לא אמיתית: רנה זלווגר יוצאת נגד קרמים, ניתוחים ו"כל הזבל שמוכרים לנו"

רנה זלווגר | צילום: GettyImages/ Alberto E.Rodriguez
רנה זלווגר | צילום: GettyImages/ Alberto E.Rodriguez

לשחקנית בת ה-53 שחטפה שיימינג ברשת, נמאס מהצביעות ומהמוסר הכפול של הוליווד כלפי נשים. השבוע היא החליטה להגיד את כל האמת בפנים, בערך

88 שיתופים | 132 צפיות

לא קל להיות שחקנית הוליוודית ולשמור על צלם אנוש בימינו אנו, אבל ליטרלי. מי כמו רנה זלווגר יודעת.

>> מעין קרת: "יש לי קמטים בגיל 46, זה הטבע. מה רע בהם?"

השחקנית האהובה שעושה לנו קווץ' בלב מאז שנות התשעים, מתמודדת בעשור האחרון עם לא מעט שיימינג על טהרת ה"עשתה או לא עשתה" ניתוחים והזרקות בפנים. זה התחיל ב-2014, עת התפרסמו תמונות שלה מהשטיח האדום לאחר הפוגה ממושכת מאור הזרקורים, בהן היא כמעט הייתה בלתי ניתנת לזיהוי. "מה קרה לפנים של רנה זלווגר", זעקו הכותרות, וטובי המומחים בענף השיפוצים התחילו לנתח כל אינץ' בפניה המנותחים-או שלא של השחקנית.

רנה זלווגר ב-2014 | צילום: GettyImages/Jason Merritt.
רנה זלווגר ב-2014 | צילום: GettyImages/Jason Merritt.

לפני חודשיים, עלה שמה של זלווגר לכותרות שוב בהקשר דומה אך שונה, בעקבות ליהוקה לתפקיד של אישה שמנה בסדרה "הכל אודות פאם". לצורך התפקיד בסדרה החדשה של NBC, המבוסס של סיפור אמיתי של אישה אמיתית, נאלצה השחקנית ללבוש חליפת שומן. גולשים רבים מצאו את הידיעה הזאת מגוחכת עד מעליבה, ותהו מדוע לא ליהקו לתפקיד שחקנית במבנה הגוף המתאים. מעניין שבמקרה של גארי אולדמן, שנאלץ ללבוש חליפת שומן בשביל להיכנס לדמותו של ווינסטון צ'רצ'יל ב"שעה אפלה" ב-2017, אף אחד לא ירד לחייו של השחקן המוערך. נהפוך הוא, הטרנספורמציה המתבקשת רק הפכה אותו למוערך יותר.

הצביעות והמוסר הכפול של הוליווד כלפי נשים הביאו השבוע את זלווגר לקצה. "את חייבת לשרוד הרבה דברים בשביל להגיע לגיל שלי", אמרה השחקנית בת ה-53 בריאיון ל"סאנדיי טיימס", והוסיפה שהיא חיכתה בקוצר רוח להגיע לעשור השישי בחייה. "להפוך לבת 50 הרגיש כמו התחלה חדשה, בלי שטויות ובלי ולהקשיב יותר לכל הקולות בראש שלך ולדברים שאנשים מצפים מעצמם ומקרינים עלייך. את נהיית יותר אותנטית בינך לבין עצמך".

"כל המודעות האלה שאומרות לנו שאנחנו לא צריכות להיראות בנות הגיל האמיתי שלנו, אם רק נקנה את כל הקרמים והניתוחים והזבל שמוכרים לנו", המשיכה זלווגר בזעם, "כאילו מה אתם אומרים, שאין לי ערך יותר בגלל שאני בת 53?".

זלווגר המשיכה להכחיש את הטענות כי ניתחה את פניה, אבל החליטה לצנן מעט את גובה הלהבות שהציתה: "לכו תסדרו את השיער, תשפצו את העור או תבלו יום בספא, תעשו מה שגורם לכן להרגיש טוב. רק תנו למי שאתן, למה שיש לכן לתרום ולאיך שאתן מציגות את עצמכן בעולם, להיות הדבר המוביל".

>> יעל גולדמן פפר: "אני לא רוצה להיראות בת 20, אני רוצה להיראות סבבה לגילי"