ליקי רוזנברג: "למי שפוחדת לעשות שינויים בפנים אני אומרת לעשות בנגיעות קטנות"

ליקי רוזנברג | צילום: בן אזולאי
ליקי רוזנברג | צילום: בן אזולאי

איך היא מתמודדת עם פיגמנטציה, למה היא התחילה להתאפר ולמי היא שולחת תמונה של הטוסט שלה כל בוקר? ליקי רוזנברג, גורו הכושר של הסלבס, מגלה סודות טיפוח

88 שיתופים | 132 צפיות

ליקי רוזנברג, בת 38, מאמנת כושר ובעלת מותג הכושר והלייף סטייל "ליקי'ס". שגרירת מותג הכושר "פנטה ריי", מותג הטיפוח "איב רושה" ומותג האופנה "וואן פרוג'קט". נשואה ואם לשניים, מתגוררת בתל אביב.

שגרת טיפוח
"בעבר היה לי סוג עור שמן ומבריק, אבל הוא השתנה בעקבות החשיפה לשמש, ההריונות, הלידות וחוסר שתייה. התוצאה: העור שלי הפך ליבש ומפוצץ בפיגמנטציה. היום, כשאני עולה על האופנוע, אני שמה כובע לפני הקסדה. אני מתחילה את שגרת הבוקר עם סבון הפנים של פולה (בליק דיין – דב"א) וממשיכה עם סרום ויטמין סי אנטי אייג'ינג של איב רושה, ועם הקרמים שלהם למיצוק העור ליום וללילה. מאז שהכרתי אותם התמכרתי לגמרי. קרם הגנה הוא מאסט אצלי כל יום".

סבון פנים של פולה בליק. מחיר 130 ש"ח | צילום: יח"צ
סבון פנים של פולה בליק. מחיר 130 ש"ח | צילום: יח"צ
קרם פנים בוטני ליום ולילה לפנים של איב רושה למילוי קמטים ומיצוק העור 259 ש"ח | צילום: יח"צ
קרם פנים בוטני ליום ולילה לפנים של איב רושה למילוי קמטים ומיצוק העור 259 ש"ח | צילום: יח"צ

"כשתמצאי את סוג האימון שאת מתחברת אליו – החיים שלך ישתנו"


קוסמטיקאית
"בעבר הלכתי פעם בשנה לטיפול פנים, אבל מאז שהבנתי שהגיע הזמן לדאוג גם לעצמי אני מקפידה על טיפולי קוסמטיקה שוטפים ומפנקים אצל פולה בליק המושלמת, ותמיד כיף לי שם".

>> הדבר הכי מפתיע בשגרת הטיפוח של חן אמסלם

אנטי אייג'ינג
"אני עושה טיפולי פיגמנטציה עם מיכשור במכון ATO של לידיה וד"ר ענבל גת, והן היחידות שאני נותנת להן להזריק לי בוטוקס וחומצה היאלורונית כי הן פשוט הכי טובות בארץ ובעולם. העבודה שלהן מדויקת וכמעט לא מורגשת, אבל הן יודעות איך להחזיר את הגלאם לפנים ולתקן את נזקי השנים. למי שפוחדות לעשות שינויים מחשש שתקבל פנים של בובת חרסינה – אני אומרת שאם עושות הכל בנגיעות קטנות, אחר כך תגידי לעצמך איך לא עשיתי את זה קודם. בקרוב אני הולכת להסיר נקודות בולטות מהגוף אצל ד"ר קרן בן ארי, מומחית ברפואת עור, ואני ממש מתרגשת לקראת זה".

סרום אנטי אייג’ינג של איב רושה, להבהרה ולטיפול בגוון עור לא אחיד 239 ש"ח | צילום: יח"צ
סרום אנטי אייג’ינג של איב רושה, להבהרה ולטיפול בגוון עור לא אחיד 239 ש"ח | צילום: יח"צ

איפור
"בעבר לא התאפרתי בכלל. בשנים האחרונות, אחרי שהתחלתי להצטלם לקמפיינים, הבנתי שנגיעות קטנות באיפור עושות את ההבדל, ותודה לנולי (נועה לוי – דב"א), המאפרת הצמודה שלי, שנתנה לי טיפים מצוינים. המייק אפ שלי הוא של IT מספורה. הוא CC בגוון די כהה, בעל 50 SPF ונותן את הכיסוי המושלם. אני אוהבת מראה שזוף ועושה שיזוף בהתזה בבית של בחורה אמריקאית שאני מכירה ולפעמים היא עושה לי גם הלחמת ריסים. על השפתיים אני שמה לובלו דובדבן, המסקרה שלי היא של נועה קירל והתוחם שלי הוא של מק".

מסקרה SHOWTIME של נועה קירל. 99 ש"ח | צילום: קית גלסמן
מסקרה SHOWTIME של נועה קירל. 99 ש"ח | צילום: קית גלסמן
לובלו דובדבן | צילום: יח"צ
לובלו דובדבן | צילום: יח"צ

שיער
"לאחרונה עשיתי קארה אצל איציק סבג, ואני עפה על זה. פעם הייתי מתקמצנת לגזור אפילו סנטימטר, אבל כבר כמה שנים שאני בתהליך של לקחת דברים בקלילות ויאללה. אני מסתפרת אצל איציק כבר שש שנים. הוא היחיד שנוגע בשיער שלי והוא מלך הגוונים הבלתי מעורער. בבית אני משתמשת בשמפו לשיער צבוע, מרכך משקם ובמוצר הדגל של איב רושה: שטיפת חומץ פטל לשיער מלא ברק, שממש עושה נפלאות לשיער. אני שמה גם ספריי נפח למראה שיער מלא".

בושם
"הבושם שלי הוא אסנטריק מולקולה 02 עם הפסים האדומים. הוא סימן ההיכר שלי. אנשים יודעים שהגעתי עוד לפני שהם רואים אותי, כי המקום מתמלא בריח הספציפי הייחודי של בושם היוניסקס, שמשלב ריח פרחוני ועצי ומושק. בנוסף אני משתמשת במיסט גוף בריח מנגו וכוסברה של איב רושה, שיש לו ריח מטורף והוא משמש לי גם כבושם לשיער".

גבות
"כבר שנים שאני מסדרת אצל דורית גבות, ואם לא הצלחתי להגיע אליה בזמן – אני אסתובב עם גבות מחוברות".

>> יבש או מיובש? איך תטפלי בעור שלך כמו שצריך

מני פדי
"אני הכי גרועה בזה בעולם. אני יכולה להסתובב עם אותו לק במשך חודשיים. מהסיבה הזאת אני תמיד עם לק בצבע בהיר, כי אני יודעת שיעבור הרבה זמן עד שאגיע שוב. כשאני מוצאת זמן אני מתייצבת ב-NAILS בשכונת בזל ותמיד כיף לי שם. על הדרך עושים לי שם גם שפם עם חוט".

כושר
"מי לא יודע שספורט זה החיים שלי. אני מתאמנת במקומות שלי חמש פעמים בשבוע ומאוהבת באימונים פונקציונליים בקבוצה. זה אימון בדופק גבוה, עם מוזיקה חזקה, אווירה של החיים. אם תרצו – המסיבה הכי טובה בעיר. לפני שנה הקמתי את FLOW בקומה הראשונה של מלון אלכסנדר ובו חווית אימון שהמציא בעלי הגאון: אימון כוח יעיל וממוקד של 35 דקות שהוא שווה ערך לאימון של שעה. משם אני ממשיכה לחלל של הפילאטיס או הפאוור יוגה שבמקום ומקבלת אימון מושלם לגוף ולנפש".

ליקי רוזנברג | צילום: בן אזולאי
ליקי רוזנברג | צילום: בן אזולאי

תזונה
"אני אלופת העולם בנשנושים – חוטפת משהו קטן וממשיכה. רוב האנשים קמים בבוקר וחושבים על מתי הם יאכלו, אני חושבת על מתי אני אתאמן. אני מתחילה את הבוקר בבית עם כוס קפה חלב וסוכר. כשאני מגיעה לסטודיו אני אוכלת כדור של תמר ומתחילה להתאמן. לחברתי הכי טובה שביט ויזל ולי יש אהבה גדולה לטוסט גבינה ואנחנו שולחות מדי יום זו לזו תמונה של הטוסט שהכנו.

"לפני חודשיים פתחנו את דליקי'ס, בית הקפה שלנו שנמצא בתוך הסטודיו שבנמל והוא התגשמות כל חלומותיי. התפריט שם מורכב מכל מה שאני אוהבת: סנדווי'צים שווים עם לחמים מגניבים וחביתה, לביבת ירק, זוקיני, סלק, סלטים ים תיכוניים, סלט קינואה וטופו ושייקים. וגם עוגיות טעימות. והכי חשוב לי: מאצ'ה. לפני שנתיים התחלתי לשתות מאצ'ה על חלב שקדים והתמכרתי.

"אני נגד שיח על משקל ובעד להעיף את המשקל מהבית. בעיני אף אחת לא צריכה עזרים חיצוניים כדי לדעת אם עלתה במשקל – אם היא תסתכל במראה, היא תדע. אצלנו בבית בעלי הוא הבשלן והוא מבשל כמו סבתא מרוקאית, מאכלים פשוטים והכי טעימים בעולם. אימא של בעלי מכינה מעמולים מדהימים ואני לוקחת אותם איתי לחופשות".

>> סודות הטיפוח של שביט ויזל

הטיפ שלי
"כולנו צריכים עוגנים בשביל איזונים בחיים. אצלי זה הבעל שלי הדר, שהוא גם השותף העסקי שלי, הסוכן שלי, החבר הכי טוב שלי והפסיכולוג שלי, האיש שיודע להגיד לי בדיוק את מה שאני צריכה לשמוע בשביל להעיף אותי קדימה. העוגן הנוסף החזק בחיי היא החבורה הקרובה שלי: שביט ויזל, לירן כוהנר, דר זוזובסקי ושלומית מלכה. כל אחת מביאה לחברות שלנו עולם ומלואו והרבה כוח ואנרגיה. אנחנו משתדלות להיפגש אחת לשבוע, כל פעם בבית אחר, להזמין אוכל, לשתות קוקטיילים ולשחק משחקים. אחת לשנה אנחנו טסות לחופשה השנתית שלנו בעולם, כל פעם בקלאב מד אחר, ואין כיף גדול מהזמן שלנו יחד.

"וכמובן ישנו הספורט. ספורט הוא החיים והוא משנה חיים. מדובר בשעה אחת מהיום שלך שתהפוך אותך לבן אדם יותר טוב לסביבה, הורה יותר טוב לילדים שלך, עובדת טובה יותר בעסק או בעבודה שלך. מצאי את המקום שטוב לך בו, שנותן לך להרגיש בית ושייכות, את סוג האימון שאת מתחברת אליו ותראי איך החיים שלך ישתנו".