאה עבורנו יהיה הבושם מסדרת Chloe Atelier Des Fleaurs בניחוח Jasminum Sambac. יסמין הוא כל מה שטוב בריחות, משכר ומתוק, לכן אנחנו מחכות לו בקוצר רוח ובקוצר ריח. בחו"ל הוא יצא כבר באוקטובר 2019  ולארץ הוא לא יגיע, אז חפשו אותו ברשת או טוסו לאירופה. שתהיה לנו שנה יסמין!

>> הבשמים הפרחוניים הכי הכי