"הגוף שלי הוא המבצר שלי": סודות הטיפוח של קים אור אזולאי

סודות הטיפוח של קים אור אזולאי | צילום: אינסטגרם kimorazulay@
סודות הטיפוח של קים אור אזולאי | צילום: אינסטגרם kimorazulay@

היא מקבלת טיפים מסבתא שלה איך לאהוב את גופה, יש לה גם סוד לאיפור העיניים ומהו הספורט שהציל לה את הנפש? קים אור אזולאי פותחת את תיק האיפור ואת הלב

88 שיתופים | 132 צפיות

קים אור אזולאי (22), שחקנית, מנחה, הובילה את פרויקט יום האישה בטיקטוק ישראל בו הפגישה ביחד עם טיקטוק נשים בעשורים שונים לחייהן תחת הכותרת "דברים שלמדתי על הגוף". בפרויקט משתתפות בין היתר כוכבת הרשת מיה דגן, לאה שנירר, דנה זרמון, אווה אזולאי סבתה של קים, ועוד. חיה על קו ישראל-צרפת, שם משחק בן זוגה הכדורסלן יפתח זיו.

>> לחות, הגנה מהשמש וגוון יפה לעור ב-25 ש"ח בלבד? קנינו!

שגרת טיפוח

"מגיל 15 אני מטפלת בעור שלי בצורה מסודרת. מדי בוקר כשאני מתעוררת אני אומרת את המשפט המלא של 'מודה אני לפניך מלך חי וקיים', ושוטפת פנים עם מים קרים שעושים טוב לעור. לאחר מכן אני מנקה פנים עם סבון של מימי לוזון, ואז מורחת קרם פנים שלה מהסדרה SKIN CORE. לפני האיפור אני שמה את הסרום PURE SHOT של איב סן לורן או של בובי בראון, על בסיס ויטמין סי. קרם הגוף הקבוע שלי הוא של CeraVe, שנפלא לעור גוף יבש".

קרם לחות לעור יבש עד יבש מאוד של סרווה. 99.90 ש"ח | צילום: מוטי פייבשן
קרם לחות לעור יבש עד יבש מאוד של סרווה. 99.90 ש"ח | צילום: מוטי פייבשן
YSL PURE SHOTS LIGHT UP SERUM. מחיר 420 ש"ח | צילום: יח"צ
YSL PURE SHOTS LIGHT UP SERUM. מחיר 420 ש"ח | צילום: יח"צ

קוסמטיקאית

"מאז שאני בת 15 אני מטופלת אצל מימי לוזון. נפגשנו באקראי בטיסה מפריז לישראל, ובזכותה הבנתי את משמעות הטיפוח. היו לי פצעונים וכתמים קטנים מחשיפה לשמש, ובעקבות הטיפולים שלה הכל נעלם. אני מגיעה אליה כל חודשיים לניקוי העור ולטיפול זוהר, ואני עושה אצלה גם הסרת שיער בלייזר".

איפור

"אני אוהבת להתאפר, לא על בסיס יומיומי, אבל כשאני יוצאת אני משקיעה. מייקאפ בעיקרון אני לא אוהבת, אבל לאחרונה מצאתי ברשת ספורה מוצר נדיר שמעניק כיסוי עדין וזוהר מטורף. קונסילרים זו אהבה גדולה שלי, יש לי הרבה מאוד מהם. השניים המועדפים עליי כיום הם ALL HOUR של איב סן לורן והקונסילר של מיקי בוגנים, שניהם נותנים כיסוי מושלם. המסקרה שלי היא טלסקופיק של לוריאל, אני אוהבת גם את הסמקים הקרמיים של ארמני ובובי בראון ואת הפודרה של מאק ודיור. אני משתמשת בקונטור של המותג Rare Beauty של סלינה גומז, ובשפתונים בגוון ניוד של בובי בראון. סוד האיפור שלי הוא עיפרון חום של מאק, שאני מורחת בקצה בקצה העפעף העליון".

מסקרה טלסקופיק של לוריאל. 65 ש"ח, ניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות | צילום: יח"צ
מסקרה טלסקופיק של לוריאל. 65 ש"ח, ניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות | צילום: יח"צ
סומק של בובי בראון. 140 ש"ח | צילום: יח"צ
סומק של בובי בראון. 140 ש"ח | צילום: יח"צ

בושם

"אני לא מגדירה סוג ריחות שמועדף עליי, כי אני פשוט מניחה ויודעת אם זה הבושם בשבילי. אני רק יכולה להגיד שאני לא אוהבת אותם חזקים מדי. כיום אני משתמשת בשני בשמים: בושם לה לאבו מספר 13, שאני לא מחליפה אותו, ובושם מולקולה 2".

>> מור רדמי מ"חתונמי" חושפת את החבר החדש: "אני מאוהבת"

שיער

"השיער שלי רגיל, חלק ודליל. יש לי קצת תוספות שיער שאני עושה אצל 'סונגו' בראשון לציון. אני מגיעה לשם אחת לחודשיים והספר מרים לי את התוספות. אני יכולה להעיד שהתוספות שינו לי את כל ההרגשה. השיער מרגיש מלא וזה נותן ביטחון של העולמות. ביומיום אני משתמשת במוצרים לשיער של נקה 7, נמנעת מפן ונותנת לשיער להתייבש חופשי. לרוב חופפת כל יומיים, אלא אם נמצאת הרבה בחוף ואז זה יקרה כל יום".

שמפו סדרת BIO של נקה 7. מחיר 12.90 ש"ח | צילום: יח"צ
שמפו סדרת BIO של נקה 7. מחיר 12.90 ש"ח | צילום: יח"צ

מני פדי

"אני מגיעה אחת לשבועיים לאורטל מועלם בראשון לציון. היא עושה לי לק ג'ל, היא מהירה מאוד וכעבור חצי שעה אני בחוץ. אני לרוב עם פרנץ' טבעי ולפעמים בשחור או אדום. פדיקור אני עושה אצלה אחת לחודש".

גבות

"הגבות שלי אינן עבות ואינן דקות. אני מגיעה ללירז זהבי ברמת אביב בתדירות של חודש-חודשיים, היא צובעת אותן והצביעה משווה לגבות מראה עבה יותר. יש לי מקום אחד בגבה שלא צומח בו שיער מגיל צעיר, ושם היא עושה לי מיקרו בליידינג".

כושר

"אין שום דבר שאני אוהבת יותר מכושר. אצלי זה לא רק להתאמן, זו דרך חיים – וזה מסדר לי את הגוף ואת הנשמה. אני מרגישה שאני הופכת לאדם טוב יותר בזכות זה. כשיש לי זמן, אני עושה כושר כל יום. אני עושה פילאטיס מכשירים חמש פעמים בשבוע אצל 'הילה פילאטיס' ברמת גן. זה חובה. פעמיים בשבוע אני עושה אימון כח אצל שחר קידר, ופעמיים-שלוש פעמים בשבוע אני משחקת טניס אצל מאמנת בשם נויה אוחנה. בחודש האחרון התחלתי לתרגל יוגה אצל כרמית, והשבוע התחלתי גם לרוץ. הצטרפתי לקבוצת הריצה של אדידס ראנר, ואני מקווה להשתתף בריצה ל-10 קילומטרים. כשאני בארץ אני לוקחת פעם בשבוע שיעור פרטי בריקוד. אני יכולה להגיד שבימים אלה של מלחמה, הספורט ממש מציל אותי".

קים אור אזולאי | צילום: אינסטגרם kimorazulay@
קים אור אזולאי | צילום: אינסטגרם kimorazulay@

תזונה

"אני לא מאוד רזונת, אבל אין לי נטייה להשמנה. אני לא מבשלת, אצלנו לא אוכלים אוכל מבושל מסירים, ואני מודה שאני לא טובה במטבח אבל כן חיה במודעות. הגוף שלי הוא המבצר שלי, אז אני משתדלת לאכול בריא. בבוקר אני שותה קפה קר ואוכלת חצי חטיף חלבון. בצהריים אני יכולה להכין סלט טונה (מטונה במים) עם ירקות, או חזה עוף עם אורז. אני לא מתה על בשר, אבל כן יכולה לאכול מדי פעם המבורגר. לארוחת ערב בבית אני אוכלת ירקות, חביתה, גבינה ולחם בריא. יפתח ואני זוג קולינרי, אנחנו אוהבים מסעדות ואוכל זה החיים. בארץ אנחנו אוכלים הרבה ב'טאיזו', למשל".

>> "נגמלתי מאייליינר": סודות הטיפוח של האישה שכולן רוצות להתלבש כמוה

טיפ לחיים #1

"למדתי בזמן הקצר שאני כאן, שהכל, אבל הכל, קורה לטובה. דוד שלי נפטר ומותו היה קשה עבורי. אבל גם אם אין דרך נכונה להגיד את זה, אני יכולה להגיד שלא דבר יש סיבה והחיים ימשיכו בצורה יותר טובה וחיובית, גם אם התשובה נסתרת מהעין. למדתי גם שאני הכי טובה כמו שאני. יש יפות וטובות ממני, יש כמובן גם פחות, אבל כמוני אין. קים אור יש אחת בעולם. בעקבות התוכנית שלי עם טיקטוק ישראל לרגל יום האישה, ראיינתי קבוצת נשים בעשורים שונים לחייהן, וקיבלתי שיעור לחיים על מערכת היחסים עם הגוף שלהן, ואיך הן למדו לקבל ולאהוב את עצמן – וזה תהליך מאתגר. בסוף כולנו יודעות שאם אנחנו לא נאהב את הגוף שלנו, אז זה מה שנשדר, וגם אחרים לא יאהבו אותו".

טיפ לחיים #2

"חשוב להקיף את עצמנו באנשים שאנחנו אוהבות ועושות לנו טוב. מגיל 17 אני בזוגיות עם יפתח זיו. זוגיות זה אחדות אבל לא אחידות – אנחנו לא אותו דבר, אפשר להשתנות ואנחנו גדלים ומתפתחים. חוץ מזה, תקופת המלחמה לימדה אותנו הרבה על פרופורציות, וכמה חשוב לא לבזבז אנרגיות על דברים שוליים, אלא רק להתמקד במה שחשוב באמת – רק לבקש שהחטופים יחזרו ושהפצועים יחלימו".