אן זיוי מגלה את סוד הטיפוח שמאחורי הגבות המטורפות שלה

אן זיוי | צילום: עומרי לוי, סטיילינג: אייל חג'בי, איפור: מישל אדרי, שיער: אור מזן
אן זיוי | צילום: עומרי לוי, סטיילינג: אייל חג'בי, איפור: מישל אדרי, שיער: אור מזן

מה השתנה בשגרת הטיפוח שלה מאז שהפכה למשפיענית ביוטי, עם איזה צבע לק לא תתפסו אותה לעולם ומה היא מוצאת את עצמה מנשנשת בלילות? אן זיוי מגלה את סודות הטיפוח שלה

88 שיתופים | 132 צפיות

אן זיוי, בת 29, אשת עסקים ובעלת מותג הביוטי "אנזי" ומותג התכשיטים "פנטזי", אושיית רשת, מנחה ומובילה את קטגוריית הביוטי ב"עדיקה". בזוגיות.

>>> המסע של אן זיוי מעולם הריאליטי לעולם העסקים

שגרת טיפוח

"יש לי עור רגיל עם נטייה קלה לפצעונים. מאז שהפכתי למשפיענית ביוטי אני מאוד מטופחת כי הנראות היא חלק מהעבודה. יש לי שגרת טיפוח קבועה, ובלילה לפני השנה זה ממש טקס שמתחיל בניקוי עם המים המיסלריים של AVENE. אני מאוד אוהבת את קרמי לחות של וולדה. בקיץ אני מורחת לחות קלילה שנספגת מהר, ובחורף לחות אינטנסיבית מסדרת רימונים. את קרם הלחות אני מחדירה לפנים בעזרת המכשיר "NUNA" של פרמייר. יש לי פדים לעיניים של המותג האנגלי PIXIE וקרם ההגנה של החברה בבעלותי ANNZI. אני לוקחת באופן קבוע כדורים של מייבן שעוזרים לצמיחת השיער".

קרם לחות של weleda. מחיר 144 ש"ח | צילום: יח"צ
קרם לחות של weleda. מחיר 144 ש"ח | צילום: יח"צ
NUNA. מכשיר אנטי אייג'ינג של חברת הקוסמטיקה פרימייר ים המלח, 2900 ש"ח | צילום: יח"צ
NUNA. מכשיר אנטי אייג'ינג של חברת הקוסמטיקה פרימייר ים המלח, 2900 ש"ח | צילום: יח"צ

קוסמטיקאית

"אחת לחודש אני מגיע לקוסמטיקאית שלי מזה שש שנים – נוי פשה, לטיפולי יופי והחדרת חומצות. אני מקפידה על הביקורים הקבועים אצלה כי אני מאמינה שאסור להזניח, ואני צריכה את הבוסט הזה לשמירה על מרקם העור".

אנטי אייג'ינג

"אני הולכת בעיקר לטיפולי מנע עם מכשור, בצוואר למשל, והוספתי הזרקות במקומות שצריך".

איפור

"אני לא מתאפרת טו מאצ', מעדיפה איפור קליל שלא באמת נראה. ביוnיום אני משתמשת במייק אפ BB קרם עם SPF50. לשפתיים אני משתמשת בשפתון עם פיגמנט של המותג שלי, ואני משתמשת בו גם כסומק. המסקרה היא טלסקופיק של לוריאל. מסרק הגבות הוא של מור ביטון. לפני אירוע אני מוסיפה גם אמפולות של ולדה".

מסקרה טלסקופיק של לוריאל. 65 ש"ח, ניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות | צילום: יח"צ
מסקרה טלסקופיק של לוריאל. 65 ש"ח, ניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות | צילום: יח"צ

>>> לירן כוהנר מגלה איך טיפלה בנשירה ובאקנה שתקפו אותה פתאום

בושם

"אני אוהבת ריחות סקסיים שאינם מתוקים מדי. במשך תקופה ארוכה השתמשתי במולקולה בשילוב בושם לא מוכר שרכשתי בחו"ל. אבל אז הוצאתי בושם משלי בשם 'אנזי' שיש לו ריח נפלא, סקסי ונקי. הוא מצליח מאוד ונמכר בעדיקה ובדיוטי פרי".

שיער

"יש לי שיער מלא, עבה וגלי. הצבע הטבעי שלי הוא חום. יש לי שלושה מעצבי שיער קבועים: אחת לשמונה חודשים אני מגיעה לניר אדיר לגווני שמש; אני מסתפרת אצל ליאור גל בהוד השרון; ואת הפן הקבוע אני עושה אצל אריאל אהרון. כשמשקיעים, זה נראה. התכשיר לשיער שאני משתמשת בו הוא כמובן זה של המותג שלי, שאני לא מכירה בחורה שאין לה אותו".

גבות

"אני מסדרת גבות אצל מור ביטון, אליה אני הולכת יחד עם החבורה שלי – אור לוזון, רומי עפרון, נועה בני וירדן ויזל. חסר לנו אם נאחר כי אז העונש יהיה המתנה של שלושה שבועות. יש לי גבות עבות ומלאות, שאני חייבת לעשות להן אחת לשבועיים תספורת וניקוי".

בושם ANZI של אן זיוי. 349 ש"ח | צילום: יח"צ
בושם ANZI של אן זיוי. 349 ש"ח | צילום: יח"צ

מני פדי

"ציפורניים אני עושה אצל ליאת פרץ המלכה בגבעתיים. אחת לשלושה שבועות היא עושה לי בנייה באקריל, ומורחת לי את הצבע הכי בנאלי: שקוף. לא יראו אותי עם לק צבעוני בידיים. את זה אני משאירה רק לרגליים".

>>> שיר אלמליח חושפת את אובססיית הטיפוח שלה

כושר

"בתקופה האחרונה התאהבתי ביוגה והיום יש לי מאמנת בשם שבאה אליי הביתה. אני עושה פילאטיס כמעט כל יום אצל גל קספר ב'הילס' בהרצליה, וגם מתאמנת במכון כושר בשכונת מגוריי ובין כל הריצות והעבודה מבצעת אימוני כוח ואירובי".

תזונה

"אני מודה: אני אוכלת הרבה, אני אוכלת שטויות ולא מקפידה על אוכל בריא. יש לי הורים מאוד רזים שגם עושים ספורט, ואולי אני צריכה להודות לגנטיקה. אני לא מונעת מעצמי אוכל מאף סוג, אבל בגלל שאני מרשה לעצמי לאכול מהכל אימצתי את מילת המפתח: איזון. אולי לכן אני תמיד באותו משקל ואף פעם לא עליתי או ירדתי באופן משמעותי. בבוקר אני אוכלת כדור שוקולד או עוגיית נוטלה ושותה קפה עם חלב אורז. אני לוקחת כל בוקר תוסף תזונה של מייבן שנקרא פרייבט בוסט, שעוזר לנפיחויות בבטן ולחילוף החומרים בגוף. בצהריים אני אוכלת סלט, חזה עוף ופסטה. הפטיש שלי הוא לפסטה פנה רוזה ולפעמים זו הארוחה שלי, יחד עם קרואסון שוקולד. ארוחת הערב שלי קלילה וכוללת חביתה או ביצה קשה וסלט. אני הכי אוהבת לחם לבן, ואני יודעת שהוא הכי פחות בריא, אבל הוא הכי טעים. הבעיה שלי מתחילה בלילה, עם גלידות ועוגיות. אני מכורה גם לבמבה בשקית גדולה. אבל אולי יש בכל זאת משהו טוב בתזונה שלי: אני שותה הרבה מאוד מים, לא נוגעת במשקאות מוגזים ומעולם לא שתיתי קוקה קולה או זירו. אני מכורה למים. ליד המיטה שלי יש בקבוק מים ולאורך הלילה אני שותה את כולו".

טיפ לחיים

"היו לי אכזבות בזוגיות ואהבה ונשבר לי הלב יותר מפעם אחת. זה לא מחסן, אבל זה לימד אותי להיות יותר מדויקת בבחירות שלי. בזוגיות את צריכה להיות קודם כל כנה עם עצמך ולהרגיש האם זה שמולך יכול להיות לך פרטנר, שותף לדרך. האם הוא כזה שרואה את החיים דרך אותם המשקפיים, ושיש לו התייחסות דומה בכל הקשור לשאיפות בחיים. אני חושבת על החברה הכי טובה שלי והתכונות שלה: חברות, נאמנות, הקשבה, הכלה – ומנסה למצוא את אותן תכונות בבן. לקח לי זמן למצוא את הגבר שאני רוצה לצידי אבל היום יש לי חבר – קוראים לו יניב, הוא בגילי והוא איש נדל"ן. חתונה? יש דיבורים ואני מאמינה שזה יגיע.

>>> גם אתן יכולות: טיפ הסטיילינג של גל גדות

אן זיוי וירדן ויזל | צילום רפי דלויה
אן זיוי וירדן ויזל | צילום רפי דלויה

"טיפ נוסף שלי קשור לחברות: אני מאוד מאמינה בחברות נשית. במהלך הלימודים לתואר הראשון והשני בתקשורת בבינתחומי אספתי חברות טובות שהן בשבילי כמו משפחה. אנחנו מדברות על הכל, יודעות הכל זו על זו, אנחנו הפסיכולוגיות האחת של השנייה. אנחנו מתראות הרבה ולמרות שחלקן כבר נשואות, אנחנו מקפידות להיפגש. עם ירדן ויזל, שאיתה רצתי במירוץ למיליון, יש לי חברות עמוקה שלא קשורה בדבר. יש בינינו פרגון אינסופי. ההצלחה שלה היא גם הצלחה שלי, וההפך. אני תמיד זוכרת שכולנו שווים, כולנו הילדים של בורא עולם, והעולם ייראה טוב יותר אם כל אחד יתייחס לאחרים כאילו זה היה הוא עצמו".