שביט ויזל: ״אני לא עולה על המשקל, זה לא נגמר ולא רלוונטי״

שביט ויזל | צילום: רותם לבל
שביט ויזל | צילום: רותם לבל

ההתמודדות עם השיערות הלבנות שכבר יצאו, הבחירה לא לסדר גבות או לספור קלוריות, ושיפוץ השפתיים. הדוגמנית שביט ויזל משתפת בסודות טיפוח

88 שיתופים | 132 צפיות

שביט ויזל, בת 32. דוגמנית, פרזנטורית של ״רזילי״, נשואה ואם לבת. גרה בתל אביב

שגרת טיפוח

"סוג העור שלי יבש ואין לי שום ברירה אלא להעניק לו כל הזמן הזנה, אחרת תהיה עליו תחושה לא נעימה. גדלתי בקיבוץ בארי מגיל 6 ושם לא התעסקנו בחיצוניות, אבל אימי, אחות במקצועה, פיתחה בי הבנה של צורכי העור שלי. גם כנערה, כשלא באמת השקעתי בטיפוח, שמתי תמיד קרם לחות. שגרת הטיפוח שלי ביום כוללת סבון פנים של "שאנל", סרום של ד"ר עור, קרם לחות לעור יבש של KB ,וקרם הגנה שאני כל הזמן מחליפה אבל מקפידה שתמיד יהיה בו מקדם הגנה SPF50+. שגרת הלילה שלי כוללת סרום לילה וקרם עיניים של קילס. גיליתי את החברה בזכות חברתי לירן כוהנר שהיא שגרירה שלהם, והם מעולים לי. על הגוף אני לא שמה קרמים, במיוחד לא בקיץ, אבל בתקופת ההיריון מרחתי שמן מיוחד כדי למנוע סימני מתיחה".  

סרום רב עוצמה לעיניים המשלב ויטמין סי, מחיר 209 ש"ח | צילום: חול
סרום רב עוצמה לעיניים המשלב ויטמין סי, מחיר 209 ש"ח | צילום: חול

 

 

קרם לחות KB PURE , מחיר 320 ש"ח | צילום: ישראל כהן
קרם לחות KB PURE , מחיר 320 ש"ח | צילום: ישראל כהן

 

קוסמטיקאית

"אני הולכת פעם בחודש לשיק דיין, והיא עושה לי טיפולים שוטפים. לכל עור יש יתרונות וחסרונות. במקרה של עור יבש כמו שלי לפחות אין צורך להוציא שחורים, אבל העור זקוק להזנה אינטנסיבית והיא מטפלת היטב במרקם שלו באמצעות מכשור". 

אנטי אייג'ינג 

"עשיתי לאחרונה עיבוי שפתיים בקליניקה ATO אצל ד"ר ענבל גת כי השפתיים שלי לא היו סימטריות, והן עשו עבודה נהדרת. יש אצלן גם מכשור לייזר לפנים לחידוש העור ופיגמנטציה".  

 איפור 

"ביום יום אני לא מתאפרת, שמה רק דברים בסיסיים. לאירוע מחייב אני שמה את המייק אפ של לנקום "IDOLE ULTRA" וגם את הקונסילר שלהם. בעיניי קונסילר הוא החיים – הוא טוב לכל דבר, מכסה כל מה שצריך, גם מתחת לעיניים וגם פיגמנטציה. אני אוהבת את הסומק-באלם של שאנל. מסקרה היא לא מוצר אהוב עלי במיוחד למרות שהריסים שלי ארוכים, אך שקופים. אם אני כבר שמה מסקרה היא של איל מקיאג', שניתן להגיע איתה הכי קרוב לעין. באירועים אני גם משדרגת עם השפתון האדום של מאק".

שפתון LIQUID RETRO MATTE מאק, מחיר 119 ש"ח | צילום: יח"צ
שפתון LIQUID RETRO MATTE מאק, מחיר 119 ש"ח | צילום: יח"צ
מייק אפ איל מקיאג', מחיר 289 ש"ח | צילום: אור אפתי
מייק אפ איל מקיאג', מחיר 289 ש"ח | צילום: אור אפתי

שיער 

"השיער שלי דק, גלי ולא ממש ברור, אני מתעוררת בבוקר וכל פעם הוא נראה אחרת. לאורך שנים צבעתי אותו הרבה לצורך עבודה ובקורונה עשיתי הפסקה ונתתי לו לחזור לצבע הטבעי, השטני. מזה שלוש שנים אני לא צובעת. כבר יש מעט שיער לבן, עניין של גנטיקה, אבל הוא מתערבב בשיער הטבעי. דווקא בהיריון השיער שלי התמלא ואני שומרת עליו בצורתו הטבעית. הספר שלי הוא איציק סבג, ולפעמים אני הולכת למיקי בוגנים אבל מעבר ליישור הקצוות, אני לא נוגעת בשיער. אני חופפת לבד פעמיים בשבוע, לאחרונה גיליתי את המוצרים של ״פלנטור 39״ לשיער דק ודליל ואני משתמשת בשמפו ובמסכה שלהם ששומרים על הקרקפת. אחרי ייבוש עם פן, אני מסרקת את השיער עם המברשת החשמלית של דפני, והשיער נראה טבעי ומסודר". 

בושם

"שאנל 5. התוודעתי אליו לפני כשלוש שנים כשהייתי אורחת במפעל של החברה בצרפת והתאהבתי בריח המיוחד שלו. אני לא אוהבת בשמים כבדים מדי או מרוכזים מדי, והוא קליל, פרשי וכיפי בימי הקיץ".

>> עדן פינס: "ברור שאעשה טיפולי אנטי אייג'ינג"

גבות

"אני לא מסדרת גבות. כשהייתי ילדה נהגתי לדקק אותן אבל כבר שנים שאני שומרת על צורתן הטבעית והן חזרו להיות עבות. אני שומרת על הצורה שלהן בעזרת צללית לגבות של מק, וג'ל הגבות שלהם". 

מני פדי

"אני מגיעה ל"ניילס" בבזל בתל אביב אחת לשלושה שבועות, עושה לק ג'ל בידיים ושמה לק ברגליים. אני מקפידה מאוד על פדיקור ברגליים בעיקר בימי הקיץ. בגלל העבודה אני מקפידה על צבעי בייסיק, לרוב ניודים, כדי לשמור מראה ניטרלי".

כושר

"אני מתאמנת אצל מאמנת הכושר ליקי רוזנברג, שהיא החיים שלי, ויש אצלה שני סוגי אימונים: אימונים פונקציונליים ואימוני פלור. הם משלימים אחד את השני וזו דרך נהדרת לחזק גם את הגוף וגם את הנפש. אני מתחילה במכשירים של חדר הכושר והאימון מסתיים בפילאטיס. עכשיו כשאני אימא של מיכאלה קצת יותר קשה לי, אז אני משתדלת להתאים את שעת האימון לזמן שהיא ישנה, ותמיד יש מישהי בקבלה ששמה עליה עין. בהיריון נאלצתי להפסיק להתאמן לתקופה בגלל שמירת היריון, ועכשיו אני מגיעה פעמיים, שלוש בשבוע. הספורט הנוסף הקבוע שלי מאז הלידה הוא הליכה ברגל עם מיכאלה בעגלה. זה נורא כיף".  

תזונה 

"אני לא עולה על המשקל כי בעיניי זה מרדף שלא נגמר והוא לא רלוונטי. אני גם לא סופרת אף פעם קלוריות. בסוף הכל זה איזון בחיים, אני אוכלת באופן די בריא אבל לא מונעת מעצמי. יש לי כמובן כל מיני חטאים, אני נורא אוהבת פסטות, אז אני לא אוכל כל יום וארשה לעצמי פעם בשבוע, אבל כשאוכל, אהנה מכל ביס. התפריט היומי שלי די מאוזן, אני מתחילה את הבוקר עם מוזלי, או סנדוויץ' חביתה, בצהריים אורז וסלט, ובערב ארוחה קלה. הייתי צמחונית במשך 8 שנים, לא בגלל שלא אהבתי בשר אלא בגלל אידאולוגיה. הפסקתי כשנכנסתי להיריון כי נהייה לי קרייבינג לבשר ומאז אני כבר לא  צמחונית". 

טיפ לחיים

"אם היו אומרים לי בגיל 20 שבגיל 32 עדיין אהיה דוגמנית, לא הייתי מאמינה. חשבתי שאסיים עם הדוגמנות לקראת גיל 27 ואפנה לכיוון אחר, אבל הנה הזמנים השתנו ואני עדיין כאן, דוגמנית לכל דבר ואוהבת את זה. בכל זאת משהו השתנה, בעיני. היום חשוב לי גם התוכן, חשוב לי לתת ערך מוסף לעשיה שלי. אני חושבת שנשים צריכות לשאול את עצמן בכל מיני שלבים בחייהן אם הן מרגישות שהן מעצימות את עצמן, אם הן מביאות לידי ביטוי את מי שהן. במקרה הפרטי שלי, אם פעם הייתי מגיעה ליום צילום, מצטלמת וזהו, היום אני כבר לא רק הפנים,  אלא מעורבת בכל. אני פרזנטורית של רזילי אבל גם מעבר לזה, אני מחוברת למותג ועושה בו דברים, כי חשובה לי  העשייה ומה אני מעבירה הלאה, כולל באינסטגרם. העשייה שלי משקפת גם את מי שאני. אני חושבת שכל אישה צריכה למצוא את הערך המוסף בעבודה שהיא עושה כדי שהיא תקבל משמעות. אני חושבת שבעידן של היום פחות מעניין לראות עוד בחורה יפה, אלא רוצים להבין מה היא מייצגת. לאחרונה עיצבתי קולקציה של משקפי שמש יחד עם "רזילי" בהשראת האמן דייויד הוקני. הכול נעשה באיטליה,  בחרנו שם גם את העדשות, והתוצאה היא משקפי שמש צבעוניות בשלל עיצובים קייצים משגעים. מי שאני השתנתה גם בעקבות הלידה, אני חושבת שאימהות נתנה לי סוג של רוגע. אחרי שיש לך ילד כל הפרופורציות משתנות, את מבינה מה חשוב באמת, מתעסקת בעיקר ופחות שמה לב לרעשי הרקע סביב. אני רוצה להמשיך ולהתפתח לעוד כיוונים ולהביא עוד ממני כי בסוף הסיפוק האישי מהעשייה – הוא הדבר הכי חשוב".

לירז צ'רכי מפחדת מבוטוקוס אבל לא חוששת מטיפול הערפד