מעין קרת: "אז יש לי קמטים בגיל 46, זה הטבע. מה רע בהם?"

מעין קרת | צילום: יפעת שגב
מעין קרת | צילום: יפעת שגב

הזרקות זה רעל, היא מחרימה את המרכך ובחיים לא תתפסו אותה עם בושם. מעין קרת, סופרמודל בדימוס ורול מודל בהווה, מגלה במה היא כן מוכנה להשתמש ואיך היא שמה סוף למלחמה עם הגוף שלה

88 שיתופים | 132 צפיות

מעין קרת, 46, דוגמנית בינלאומית בעבר, מייסדת ומנהלת המרכז לקידום דימוי גוף חיובי בישראל ומנחה סדנאות בתחום. אם לשניים ובזוגיות.

>> שירז טל: "יש לי קצת שיער שיבה – אבל זה מקסים בעיניי"

שגרת טיפוח

"אני קשובה לעור שלי, בעיקר ברמה של עד כמה מה שאני שמה עליו הוא נעים לי ונוח לי, ולא מחפשת רק את התוצאה החיצונית. סוג העור שלי רגיל ונוטה ליבש. אחרי התעמלות בוקר אני מתחילה את שגרת הטיפוח בניקוי הפנים עם הסבון של צטאפיל שאני משתמשת בו שנים, ואז שמה קרם לחות של וולדה או של ג'ייסון. תכשיר ההגנה שלי מהשמש הוא של וישי. בלילה אני שמה לפעמים על הפנים שמן שקדים ומדי פעם אני משתמשת במסיכת חימר לפנים שאני קונה בחנויות טבע. הדוגמנות אפשרה לי לחוות מנעד רחב של סוגי נראות וטיפוח".

קוסמטיקאית

"אחת לחצי שנה אני הולכת לקוסמטיקאית מירית לביא. היא מאוד מבינה את העור ואיך הוא מחובר לחיים שלנו ולא לוחצת עליי בשום דבר. היא עושה לי טיפול קוסמטי עדין ומזינה את העור".

אנטי אייג'ינג

"אני זן נכחד, לא עושה הזרקות ולא שום טיפול הצערה אחר. אני לא יכולה לחשוב על להכניס רעל לגוף שלי ואין שום סיבה בעולם שאעשה את זה. אני בעד פרו אייג'ינג. אז יש לי קמטים כי בגיל 46 הם שם, זה הטבע ומה רע בהם? אחת מחברותיי הטובות היא סמדר גנזי ואני נמצאת מאחורי הקלעים של האג'נדה שלה".

איפור

"אני מתאפרת כי אני כל יום מול קהל וחשוב לי להיראות טוב, אבל השאלה היא מה נראה טוב ומה משלמות אלה שמייחסות ל'טוב' הזה חשיבות רבה. אני שמה מסקרה של מייבלין, ולעיתים רחוקות מייקאפ של קליניק כשאני מרצה לקהלים גדולים. השפתון שלי הוא אדום-כתמתם של מאק. הסומק שלי הוא של ג'ייד בגוון אפרסק ורדרד".

תיק איפור של מעין קרת. מייק אפ וסרום Even Better Clinical™ Foundation SPF20 של קליניק | צילום: יח"צ
תיק איפור של מעין קרת. מייק אפ וסרום Even Better Clinical™ Foundation SPF20 של קליניק | צילום: יח"צ
תיק איפור מעין קרת. מסקרה קולסול מייבלין ניו יורק מחיר 45 ש"ח | צילום: יח"צ
תיק איפור מעין קרת. מסקרה קולסול מייבלין ניו יורק מחיר 45 ש"ח | צילום: יח"צ
תיק איפור של מעין קרת. פאודר קיס שפתון נוזלי של MAC. מחיר 119 ש"ח | צילום: יח"צ
תיק איפור של מעין קרת. פאודר קיס שפתון נוזלי של MAC. מחיר 119 ש"ח | צילום: יח"צ

שיער

"השיער שלי ג'ינג'י, ארוך ומתולתל. אני מסתפרת אצל מרום טל-וינשנק פעם בחצי שנה ובין לבין אני גוזרת קצוות לבד. אני לא משתמשת במרכך בכלל וחופפת בשמפו של סופר פוד או בהד אנד שולדרס. אחר כך אני שמה קרם לחות מסדרת האגוזים של NATURE NUT".

תיק איפור של מעין קרת. שמפו של SUPER FOOD | צילום: יח"צ
תיק איפור של מעין קרת. שמפו של SUPER FOOD | צילום: יח"צ

בושם

"אני לא שמה שום בושם על הגוף שלי, ואפילו קשה לי כשנשים לידי שמות בושם כי יש לי רגישות לריחות. ריח גוף טבעי של אחרי מקלחת הוא הריח הכי טוב בעיניי. בכלל, אני לא שמה ריחות שהם לא טבעיים. אני יודעת שאני יוצאת דופן ועדיין, אני לא מתחברת לריחות מלאכותיים".

גבות

"הגבות שלי די דקות ואני לא נוגעת בהן יותר מדי, אבל בגלל שהן ג'ינג'יות אני צובעת מעט בעיפרון גבות של שאנל או במברשת גבות של לוריאל".

תיק איפור מעין קרת. פלאמפ סט לגבות לוריאל פריז. 45 ש"ח | צילום: יח"צ
תיק איפור מעין קרת. פלאמפ סט לגבות לוריאל פריז. 45 ש"ח | צילום: יח"צ

מני פדי

"הייתה לי בעבר מישהי מעולה אבל עברתי דירה ומאז אני עושה לבד, ממילא אני לא אוהבת לק ג'ל. אני צובעת ציפורניים בכל מיני צבעים של ESSIE בגווני אדום, כתום ועד שחור".

כושר

"אני מתחילה כל בוקר בהליכה מהירה בים, כולל בעליות, במשך 45 דקות. אני לא עושה שום דבר בצורה מדודה, אני עושה את זה בשביל החוויה והחיבור לגוף ולא בשביל תוצאות. לפעמים אני עושה גם משקולות ויש לי עכשיו בבית שק איגרוף שהביא הבן של בן זוגי, שהוא מתאגרף. ביומיום אין לי דקה מיותרת אז אני לא הולכת למכון. הייתי שמחה מאוד ללכת לחוג ריקוד, אבל עד כה זה לא צלח מבחינת לוח הזמנים. זה עדיין בתוכנית".

תזונה

"אני פועלת לפי מנגנוני הרעב והשובע שלי, לפי מה שטעים לי ועושה לי טוב ומתעכל לי טוב בגוף. בריאות חשובה לי במידה סבירה, אבל אני רחוקה מלהיות בריאותית. יש לי אלרגיה קשה לחלב, אבל למעשה זה שיפר לי מאוד את החיים. בנוסף, אני משתדלת לא לאכול הרבה מהחי. בתקופת הדוגמנות הייתי צריכה לשמור וזה הוריד לי מאוד את שמחת החיים במשך שש שנים, הייתי בסטרס גבוה סביב האכילה ולימים גם כתבתי על זה ספר. בעצם הזרעים של כל מה שאני עושה היום, נזרעו באותה תקופה, כי כל מה שעשיתי אז לא היה מתוך הקשבה לעצמי. לאכול זה כיף ועדיין אני משתדלת לאכול מסודר. בארוחת הבוקר אני אוכלת לרוב לחם עם ביצה או עם חמאת בוטנים ודבש, טחינה ועגבניות. בצהריים: קטניות ואורז או תפוח אדמה ודג. בערב התפריט לא קבוע, אבל במהלך היום יש הרבה פירות וירקות".

טיפ לחיים

"תקופת הדוגמנות בחיי הייתה תקופה מורכבת. זו לא הייתה תקופה של אושר ועדיין אני שמחה שהייתי שם, כי היום כשאני עובדת עם נערות ונשים – אני יכולה להבין את החוויה שלהן, ויודעת מה זה לחיות כשאת נמדדת לפי מראה חיצוני. אני לא רדיקלית, אני מכבדת כל אחת על הבחירות שלה אם הן באות ממקום כן וחופשי. כל אחת צריכה לבחור את הגבולות שלה בכל הקשור לנראות וטיפוח, ועד כמה היא נותנת לתכתיבי היופי להיכנס לחייה. חשוב להבין את המשמעות והמחיר ולפעול ממקום מחובר וקשוב, אין טעם להיכנס מלחמות מיותרות עם עצמך. ברגע שאנחנו בוחרות בדברים שמכניסים אותנו למאבק עם הגוף, הסיכוי שיהיה לנו דימוי גוף חיובי מתרחק מאיתנו ולכן עדיף שנתחבר לתחושת הגוף. כל אחת צריכה להבין מה טוב לגוף שלה, מה טעים לה, מתי היא שבעה ומתי היא רעבה ולדאוג לגוף מתוך הקשבה וכבוד, בשביל שיהיה יותר בריא וחזק. ככל שתתחברי יותר לגוף שלך הוא יחזיר לך: ככה תהיי גם יותר מחוברת לעונג ולמיניות".

>> יעל גולדמן פפר: "אני לא רוצה להיראות בת 20, אני רוצה להיראות סבבה לגילי"