אנה זק: "לחשוף משהו אישי או לעשות רכבת הרים? התשובה היא בואי נעשה רכבת הרים״

אנה זק ויעל שלביה בהשקת סגרת הרשת "צרחות" | צילום: שוקה כהן
אנה זק ויעל שלביה בהשקת סגרת הרשת "צרחות" | צילום: שוקה כהן

אנה זק ויעל שלביה מככבות בסדרת רשת חדשה כמו שעוד לא ראיתן אותן עד היום, בריאיון הן מספרות על החוויה והפחדים

88 שיתופים | 132 צפיות

פארק השעשועים Magic kass השיק בשבוע שעבר את סדרת הרשת החדשה ״צרחות״ בכיכובן של אנה זק, הפרזנטורית של הפארק, והדוגמנית יעל שלביה. בסדרה שכוללת שמונה פרקים והמון צרחות, הן סוקרות את פארקי השעשועים המטריפים והמפחידים ביותר בעולם, לדוגמת חבל היהלום בשמורת צאלקה בחבל דאשבש שבגאוגריה, פארק IMG World Of Adventure שבדובאי, Babylon Park בלונדון, World Of Wonders באמסטרדם, וכמובן Magic Kass שממוקם במישור אדומים.

את הסדרה ביים הבמאי והיוצר אורי סיט, והפיקה חברת קאס מדיה, בסכום שנעמד בכ-5 מיליון ש״ח, ומדובר בסדרת הרשת הכי יקרה עד כה בישראל. תפסנו את כוכבות הסדרה והחברות הטובות, אנה ויעל, לשיחה קצרה על החוויה, החברות, הפחדים, הגעגועים לבית וגם- מה יותר מפחיד אותן מרכבת הרים? 

אנה זק ויעל שלביה בהשקת סגרת הרשת "צרחות" | צילום: שוקה כהן
אנה זק ויעל שלביה בהשקת סגרת הרשת "צרחות" | צילום: שוקה כהן

איך הייתה החוויה לצלם תוכנית כזו? שונה ממה שעשיתן עד היום?
שלביה: ״זה שונה לגמרי מכל מה שעשינו עד היום, זה היה וואן טייק, אין כאן חזרות או טקסט, זה היה הכי אותנטי שיש. עושים כל מתקן פעם אחת או פעמיים גג, אז מה שיוצא״, זק משלימה אותה: ״אני מרוצה״ ושתיהן צוחקות.
זק: ״זה משהו שונה והיה כל כך כיף לעשות את זה ביחד, זה היה כמו טיול כייפי, פשוט שתינו עושות מתקנים ברחבי העולם״.

אתן מרגישות שיצאתן מאזור הנוחות שלכן בתוכנית?
זק: "לגמרי אפשר להגיד שכן. הקהל רגיל לראות אותנו רוב הזמן מתוקתקות ומוקפדות וצילומי הסדרה הציבו לנו אתגרים שלא תמיד היינו מוכנות להם וגרמו לנו להגיב באופן ספונטני, אותנטי ומצחיק".
זק ושלביה מיוצגת שתיהן בסוכנות ITM של עומרי יערי, והן היו חברות קרובות גם לפני צילומי התוכנית, וכעת הן מוכיחות שאין חוויה מחזקת יותר לחברות מאשר לצרוח ולהחזיק אחת לשנייה חזק את היד מסביב לעולם. ״זה היה כל כך כיף ושונה במיוחד בגלל שאני ואנה הגענו כחברות קרובות, נתנו לנו פשוט את ההזדמנות להסתובב בעולם ביחד ולעשות דברים מטורפים שלא היינו עושות בחיים״ מספרת שלביה.

התוכנית חיברה בניכן יותר?
אנה: ״מאוד, היינו חברות גם לפני התוכנית, אבל מרוב שהחוויה הזו הייתה אינטנסיבית ועברנו ימים ארוכים של ימי צילום, והעובדה שזו הייתה תקופה די ארוכה, זה מאוד מחבר״.
שלביה: ״היינו בהרבה טיסות ומלונות ביחד, וזה כל מיני דברים שאתה מאוד מפחד מהם ומתמודד איתם ביחד, גם רגעים מצחיקים, והמון דברים בזמן קצר ביחד. בגלל ששתינו עובדות כל כך הרבה אף פעם לא באמת הייתה לנו את ההזדמנות לקחת את הזמן שלנו ולנסוע לאיזה שבוע ביחד. זו הייתה ההזדמנות שלנו לעשות משהו בפעם הראשונה ביחד״.

 

מי הייתה הכי פחדנית?
״אני״ שלביה עונה בלי הסוס. 

ואיך התגברת על הפחד?
שלביה: ״בזכות אנה״.
זק: ״היא באמת הייתה אלופה, היא ממש פחדה בהתחלה והיום אם את אומרת לה לעשות את המתקן הכי מפחיד בעולם היא עושה אותו בקלות״. 

היום אתן בחורות של אקסטרים?
״חד משמעית״ הן מסכימות ועונות ביחד.
שלביה: ״עשינו הכל, אין יותר אקסטרים מזה״.

היה לכן רגע שחשבתן לעצמכן "למה עשיתי את זה לעצמי? בואו נלך"?
שלביה: "כשהסוכן שלי עומרי הגיע אליי עם ההצעה להשתתף בסדרה, וסיפר לי שהיא מצטלמת בפארקי השעושועים הכי מפחידים בעולם, התגובה הראשונית שלי הייתה לא. אבל אנה, שהיא אחת החברות הכי טובות שלי, שכנעה אותי כן לקחת את הפרויקט והבטיחה לי לעזור לי להתמודד עם הפחדים ולהתגבר עליהם. הצילומים היו מאתגרים בגלל המתקנים המפחידים שעלינו עליהם ופרקי הזמן הקצרים בין מתקן למתקן, אבל תוך זמן קצר ובעזרתה של אנה, הצלחתי להתגבר על הפחד ואפילו מצאתי את הדרך להנות. והיום אני כל כך שמחה שלא התייאשתי ולא ויתרתי. זו הייתה חוויה מדהימה של פעם בחיים".

שיתפתן שזו הייתה תקופה מאוד ארוכה, ובכל זאת מדובר בהרבה טיסות ויעדים. היו הרבה געגועים לבית? או שזה משהו שאתן כבר רגילות אליו?
זק: "בסוף, כמה שמתרגלים לשהייה מחוץ לבית, תמיד מתגעגעים אליו. שתינו עובדות קשה מגיל מאוד צעיר ומכירות את התעשייה הזאת, שכוללת גם טיסות מרובות, אבל עדיין הרבה פעמים יש תחושת געגועים מאד חזקה לבית וכמובן לבני המשפחה".

אנה זק בהשקת סדרת הרשת "צרחות" | צילום: שוקה כהן
אנה זק בהשקת סדרת הרשת "צרחות" | צילום: שוקה כהן

כזכור שלביה עזבה לאחרונה את הארץ לדובאי ביחד עם בן זוג הזמר עומר אדם. במהלך צילומי התוכנית זו הייתה הפעם הראשונה שהיא ביקרה בדובאי כדי לסקור את אחד מפארקי השעשועים המפחידים והמטריפים ביותר בדובאי, הפארק IMG World Of Adventure.

כשחזרת לדובאי, חזרת לפארק ולמתקנים?
שלביה: ״עוד לא הספקתי, אבל זה היה אחד המטורפים, וזה לגמרי על הפרק. אבל אקח איתי חברים, נעשה את זה ביחד״. 

יעל שלביה בהשקת סדרת הרשת "צרחות" | צילום: שוקה כהן
יעל שלביה בהשקת סדרת הרשת "צרחות" | צילום: שוקה כהן

גם לזק וגם לשלביה יש ניסיון בחשיפה אישית על המסך מול מדינה שלמה. שלביה מככבת בימים אלו בסדרה "מחוברים" (HOT) וחושפת רבדים אישיים רבים מהחיים הפרטיים שלה, וכולנו זוכרים את החשיפה האמיצה של אנה זק כשבכינו יחד איתה כשהיא חשפה מול המצלמות את ההתמודדות הקשה עם שיתוק הפנים שתקף אותה. 

אז מה יותר מפחיד, רכבת הרים או לחשוף את עצמך מול מדינה שלמה?
שלביה: ״להיחשף מול מדינה שלמה כמובן. אם השאלה היא לחשוף משהו או לעשות רכבת הרים? התשובה היא בואי נעשה רכבת הרים״.
זק: ״גם עשר רכבות הרים אם צריך״.

איך אתן מסכמות את החוויה?
זק: "הדבר הכי שובר שגרה שעשינו ואחת ההפקות המגניבות והמרתקות שיצא לנו להשתתף בהן".

כל פרקי הסדרה יעלו בערוץ היוטיוב של הפארק Magic Kass.