שירז טל: "אני לא צריכה חתן. רק חבר לרוץ איתו"

שירז טל לגולף | צילום: iconzbymedio ,Michalmorr
שירז טל לגולף | צילום: iconzbymedio ,Michalmorr

בגיל 48 מככבת שירז טל בקמפיין חדש של גולף, לא פוסלת השתתפות בעוד תכנית ריאליטי ומשתפת: "להתבגר זה לפעמים מבאס אבל זה חלק מהחיים. המצב במדינה מפחיד אותי יותר"

88 שיתופים | 132 צפיות

חוץ מזוגיות שאין לה כיום והיא הכי בעדה, דומה שלשירז טל יש את כל הסיבות להיות שמחה בחלקה. בגיל 48, מי שהייתה סוג של דוגמנית פלא בגיל 15 עם קריירה חובקת עולם, עדיין מגיחה לצילומים וחתומה עם סוכנויות בינלאומיות. אחרי שסיימה לימודי מדעי התנהגות וגם צמחי באך היא היום סטודנטית לקרימינולוגיה ולומדת אימון אישי.

לאחרונה פלשה גם לעסקים ויש לה שיתוף פעולה עם חברת סטרט-אפ בשם פיורמג'יק, שמתמחה בגידול אצות בשיטה ייחודית. החברה מייצרת ליין של מוצרים לפנים ולשיער ותוספי תזונה תחת השם Asta In, שטל גם משמשת כפנים שלו. "זה מרגש ומעניין ומתחבר באופן טבעי לדרך החיים שלי", היא אומרת.

מתחברת לדרך החיים. שירז טל למותג אסטאין מבית פיורמג'יק | צילום: אלעד אדמוני
מתחברת לדרך החיים. שירז טל למותג אסטאין מבית פיורמג'יק | צילום: אלעד אדמוני

בנוסף, ואולי הכי חשוב: היא אימא של לירם בן ה-16 וחצי (מבעלה הראשון עופר שלו) ושל ניה בת ה-7 וחצי (מבן זוגה לשעבר רוב אנדרוס). "אני אימא טוטאלית", היא מעידה על עצמה.

>>> סובלת מחרדה? הרפואה הטבעית יכולה לסייע לך

בימים אלה היא חוזרת לעולם הדוגמנות הישראלי במסגרת קמפיין לחברת האופנה Golf לקולקציית ה-Must Have של המותג: פריטי לבוש שנמצאים תמיד בארון ואינם יוצאים מהאופנה. "יש לי פריטים של הרבה שנים בארון שתמיד כיף לי לחזור אליהם. גולף מצטיינים בזה עם פריטים איכותיים של ג'ינסים, שמלות שחורות, חליפות וחולצות מכופתרות שיוצרים מלתחה שלמה, שאיתה אפשר לשחק ולערבב. צריך לזכור שלא כל טרנד אופנתי מתאים לכל אחת, וחשוב שיהיו לנו בארון פריטים שהם על זמניים".

מלתחה של פריטים על-זמניים. שירז טל לגולף | צילום: iconzbymedio ,Michalmorr
מלתחה של פריטים על-זמניים. שירז טל לגולף | צילום: iconzbymedio ,Michalmorr
לא כל טרנד אופנתי מתאים לכל אחת. שירז טל לגולף | צילום: iconzbymedio ,Michalmorr
לא כל טרנד אופנתי מתאים לכל אחת. שירז טל לגולף | צילום: iconzbymedio ,Michalmorr

נראה שיש היום ביקוש לדוגמניות בוגרות.
"לא באמת הפסקתי אף פעם. זה מה שאני עושה מאז שאני זוכרת את עצמי. לפני הקורונה הייתי בסוכנות לדוגמניות בנות 40 ומעלה. בתקופת הקורונה היה יחסית רגועה אבל עכשיו יש לבלוב מחודש ו- I Am Back. הבת שלי גדלה ואני מרגישה פנויה ונינוחה יותר לעבוד. אני רשומה בסוכנויות בספרד, בגרמניה, בצרפת ובארצות הברית. בחו"ל יש במה משמעותית לנשים בוגרות, יש אופנה יותר בוגרת וקוסמטיקה לנשים בוגרות, וזה יותר אמין שהפרזנטורית תואמת את הגיל".

>>> סדרת הרשת החדשה של אנה זק ויעל שלביה

"הקצב שלי הוא כמובן לא כמו בעבר. יש שינויים בגוף, המטבוליזם משתנה ויש קצת קרחצן. אבל אני פעילה ויש כמה דברים על הפרק בתחום האופנה בחו"ל. אבל אני לא מדברת על דברים לפני שהם חתומים".

יש קצת קרחצן. שירז טל לגולף | צילום: iconzbymedio ,Michalmorr
יש קצת קרחצן. שירז טל לגולף | צילום: iconzbymedio ,Michalmorr

את שירז טל אנחנו מכירות מאז שהיתה בת 15 וזכתה בתחרות "הפנים של ה-90", ממנה המשיכה לתחרות הדוגמנות של סוכנות פורד וכוכבה דרך מהר. היא הפכה לדוגמנית בינלאומית עם קמפיינים גדולים לחברות כמו דולצ'ה וגאבנה, לואי ויטון, הלנה רובינשטיין, איב סאן לורן, לנקסטר, קלרינס ועוד ועוד. במהלך השנים הגיחה לשחק בשני סרטים ישראליים, הנחתה תוכניות כמו "פרויקט מסלול" ושימשה שופטת בתוכנית הריאליטי "הדוגמניות". בשנים האחרונות ראינו אותה גם כמתמודדת בתוכנית "רוקדים עם כוכבים".

"זה לא כיף לשבת בסלון לבד. אני בן אדם סופר זוגי ותמיד בתנועה, אבל אתרי היכרויות זה פחות אני, וחלק אולי פוחדים ממני. כולם מסביבי בזוגיות, זה לא תמיד פשוט לי"

 

שתי מערכות היחסים המשמעותיות שהיו לה, במסגרתן נולדו שני ילדיה, לא האריכו שנים. "אבות ילדיי הם נפלאים ופעילים ומערכת היחסים שלנו נהדרת, אבל הן פחות התאימו לי להמשך החיים. למדתי להכיר את עצמי בצורה אמיתית ולהבין מה אני רוצה. נפרדתי מרוב במהלך תקופת הקורונה. מאז היתה לי מערכת יחסים של שבעה חודשים שגם היא הסתיימה".

>>> שבוע האופנה תל אביב יתקיים ללא תמיכה ממשלתית

לאחרונה כיכבה טל ב"דייט להביא הביתה", תכנית שידוכים שבמסגרתה התחרו שני גברים על ליבה. חתן לא יצא לה מזה, אבל חוויה בהחלט. "זו הייתה חוויה מטורפת, מדליקה ברמות, פורמט מקסים, אחר ושונה. היו לי התלבטויות לפני שהסכמתי. הלכתי על זה כי חשבתי שזה יאפשר לי אופציות לפתוח מעגלים נוספים, וגם כדי שיכירו אותי קצת אחרת, לא רק בתור הדימוי שאנשים יצרו לעצמם. הבאתי את עצמי. אצלי בבית, עם חברות ובסביבה הטבעית שלי. אני חושבת שהתוכנית נתנה הצצה אותנטית למי שאני. הכרתי בתוכנית אנשים נהדרים, אבל לא כאלה שהתאים לי להיכנס איתם לזוגיות. צריך כימיה בין אנשים. ככל שמתבגרים וכל אחד בא עם ההרגלים שלו, זה יותר קשה".

מהצד זה מפליא ששירז היפה, המושלמת, לא מוצאת חתן.
"אני לא צריכה חתן, רק חבר לרוץ איתו. זה לא כיף לשבת בסלון לבד. אני בן אדם סופר זוגי ותמיד בתנועה, אבל אתרי היכרויות זה פחות אני, וחלק אולי פוחדים ממני. יש לי חיי חברה, כולם מסביבי בזוגיות, כולל במשפחה שלי. זה לא תמיד פשוט לי, אבל בסוף צריך רק אחד. ואני מאמינה שהוא יגיע".

מיהו גבר חלומותייך?
"אין לי צ'ק ליסט. הוא צריך להיות נכון לי ומתאים לי, אבל הוא גם צריך להיות גבוה, אינטליגנטי ומצחיק".

לאישה יפה קשה יותר להתבגר?
"להתבגר זה קטע. לפעמים זה מבאס אבל זה חלק מהחיים. המצב במדינה מפחיד אותי יותר מההתבגרות. אני לא צובעת שיער. יש לי קצת שערות לבנות, אבל אין לי סבלנות לצבוע. אני מאמינה במודעות וטיפוח ובעד בוטוקס. אם אחליט יום אחד לעשות ניתוח – אעשה. לא בגלל החברה שמכתיבה לי לעשות, אלא בגללי. אבל כרגע אני לא שם. אני אחליט תוך כדי תנועה. אני עושה ספורט באופן קבוע שלוש פעמים בשבוע, יוצאת לריטריטים כי אני חייבת טבע ועושה גם הליכות בים. זה מזין את הנשמה וגם הכי אנטי אייג'ינג".

תשתתפי בעוד ריאליטי?
"בתכניות כמו האח הגדול אין סיכוי שאשתתף כי אני בן אדם של חופש, אני לא יכולה להיות כלואה. אבל אולי כן במשהו כמו 'המירוץ למיליון'. אחי ואני יחד יכולים להיות צמד פגז".