מזריקה ומפסלת את הפנים: סודות הטיפוח של תאלין אבו חנא

סודות הטיפוח של תאלין אבו חנא | צילום: אינסטגרם talleen_abu_hanna@
סודות הטיפוח של תאלין אבו חנא | צילום: אינסטגרם talleen_abu_hanna@

הדוגמנית הטרנסית תאלין אבו חנא לא שומרת על תזונה, מטפחת אוסף של בקבוקי בושם ויש לה מעצב שיער בכל עיר. הצצה לשגרת הטיפוח שלה

88 שיתופים | 132 צפיות

תאלין אבו-חנא, דוגמנית ושחקנית, הצטלמה לאחרונה לקמפיין הגאווה של אדידס ולסרטו של אורי שרון "ללכת שבי". בת 28, רווקה, מתגוררת בחיפה.  

>> מהם סודות הטיפוח של משפיענית הביוטי אן זיוי?

שגרת טיפוח

"יש לי עור רגיל, מעולה. ברוך השם אלוהים בירך אותי, אבל זה גם בזכות העובדה שאני מטפלת בו כמו שצריך מגיל צעיר מאוד. בבוקר אני שוטפת פנים עם סבון של HL, ומשתמשת בקרמים לפנים של אמיר בוהדנה: פורמולה של ויטמין C ושמן עם חומצה הילארונית  ומולטי ויטמין. לעיניים אני שמה את ה"רוויטליפט" של לוריאל, שיש לו גם סרום מעולה. אני מסירה איפור עם המסיר של ניוואה על בסיס מי ורדים, ולגוף את קרם הגוף של ניוואה. אני משתמשת במסכת הסולפר של אמיר בוהדנה ובמסכת החמצן רוסליה של אורטל בניסטי, שיוצרת בועות בפנים ועושה נפלאות". 

סבון לניקוי יסודי של עור הפנים של HL. מחיר 175 ש"ח ל־250 מ"ל | צילום: יח"צ
סבון לניקוי יסודי של עור הפנים של HL. מחיר 175 ש"ח ל־250 מ"ל | צילום: יח"צ

קוסמטיקאי

"אני עושה טיפולים בממוצע אחת לחודשיים אצל אמיר בוהדנה בתל אביב. הטיפול כולל ניקוי והוצאת שחורים, ובעצם שמירה על עור נקי ומטופח".

אנטי אייג'ינג 

"אני מטופלת אצל ד"ר דיאא זייד, שהוא ממש מומחה בפיסול פנים. עשיתי אצלו בוטוקס בגבות, הזרקה בשפתיים לקונטור, לא לעיבוי, והזרקה לפיסול הסנטר".  

איפור

"ביום-יום המראה שלי פרשי וסקסי, קונטור וסומק בעיקר. באירועים המייק-אפ הוא של מק וגם הקונסילר. המאפרת שלי, ליהי בביץ, ממליצה לי מדי פעם על מוצרים. השפתונים שלי הם תמיד של דיור, גם השפתון הרגיל הבהיר, וגם המקסימילייזר שיוצר מעט נפח, והמסקרות הן של לוריאל ומייבליין. יש לי ערכת איפור של סינדי דזן, ואני משתמשת באחת הצלליות לסומק. אייליינר הוא מוצר חובה, וזה של שאנל, שניתן לשרטט בו בקלות את הקו בכל עובי שרוצים, הוא מושלם". 

מסקרה טלסקופיק של לוריאל. 65 ש"ח, ניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות | צילום: יח"צ
מסקרה טלסקופיק של לוריאל. 65 ש"ח, ניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות | צילום: יח"צ
שפתון Dior Addict עם ליבת ג'ל ושמנים, דיור, 178 ש"ח ברשתות הפארם | צילום: יח"צ
שפתון Dior Addict עם ליבת ג'ל ושמנים, דיור, 178 ש"ח ברשתות הפארם | צילום: יח"צ

>> שלמות! המדריך השלם לעור פנים מושלם

הבושם שלי 

"כשאני עוברת ברחוב כולם יודעים שהנרסיסו רודריגז מתקרב, עד כדי כך אני מזוהה עם הריח הזה. יש לי מדף עם מעל 100 בקבוקים של הבושם הזה, FOR HER, בקופסא השחורה שלו. התחלתי להשתמש בו בשלב השינוי שעברתי והפכתי לתאלין. יש לי על מדף בבית עשרות בקבוקים ריקים שאני שומרת. הבושם הזה הוא מאוד נשי, יושב עליי מדהים ואגב, אחריי, גם אימא שלי התמכרה אליו". 

בושם נרסיסו for her. מחיר 449 ש"ח | צילום: יח"צ
בושם נרסיסו for her. מחיר 449 ש"ח | צילום: יח"צ

שיער

"יש לי שיער דק. רצחתי אותו עם הלחמות בשיער במשך שנים, אבל הסרתי הכל. אני לא ממליצה לאף אחת לעשות הלחמת שיער כי זה גומר אותו. היום אני בתהליך שיקום ולוקחת את הויטמינים של מייבן לשיער, ויש שיפור עצום. מעצב השיער הקבוע שלי הוא אלעד ליאו מאיר מהקריות. במגזר הערבי יש לי את אמיר שנאטי מתרשיחא, ובתל אביב את אריק חורי. כזאת אני, צריכה מעצב שיער בכל עיר. בבית אני חופפת שיער אחת לשלושה ימים, ומשתמשת בשמפו של מיקי בוגנים ובמסכת נוטריטיב של קרסטס. אני משתמשת במוצרי דייסון לעיצוב, יוצרת מראה גלי, ותוך שבע דקות אני מוכנה לצאת לדרך". 

מסכת נוטריטיב מג'יסטרל של קרסטס. 179 ש"ח | צילום: יח"צ
מסכת נוטריטיב מג'יסטרל של קרסטס. 179 ש"ח | צילום: יח"צ

גבות

"יש לי גבות עבות ומלאות. תקופה ארוכה הייתי מגיעה לנתניה לנמרוד גבאי, אמן גבות מעולה, אבל כיום אני מסתדרת לבד, שומרת על העובי, ורק מסרקת אותן. לאחרונה הייתי אצל חברה שלי ג'יין זד, שעשתה לי הלחמת ריסים ועל הדרך עשתה לי גם ניקוי גבות". 

מני-פדי

"אני מגיעה באופן קבוע למכון היופי "ביוטי פקטורי" בקרית ביאליק. אני מטופלת אצל ליסה, והיא עושה לי טיפול בעבודת נמלים שנמשך 4-3 שעות בכל פעם. כשיש לי זמן, אני נוסעת עד נצרת לאחותי אלחן אבו חנא שהיא מומחית לציפורניים. הטיפול שלי בציפורני הידיים כולל אקריל ג'ל, וברגלים לק ג'ל, אבל לא מורידה את העור, זה מפחיד אותי. מספיק לי מסאג' עם מים ומלח. הצבעים שלי הם תמיד בהירים, פרנץ או ניוד, כי זה תמיד נכון לצילומים.   בשבוע האופנה צבעו לי את הציפורניים באדום, וזה היה חדש בשבילי ומוזר".

כושר

"אני עושה באופן קבוע ריצות בים. שלושה קילומטרים לאורך הטיילת של חיפה, יחד עם הכלבה שלי לונה. לצערי, לאחרונה הזנחתי את שאר אימוני הכושר. כשיש לי זמן, אני מגיעה גם למכון הכושר "אייקון", יש לי שם מאמן בשם הייטאן דאו, ועושה משקולות, עיצוב וחיטוב במקומות שאני צריכה, ואוהבת כשעצמות החזה בולטות. אני מסיימת באימון אירובי של עד רבע שעה". 

תאלין אבו חנא לאדידס pride | צילום: מאיר כהן
תאלין אבו חנא לאדידס pride | צילום: מאיר כהן

תזונה

"אני לא שומרת בכלל והתזונה שלי על הפנים, אבל עדיין אני נראית כמו מי שאוכלת כל היום רק חסה. עם 181 ס"מ זה מתחלק טוב, וזה גם גנטי אצלנו. גם אימי נראתה כמוני בדיוק עד גיל 50, ואז הגוף השתנה. הדבר הטוב שאני עושה: שותה הרבה מים. תמיד יש לי בקבוק ליד המיטה, ואני שותה גם בלילה. אני אוכלת הרבה, דופקת מנות בלי חשבון, ומתה על הקיבה שלי שמאפשרת את כל זה. אני לא יודעת לבשל, ולרוב אני אוכלת פעמיים ביום במסעדות. ב"מינה טומיי", למשל, אני לא צריכה אפילו להזמין מקום, כי יש לי שם מקום קבוע. אני אוהבת מאוד סושי. בבוקר אני מתחילה עם שתי ביצים וחתיכות עגבנייה, וכשבא לי להשקיע, אני מכינה סלט אבוקדו ושותה כוס מיץ תפוזים טבעי. הלחם שלי הן פיתות, ואני אוכלת שתי פיתות ביום. אם אני בצהריים אצל ההורים, אני אוכלת את הבישולים של אימא. אני יכולה לטרוף 14 קישואים בבת אחת, עלי גפן ממולאים, ואת כל השפע שהיא מכינה. בלילה: אבטיח, לבנה וגבינת חלומי. הנשנושים האהובים עליי הם תמרים עם אגוזים, גלידה ארוכה מגולגלת כמו רולדה בטעם וניל-שוקולד, ותפוצ'יפס בטעם רגיל". 

>> פיינליסטית הישרדות גל רובין: "אני מתחילה מחדש"

טיפ לחיים

"למדתי מהחיים להתעסק בעצמי ובאושר האישי שלי. אף פעם לא למדוד הצלחות של אחרים, כי האושר שלנו בא מתוכנו. אני מסתכלת על עצמי וגאה כשאני רואה כמה רחוק הגעתי. סבלתי הרבה. 21 שנה חייתי בסבל, ולכאלה במצבי, אני אומרת: 'אל תפחדו, חיים רק פעם אחת. אף אחד לא מבטיח לנו עוד חיים, אז תחיו אותם באמת'. היום כאישה אני מאושרת במקום שאני נמצאת, גם בקריירה וגם עם המשפחה. עשיתי היסטוריה כשנבחרתי למלכת הטרנס הראשונה, ואני גם הטרנסית הראשונה שנכנסה לתחרות מלכת היופי של ישראל, והיום אני גם מוזמנת לשפוט בתחרויות בחו"ל. אני לא מסתכלת אחורה. יכולתי לעשות שינוי מין בגיל 17, אבל ליוותה אותי עובדת סוציאלית והבנתי שזה עדיין לא הזמן. עברתי את הניתוח כשהייתי מוכנה נפשית וכלכלית, ולכן לא הייתי משנה דבר. הכל קרה בזמן הנכון, ואני מודה לאלוהים, כפרה עליו, שאני מאוהבת בו מאוד, והוא נותן לי את הרוגע והשלווה. בלי קשר לדת, יש לי קשר מיוחד עם אלוהים. אני יכולה לדבר איתו שעות, והוא מקשיב לי ומגשים לי. ארבע שנים אבי האהוב לא דיבר איתי, עד שלמד לקבל אותי, והחזרה למשפחה היא נפלאה. צריך לזכור שמשפחה זה ללא תנאים. מרגע שחזרתי למשפחה התרחקתי מהרבה אנשים. הייתי בעבר במערכות יחסים שהיו פייק, עם אנשים שלא מתאים לי להיות איתם. היום אני לא ממהרת לשום מקום מבחינת זוגיות. אני נהנית ממערכת היחסים שלי עם עצמי, אבל אם יגיע אליי יום אחד הנסיך על הסוס הלבן, אני אעלה איתו לסיבוב".