שחר סאול: "אני לא בא עם ריבועים בבטן ואפס אחוז שומן"

שחר סאול ל-fix | צילום: ערן לוי
שחר סאול ל-fix | צילום: ערן לוי

הוא מצטלם בפעם הראשונה בתחתונים, לא חושש מביקורת למרות שהמון ילדים מעריצים אותו וזורק ספוילר על הלהיט שהוא עומד להוציא עם אלה לי להב והפשוטע. שחר סאול כמו שעוד לא ראינו

88 שיתופים | 132 צפיות

"אני לא בא עם ריבועים ואפס אחוז שומן. אני בא מי שאני ואני גאה בזה", אומר לנו הזמר שחר סאול כשאנחנו פוגשות אותו לשיחה על סט הצילומים לקמפיין ההלבשה התחתונה החדש של פיקס. הראפר הלוהט נכנס לראשונה לנעליים, או ליתר דיוק תחתונים, של דוגמן הלבשה תחתונה, ואומר: "זה מרגש אותי מאוד".

לא מרגיש קצת מוזר?
"בשבילי לעשות פעם ראשונה הלבשה תחתונה זה אתגר. אבל חד משמעית אני מרגיש מוכן, יש הרבה דברים שאני חושף השנה בי בפעם הראשונה – בין אם זה החיים האישיים שלי, בין אם זו הדוגמנות, ובין אם זו המוזיקה. זו הולכת להיות תקופה שאנשים יראו בי הרבה דברים וצבעים שלא ראו עוד מעולם".

שחר סאול ל-fix | צילום: ערן לוי
שחר סאול ל-fix | צילום: ערן לוי

הקהל שלך מורכב גם מהמון ילדים. יש חשש שקהל צעיר יראה אותך בתחתונים?
"לא. אף פעם לא חשבתי או התעסקתי בזה, אני לא מכוון את עצמי לקהל הזה בהכרח. זה שילדים מתחברים ואוהבים את המוזיקה שלי זה מבורך, כן? אבל אני מי שאני, עושה את המוזיקה שלי ומי שיאהב יאהב, מי שלא – לא".

אוקיי, אבל פה כבר לא מדובר במוזיקה, אלא בך חושף חלקים מסוימים בגוף.
"נכון, אבל אי אפשר להתקדם אם חוששים מביקורות, הן תמיד שם. בסופו של דבר מבחינתי זה שווה ערך לבגד ים, ולא משהו שהוא יוצא דופן בעיניי ברמה קיצונית. אמנם פעם ראשונה שאני בא ומראה את עצמי בלי חולצה, אבל אני לא רואה בזה משהו שהוא חריג".

סאול הצטלם לקמפיין החדש של פיקס יחד עם הדוגמנית רומי פרנקל, שהעלתה לפני מספר ימים סטורי, בו סיפרה בבכי כי לא עברה אודישן לחברת הלבשה תחתונה נחשבת בפריז. "הביקורת על המשקל לא פוסחת על אף אחד", היא כתבה. סאול לטענתו, מוכן לביקורות שיבואו גם עליו, ורואה בעצמו כאחד שיכול לקדם משהו אחר בקרב אידיאל היופי הגברי: "אני חד משמעית מוכן להכל, אני לא בא ריבועים ואפס אחוז שומן, אני בא כמי שאני – ואני גאה בזה. לגבי רומי, הפסד שלהם שהם לא לקחו אותה כי היא מהממת".

שחר סאול ורומי פרנקל ל-fix | צילום: ערן לוי
שחר סאול ורומי פרנקל ל-fix | צילום: ערן לוי

אתה מרגיש שאתה מייצג מודל יופי שונה, שעוד אין מספיק בחוץ?
"לא, אני חושב שאני מייצג מודל יופי כללי – שאתה לאו דווקא חייב להיות הכי 'סקיני', מודל יופי שכל אחד יכול להתחבר אליו. זה לגמרי יכול להראות גם צדדים אחרים, ובעיקר שאתה לא חייב להיות 'מושלם'".

לצד קמפיין ההלבשה התחתונה הראשון שלו, יש לסאול הרבה על הצלחת בתקופה הקרובה: שני קליפים שעתידים לצאת, מיני אלבום שיראה אור בקרוב וגם – שיר חדש יחד עם הזמרת אלה לי להב, שמככבת על שער גיליון יוני שלנו, והפשוטע.

מה אתה יכול לספר לנו על השיר החדש?
"זה הולך להיות ריסוק והולך לצאת ממש בקרוב. בימים אלה אנחנו בצילומים של הקליפ. הולך להיות שיר היסטרי, הומוריסטי וקליל,ומאוד בווייב של מסיבה".

"דובשנייה" של 2023?
"אמן, לגמרי".