השמלה המכוערת של גל גדות מ-2009 הפכה לטרנד לוהט

צילום |  Dimitrios Kambouris Getty Images
צילום | Dimitrios Kambouris Getty Images

חגורת הבטן דמויית המחוך שלבשה גל גדות נחשבה במשך 10 שנים לאחד הדברים הכעורים שלבשה הכוכבת, אבל לאחרונה אנחנו רואים עוד ועוד כאלה על השטיח האדום

88 שיתופים | 132 צפיות

בשנת 2009 הגיעה השחקנית הדי אלמונית גל גדות לפרימיירה של התוכנית החדשה "החיים יפים", דרמה בהפקת אשטון קוצ'ר על חבורת דוגמניות החולקת דירה. לבכורה לבשה גדות שמלת מיני שחורה קצרצרה, ועליה חגורת מחוך שנראתה כמו רתמת סוסים בעלת שלוש חגורות מחזקות, שאולי נגנבה באישון לילה מאורוות הסוסים של מירי בוהדנה ברשפון. אין לדעת. כעבור שנים הפכה גדות לכוכבת ענקית ובעלת סטייליסטית קבועה (אליזבת סטיוארט, שהיא גם הסטייליסטית של ג'וליה רוברטס, קייט בלנשט, זואי דויטש וג'סיקה צ'סטיין) והלוקים שלה על השטיח האדום השתפרו פלאים.

>> כל סודות הטיפוח של גל גדות

גל גדות וחגורת המחוך | צילום: Amy Sussman/Getty Images
גל גדות וחגורת המחוך | צילום: Amy Sussman/Getty Images

.

כיום שוררת בישראל (לפחות במערכת "את") תמימות דעים לגבי העובדה שמדובר בלוק קשוח לעיניים, שיחד עם הפוני (ראיתם מה עשינו כאן? שוב פעם הבדיחה על הסוסים, והפוני) מכונה בפינו – הלוק הכי פחות מוצלח של גל גדות מאז ומעולם. איך אומרים את זה במכבסת מילים אימהית? לוק מאתגר.

והנה חלף לו עשור, ויחד עם כל הדברים שהכתרנו ככעורים ופתאום מצאו עצמם בצד התקין אופנתית – עייני ערך פאוץ', ג'ינס "אבא" ונעלי בופאלו – חזרה לה חגורת הבטן דמויית רתמת הסוסים לככב על מסלולי תצוגות ועל שטיחים אדומים.

בספטמבר 2018 צעדה על המסלול של טום פורד בתצוגת אביב 2019 ג'יג'י חדיד בשמלה שחורה בעלת חגורת בטן בצורת משולש הפוך המסתיימת במפתח הלב.

>> ככה תשלבו פאוץ' בשיא הסטייל

ג'יג'י חדיד | צילום: Slaven Vlasic/Getty Images
ג'יג'י חדיד | צילום: Slaven Vlasic/Getty Images

לפני כחודש לבשה הזמרת והשחקנית ג'ניפר הדסון גירסה בכחול קובאלט של אותה שמלה, כאשר בגירסה הזו החגורה קצרה יותר ועשויה קטיפה כחולה. אם היא הצליחה לשיר עם החגורה הזאת, תנו לה משהו.

גם בבית האופנה לואי ויטון יצרו חגורות עבות דמויות מחוך, ומייסי וויליאמס (אריה מ"משחקי הכס") לבשה אחד כזה (עם משולש הפוך) בתצוגת האופנה של המותג. מה דעתכן? בעיניי חמוד דווקא ומתכתב עם הדמות שלה מהסדרה (אני אוהבת כשעושים את זה אפילו שזה קצת ילדותי).

והנה גם קלואי גרייס מורץ ההורסת בתצוגה של לואי ויטון, בבגד שהוא ספק חולצה, ספק מחוך ספק חגורת בטן.

בבלמן, שמתים על חגורות' יצרו לוק מעניין בלי חגורה אמיתית, אבל עם "חגורת בטן" מובלטת, לאלה מבינינו שיכולות ללכת עם הלוק הזה. כן, כמו ביונסה.

אבל שום דבר לא הכין אותנו למחוך הצבאי הדגמ"חי שלבשה מריה שראפובה של SACAI. שני הכיסים בחזית עשויים לשמש ככיס לפלאפון או כדורי טניס, במקרה שלה. דווקא על המגרש בגד כזה היה עשוי להיראות הרבה יותר הגיוני. זה לא פאודה פה.

גם בגוצ'י לא מתעלמים מהטרנד ומשתמשים גם בחגורות עבות וגם בשמלות המדמות חגורה במותן, דהיינו מותן ארוך וצר ואז חלק עליון בגזרת אמפייר (נחתך מתחת לחזה) או בעלת מחשוף עמוק.

והנה החגורה כבר בתוך השמלה:

החגורה הסופר עבה דמויית מחוך היא ההקצנה של טרנד החגורות שמתרחש עכשיו בשיא עוצמתו, מכל שמלות, בלייזרים ואפילו מעילים. אנחנו נורא בעדו, חגורה מחמיאה לגוף בחלק הצר שלו ומבליטה קימורים, אבל אנחנו ממליצות להתרחק מהחגורה העבה כמו מנחש פיתון רעבתן, שכן היא מקצרת, מקשה על הנשימה ולא מחמיאה לאף אחת או אחד. אפילו את וונדרוומן היא דרדרה לשאול תחתיות האופנה, אז מה יגידו איזובות המשרד שאנחנו? הנה גירסה מעניינת לטרנד, בה משתמשת קרדשיאן בגבעולי ורדים כבמחוך.

דרך אגב, יכול להיות שלפוסטר החדש של גל גדות לסרט השני של וונדר וומן יש קשר לדבר? בכל מקרה אם אינכן גיבורות על (אינכן, ואין בכך כדי להמעיט בערכו הסגולי המופלא של הג'ינגול היומיומי שלכן) אל תלבשו את החגורה הזו. אם תלבשו אותה אתן יכולות להיות בטוחות שכשם שהשמש תזרח מחר וטיילור ובן זיני יחזרו סלאש לא נפרדו, בעוד חמש שנים מישהו ימצא את התמונה המביכה הזו בקופסת נעליים או חשבון אינסטגרם ישן ויגיד "אימא, למה יש לך תחבושת חומה על הבטן?". וזו חתיכת שאלה שעם כל הרצון הטוב, קשה לענות עליה.

גל גדות | צילום יח"צ חו"ל
גל גדות | צילום יח"צ חו"ל

>> ואיך החנות החדשה של גוצ'י בכיכר המדינה?