ריטה גולדשטיין: "בתחילת הדרך הרווחתי סכומים מביכים"

ריטה גולדשטיין למותג אבישג ארבל קיץ 2023 | צילום: דודי חסון
ריטה גולדשטיין למותג אבישג ארבל קיץ 2023 | צילום: דודי חסון

היא לא מקפידה על גבות, ציפורניים או ביקור אצל הקוסמטיקאית, אבל מטפחת את התלתלים ומתלבטת לגבי הזרקה ראשונה במצח. עיתונאית האוכל ריטה גולדשטיין מגלה לנו את שגרת הטיפוח שלה

88 שיתופים | 132 צפיות

מנחת טלוויזיה בקשת 12, יוצרת תוכן קולינרי (עם כמעט 100 אלף עוקבים ברשת), פרזנטורית בגדי ההיריון של אבישג ארבל (בהיריון ראשון עם בת), בת 36, בזוגיות, מתגוררת בעמק חפר.

>> מיכל ינאי: "יש הרבה דברים שבדיעבד הייתי עושה אחרת"

שגרת טיפוח

"אני לא מגדירה את עצמי כמטופחת אבל מאז שהגעתי לגיל 30, אני גם לא מזניחה. יש לי סוג עור יבש שדורש את הלחות שלו. אני נמצאת בטלוויזיה כבר שבע שנים, מה שאומר שמאפרים אותי הרבה ומדובר באיפור של אולפנים ואני לא יכולה להתחמק מניקוי יסודי. יש לי נמשים בעור שמתעצמים מדי קיץ וכיום אני מקפידה על קרם ההגנה של לה רוש פוזה. כשהייתי בקוריאה, התאהבתי במוצרים של המזרח. אני שוטפת פנים עם מוצר קוריאני על בסיס תה ירוק, הלחות שלי היא של שיסיידו לעור יבש Vital Perfection וקרם העיניים הוא של קליניק Smart Clinical Repair וקרם הגוף של לאוקסיטאן". 

קרם הגנה לפנים אייג קורקט בלי גוון של לה רוש פוזה. 149 ש"ח | צילום: יח"צ
קרם הגנה לפנים אייג קורקט בלי גוון של לה רוש פוזה. 149 ש"ח | צילום: יח"צ

"הייתי פעמיים בחיי אצל קוסמטיקאית. לא מצליחה להתחבר ולהרגיש את אפקט הפאן והרוגע. רבות הולכות לקוסמטיקאית בגלל פצעונים אבל לי לא היו מעולם"

 

קוסמטיקאית

"הייתי פעמיים בחיי. לא מצליחה להתחבר ולהרגיש את אפקט הפאן והרוגע. רבות הולכות לקוסמטיקאית בגלל פצעונים אבל לי לא היו מעולם".

אנטי אייג'ינג

"עדיין לא עשיתי שום דבר אבל אני מהרהרת בלהתחיל. לא יודעת מה ההבדל בין בוטוקס לחומצות אחרות, ובעיקרון אני בעד להתבגר אבל יש לי קמט במצח שמתחיל להיראות עמוק ואולי אמלא אותו אחרי הלידה. אשמח להמלצות". 

איפור

"לצרכי עבודה מאפרים אותי הרבה אבל מחוץ לשעות העבודה אני שמה שכבה עדינה של מייק אפ איידול של לנקום Ultra Wear ומסקרה היפנוז. בביקור ביפן גיליתי את מכשיר העינויים שנקרא מעגל ריסים, יש אותו בכל מקום ואני משתמשת בו לפני הנחת המסקרה. לגבות יש לי מסקרה של בובי בראון. אני לא משתמשת בסומק כי אני מאדימה באופן טבעי".

מייק אפ Teint Idole Ultra Wear של לנקום. 179 ש"ח ל־30 מ"ל | צילום: יח"צ
מייק אפ Teint Idole Ultra Wear של לנקום. 179 ש"ח ל־30 מ"ל | צילום: יח"צ

שיער

"השיער שלי יבש, גלי-מתולתל ואני אוהבת אותו באורך של קארה ארוך בגובה הכתפיים. מעצב השיער שלי הוא יוסי משען ואני באה אליו או שהוא אליי, אחת לכמה חודשים לתספורת. אני חופפת שיער עם שמפו קוריאני נגד קשקשים פעמיים בשבוע ושמה תרסיס מבוסס מי מלח של לוריאל פרופשיונל מסדרת Techni.Art למראה שיער שובב. אני לא עושה פן, אבל בטלוויזיה עושים לי לפעמים בייביליס".

ספריי לשיער BEACH WAVES לוריאל פרופסיונל. ספריי מלח לעיצוב וקבלת מראה פרוע. 104 ש"ח ל־150 מ"ל | צילום: יח"צ
ספריי לשיער BEACH WAVES לוריאל פרופסיונל. ספריי מלח לעיצוב וקבלת מראה פרוע. 104 ש"ח ל־150 מ"ל | צילום: יח"צ

>> לירן כוהנר מספרת כיצד טיפלה באקנה ובנשירה שתקפו אותה פתאום

בושם

"אני אוהבת בשמים מאוד ספציפיים בריחות של פריחת הדרים, ברגמוט, משהו שהוא הכי קרוב לטבע. אני מאד אוהבת את Diptyque – בושם נישה צרפתי איכותי שאני קונה בחו"ל". 

גבות

"פעם מזמן היו עושים לי גבות צרות ויום אחד אמרה לי חברה להפסיק באופן מוחלט והן חזרו לצמוח יפה וחזרו לעובי הרצוי, ומאז כבר שנים, אני רק קצת מנקה בין הגבות בעצמי".   

מני פדי

"אני גרה כבר שלוש שנים במושב, מגננת ומבשלת הרבה אז אני לא מטפחת מדי את הציפורניים ולא שמה לק, וגם לא אוהבת שמתעסקים לי איתן".  

ריטה גולדשטיין למותג אבישג ארבל קיץ 2023 | צילום: דודי חסון
ריטה גולדשטיין למותג אבישג ארבל קיץ 2023 | צילום: דודי חסון

כושר

"אני מאוד מאוד אוהבת לזוז ועושה הרבה כושר. בקיץ אני שוחה בבריכת המושב ועושה גם הרבה הליכות. לפני ההיריון עשיתי יוגה ערסלים, שיטת יוגה שבה הגוף נתמך על ידי ערסל רך, פילאטיס ורכיבה על אופניים. עכשיו בהיריון, אני עושה יוגה להיריון. אני מסיימת חודש שביעי ומשתדלת לעשות הליכות ושחייה. שם, במים אני לא מרגישה כבדה".

>> שביט ויזל: "אני לא עולה על המשקל, זה לא נגמר ולא רלוונטי"

"בן זוגי לא בתחום, אבל הכיף שלנו הוא להיות יחד במטבח. הדבר היחידי שאני לא אוהבת ולא יבוא אל פי הוא שומר וכל קרובי המשפחה שלו"

 

תזונה

"אני נמוכה יחסית וקטנה, וכשאני עולה כמה קילוגרמים, זה מורגש מאוד. אני עוסקת באוכל כל החיים, מאוד אוהבת לאכול ולא שומרת גם בהיריון אבל למזלי אני עושה ספורט. אני אוכלת הרבה פירות וירקות ומשתדלת לאזן, אבל אני לא מוותרת על קינוחים כמו גלידה, רוגעלך, בראוניז ועוד. אין לי תפריט יומי קבוע, כי יש לי טור על המלצות למסעדות אז פעם-פעמיים בשבוע אני הולכת למסעדות ויש ימים שזה פעמיים ביום. כשאני בבית בבוקר, אז ארוחת הבוקר היא בבחינת מאסט והיא כוללת חלב שיבולת שועל עם גרנולה, פירות ואני שותה קפה. אצלנו במשק מגדלים תרנגולות אז בצהריים כשאני בבית אני אוכלת ביצה שהיא אורגנית לגמרי, עם סלט, טחינה, ולחם. הארוחה המשותפת שלי ושל בן זוגי היא הארוחה העיקרית שלנו וזה קורה בערב. אנחנו מבשלים יחד ומגוונים עם פסטה, אוכל מקסיקני או קארי יפני. אני מאד אוהבת לבשל, זה חלק משמעותי בחיים שלי. בן זוגי לא בתחום, אבל הכיף שלנו הוא להיות יחד במטבח. הדבר היחידי שאני לא אוהבת ולא יבוא אל פי הוא שומר וכל קרובי המשפחה שלו". 

ריטה גולדשטיין למותג אבישג ארבל קיץ 2023 | צילום: דודי חסון
ריטה גולדשטיין למותג אבישג ארבל קיץ 2023 | צילום: דודי חסון

הטיפ שלי לחיים

"כשאת צעירה הרבה פעמים את חושבת שאת לא יודעת מספיק. ככל שאני מתבגרת ואני חווה דברים, למדתי שאני יותר יודעת מתי לעמוד על שלי ומתי לדרוש מה שמגיע לי, אני ביותר נוחות גם להקשיב לאינסטינקטים שלי כי אני מבינה שאני יודעת על עצמי הכי טוב. הידיעה הזאת ליוותה אותי גם בבחירת המקצוע. מגיל צעיר ידעתי שאני רוצה לכתוב, בתחילה ההורים שלי לא רצו שאהיה עיתונאית ושלא אלמד תקשורת אלא רפואה כי הייתי תלמידה מאוד טובה וגם הציון שלי בפסיכומטרי התאים לרפואה. אבל אני לא רציתי. התחלתי לכתוב ודרך הכתיבה הגעתי לעולמות תוכן נוספים והמשכתי עם תוכן מצולם. אז למרות שאני יכולה, אני לא רואה את עצמי עושה משהו אחר כי לכתוב זה הדבר שאני הכי אוהבת. לא ויתרתי על האהבה הזאת שלי גם כשבתחילת הדרך הרווחתי סכומים מביכים. נלחמתי והתעקשתי, צריך לזכור שבסוף הכול זה עבודה וזה בסדר שדברים לא באים בקלות. גם אם יש ימים מחורבנים – תהיו עקביות בדרך שלכן ותאמינו בעצמכן. מי שמוכשרת ועקבית, גם אם ייקח זמן, ההצלחה תגיע אליה".