גל רובין חושפת צילום נדיר מיום חתונתה כשהייתה בת 17

הניצחון האמיתי של גל רובין | צילום: אינסטגרם galrubin@
הניצחון האמיתי של גל רובין | צילום: אינסטגרם galrubin@

גל רובין סופסוף יכולה לנשום לרווחה. פיינליסטית "הישרדות" שמגדלת לבדה שישה ילדים בתנאים לא פשוטים, משתפת בבשורות הגדולת שקיבלה ומכריזה: "אני מתחילה מחדש"

88 שיתופים | 132 צפיות

השורדת גל רובין ממשיכה לשחק בהישרדות בחיים האמיתיים, ועכשיו היא רושמת ניצחון אמיתי.

>> גל רובין נשברת: "קשה לי מאוד לגדל שישה ילדים לבד"

רובין שיתפה את העוקבות והעוקבים באינסטגרם בחדשות, וכתבה: "אחרי שנים שחייתי בניגוד לרצוני במעלה אדומים, אני שמחה לבשר שבית המשפט נעתר לתביעתי ואישר לי לעבור יחד עם ילדיי לראשון לציון". סופסוף אני חוזרת למרכז ומתחילה מחדש. משתחררת מהעבר הכובל שלי".

גל רובין | צילום: אינסטגרם galrubin@
גל רובין | צילום: אינסטגרם galrubin@

רובין (32), התחתנה בגיל 17 וילדה את בנה הראשון בגיל 19. בגיל 27 היא כבר הייתה אימא לשישה ילדים, ושנתיים לאחר מכן החליטה לצאת בשאלה ולהתגרש. רק לאחרונה היא שיתפה את העוקבות והעוקבים בקמצוץ ממה שעובר עליה, וכתבה: "קשה לגדל שישה ילדים לבד. קשה לכלכל בית לבד. קשה לשמור על חיוך ואופטימיות כשאת מנהלת שש שנים מלחמות בבית משפט. כשאת לא מקבלת מזונות ועזרה לצורכי הילדים, על אף שאני חיה במדינת חוק. קשה לחנך, להכיל, לדאוג לכל מחסורם של האנשים הקטנים שהבאתי לעולם".

"הייתי בטוחה שהעולם יחייך אליהם", כתבה אז רובין, "שפשוט אפשר יהיה ליהנות מהימים שעוברים. אבל ההפך, אני מוצאת את עצמי משמשת להם מגן מהקשיים והרוע שיש בחוץ… המרדף הוא בלתי פוסק. השעון לא מפסיק לזוז, ואני אמא אחת, שרק מנסה להשאיר את האף מחוץ למים. חולמת על שלווה ונחת, על להגשים להם חלומות, גם אם הם קטנים".

בסטורי נוסף סיפקה רובין הצצה לעברה, וחשפה תמונה מיום חתונתה, כשהייתה נערה צעירה עם שיער חום גולש בשמלת כלה צנועה. מועד השיתוף אינו מקרי. "היום לפני 16 שנה התחתנתי", כותבת רובין, "בגיל 17 התחתנתי. כמה הספק בתקופת הזמן הזאת… הבאתי שישה ילדים, התגרשתי, יצאתי בשאלה, הפכתי לעצמאית ומאז הכל היסטוריה".

בסטורי סיפרה רובין כי הדיון בבית המשפט נמשך כמעט ארבע שעות "בדרכה לחירות", אבל כפי שהיא חשפה – בסוף זה השתלם.

גל רובין | צילום: אינסטגרם galrubin@
גל רובין | צילום: אינסטגרם galrubin@