רוסלנה רודינה: "בסוף המצפון שלך הורג אותך. יש צלקות שאי אפשר לכסות"

רוסלנה רודינה לשלומית אזרד | צילום: דניאל אלסטר
רוסלנה רודינה לשלומית אזרד | צילום: דניאל אלסטר

מה היא לקחה מהזוגיות עם אייל גולן לנישואיה השניים, למה החליטה לחדש את הקשר עם אביה אחרי נתק של שנים ומה צריך לקרות לפני שתעשה עוד ילד? רוסלנה רודינה חוזרת לדגמן שמלות כלה ומגלה הכל

88 שיתופים | 132 צפיות

הרבה דברים קורים בימים אלה בחייה של רוסלנה רודינה, עד לפני רגע האננס ב"הזמר במסכה". "זו הייתה חתיכת חוויה כיפית", היא אומרת, "השתוללתי על הבמה והשופטים לא עלו עליי".

>> רוסלנה רודינה עונה לגולשים: "לא עשיתי שום ניתוחים"

השופטים אמנם לא עלו עליה, אבל מישהי אחת חדת אבחנה במיוחד מיד זיהתה אותה – וזוהי אלין גולן, בתו של האקס אייל גולן מנישואים הראשונים לאילנית לוי. "אלין הייתה הראשונה שהבינה שזו אני, וגם אילנית ואייל וליאם ניחשו וחפרו לי ונאלצתי לשקר להם", מספרת רודינה על הסיטואציה אליה נקלעה, "גם טילטיל חברי הטוב כתב בקבוצה הקטנה שלנו עם שמעון אמסלם שזו אני. אבל בואי, אני לא באמת יודעת לשיר והתאמנתי והתאימו לי שירים שאני יכולה לשיר ויצא נחמד".

רוסלנה רודינה ב"זמר במסכה" | צילום מסך, קשת 12
רוסלנה רודינה ב"זמר במסכה" | צילום מסך, קשת 12

יש עוד ריאליטי באופק?
"בזמנו עשיתי אודישן להנחיה של 'הישרדות', אבל גיא זוארץ – אין עליו. אני פחות בקטע של 'המירוץ למיליון' ו'האח הגדול' אבל כן בקטע של 'רוקדים עם כוכבים'. מבחינתי זו תהיה סגירת מעגל. כילדה הייתי רקדנית".

בגיל 34, רודינה שועטת קדימה ומכוונת הכי רחוק. עכשיו היא נכנסת רשמית לעולם העסקים במגרש של הגדולים. אחרי שהתנסתה בעיצוב בגדי ים וחליפות יוניסקס לגברים ונשים תחת השם RURO ("למדתי את התחום תוך כדי תנועה"), בקרוב היא תשיק ליין טיפוח שיכלול בושם ומוצרי טיפוח לגוף ועכשיו היא שולחת ידה גם במותג תכשיטי יהלומים ואבנים טובות שככל הנראה יקרא "ווגה רוסלנה". השם נולד בהשראת מגזין 'ווג' האייקוני, אומרת רודינה, ופתיחת החנות הראשונה תתרחש בקרוב באירוע השקה ונוצץ.

"זה פרויקט חיי", היא אומרת בהתלהבות, "מדובר בהגשמת חלום. השקעתי בו מיליונים, כל התכשיטים מיוצרים באיטליה והמותג יהיה בינלאומי. יש כבר דיבורים על חנויות בחו"ל ומבחינתי השמיים הם הגבול".

>> דניאל גרינברג שמה סוף לשמועות: האם היא ואייל גולן עושים קאמבק?

"זו תחושה כמו של לידה", היא ממשיכה, "כל לילה אני מחכה לבוקר כדי שיגידו לי שהנה זה קורה ושהיום חותכים את הסרט בחנוכת החנות".

אפרופו כמו לידה, רודינה, אימא של יאן גולן בן השמונה מנישואיה לאייל גולן, שהתחתנה לפני שנה וחצי עם איש הנדל"ן איתי פז (אותו היא כמעט שלא חושפת ברשתות החברתיות), מגלה שזו לא הלידה היחידה שעל הפרק. "איתי רוצה כבר מזמן ילד משלו ולהיות אבא", היא אומרת, "לשם זה התכנסנו, אבל הכל בזמנו. לי יש כבר ילד, יאנצ'וק בכיתה ג', והוא ילד נהדר שאני שומרת עליו מאוד. אני יכולה להיות גם נודניקית ומציקה, אבל אני מאוד שקולה ורוצה בשבילו את החיים הכי טובים. הפז"ם אצלי עוד לא דופק, אז אני מרגישה את הלחץ מבחוץ ולא בפנים. כרגע אני בסחרור סביב העסק וברגע שתפתח החנות ויהיה לי שקט, זה יקרה. אנחנו על זה".

איך היחסים שלו עם יאן?
"יאן זכה בדמות שאוהבת אותו ללא תנאים. החיבור ביניהם נדיר ולא ברור מאליו. אם ליאן לא היה אבא, בטוח שיאן היה קורא לו אבא. יאן מספר לו דברים שהוא לא מספר לי. גם בין אייל לאיתי הקשר טוב. הם נפגשים בעיקר סביב יאן כשלוקחים או מחזירים אותו. הוא פעמיים בשבוע עם אייל וכל שבת שנייה".

יש לך ילד מרובה אחים מכמה כיוונים, איך היחסים המשפחתיים היום?
"מצוינים. אנחנו משפחה, בסוף זה קשר דם, ומנסים לשמור על קשרים טובים. ליאן יש אחים מנשים שונות ותפקידנו לאחד ביניהם. אייל אבא מדהים וככה החיבור שלו עם יאן. אני חושבת שהוא מאוד השתנה לעומת האבהות בנישואיו הראשונים, כשנסע הרבה והייתה לו תחושת פספוס כשהיו קטנים. עם אילנית תמיד היה לי קשר קרוב. עם דניאל היה קשר כשהייתה נשואה לאייל והבאתי את יאנצ'וק אליהם. היום אין קשר ואני מאחלת לה הכי טוב בעולם. ליאם שכבר נוהג, מגיע אלינו הביתה לשחק עם אחיו. יש אהבה גדולה בין כל האחים, כולל הקטנים והם נפגשים הרבה ואז כל אחד חוזר לבית שלו ויש געגוע עד הפגישה הבאה. אלין תמיד ידעה לשיר, יש לה קול מדהים והיא מכניסה אנשים לחופות, אז יגידו שהיא 'הבת של', אבל מדובר בכישרון גדול".

לא היית בקשר עם אביך במשך שנים. משהו השתנה?
"היינו בנתק של חמש שנים. בעקבות החתונה בשנה שעברה, חידשתי איתו את הקשר. בסוף המצפון שלך הורג אותך. אי אפשר להחזיר את הזמן לאחור ויש צלקות שאי אפשר לכסות, אבל היום אנחנו מסתלבטים על זה ששנינו היינו עם אגו. הוא מיושן בדעותיו לדעתי, אבל בסוף הוא אבא שלי. הוא נשוי שוב, גר בחדרה, אנחנו לא עושים חגים יחד, בינו ובין אימי אין שום קשר. אנחנו נפגשים מדי פעם ואני ביחסים טובים גם עם אשתו. אני פועלת הפוך ממה שקרה אצלנו ואני לא אתן ליאן לחוות מה שאני חוויתי עם הוריי. הוא לא צריך להיות קורבן בגלל הבחירות של הוריו. היחסים במשפחה הגרעינית שלי חשובים לי. אחי שהיה נרקומן השתקם לגמרי, וכבר 15 שנה הוא נקי, קבלן עצמאי, מרצה על עברו, ואני גאה בו מאוד".

רוסלנה רודינה לשלומית אזרד | צילום: דניאל אלסטר
רוסלנה רודינה לשלומית אזרד | צילום: דניאל אלסטר

תפסנו אותה רגע לפני נסיעה לאיסטנבול כדי לצלם את קולקציית החליפות שלה "ועל הדרך אעשה שם הלבנת שיניים", היא מספרת. בזכות מותג התכשיטים החדש שלה, רודינה גם חזרה לדגמן למותג בגדי הכלה של שלומית אזרד. "במשך עשור הייתי פרזנטורית של שלומית, שהפכה לחברת נפש. הכרנו בתקופה שהיא איבדה את בעלה שהיה בן 34, הייתה שם אהבה מטורפת והיא נשארה עם שלושה ילדים קטנים. גיליתי מהר מאוד שחוץ ממעצבת מוכשרת עם טעם נדיר ומקורי, היא גם אישה מעוררת השראה, שלמרות הכאב הגדול, הרימה ראש, מגדלת ילדים לתפארת וממשיכה בקריירה שלה. אחרי שהתחתנתי פעם אחת, הודעתי לה שאני עם בגדי כלה סיימתי ובשנה שעברה הובילה את הקמפיין עומר נודלמן. עכשיו מותג התכשיטים שלי החזיר אותי שוב לצילומי כלה, כי אין מתאים להם יותר מהשמלות הנהדרות של שלומית והתוצאות מדברות בפני עצמן".

שש שנים חלפו מאז שהכרת את איתי, מה למדת לעשות בפרק ב' שלא ידעת בפרק א' עם אייל גולן?
"אם לא הייתי עוברת מה שעוברת בפרק א' אולי לא הייתי מגיעה לפרק ב', אני חושבת שבחיים כל דבר מוביל לדבר. אני חושבת שבפרק הנוכחי אני יותר רגועה, יותר נינוחה, שמה את האגו בצד. אני חיה פחות את מה שהסביבה מכתיבה לי ומתעסקת במה שטוב לי. להיות מפורסמת זה חלק מהעבודה שלי אבל כשאני נכנסת הביתה אני רוסלנה, שדואגת שלילד שלי יהיה אוכל מבושל של אימא, שהילד שלה יהיה מאושר. איתי ואני הכי שונים בקיצון. אני חשופה, אוהבת לצאת, לשתות אלכוהול, והוא הכי איש של בית שונא לצאת ולשתות. אני אישה של לילה והוא של יום. הוא הולך לישון מוקדם ואני אוהבת לקום מאוחר וביחד יש באלנס טוב ושפיות. ואהבה גדולה, זה ברור".

>> נ' ו־ט', נפגעות פרשת "משחקי חברה", לא מוותרות לאייל גולן

פרשת "משחקי חברה" לא השפיעה על היחס שלך לאייל?
"אני לא מתעסקת במשהו שלא שייך אליי".

איתי מעורב בעסק התכשיטים?
"הוא לא חלק מהעסק, אבל הוא מנווט אותי בעניין הכלכלי, בחשבונות ובטבלאות ועושה לי את הסדר. אימא שלי היא בתפקיד מנהלת שירות הלקוחות".

רוסלנה רודינה והמעצבת שלומית אזרד | צילום: מייגן מימון
רוסלנה רודינה והמעצבת שלומית אזרד | צילום: מייגן מימון

רודינה היא כיום דוגמנית מצליחה, כוכבת ריאליטי ("הישרדות" ו"הזמר במסכה"), עם ניסיון קצר כשחקנית, מעצבת אופנה, אורחת בפאנלים טלוויזיוניים שונים ומשפיענית רשת שיש לה מעל 800 אלף עוקבים באינסטגרם, והיא מתפרנסת מכך יפה.

התשוקה לתכשיטים נולדה אצלה כשהיא הייתה נערה צעירה באוקראינה וקראה בשקיקה כל דבר על בית המלוכה האנגלי, ובעיקר נשאה עיניים אל הנסיכה דיאנה והתכשיטים שלה. היא התלהבה במיוחד מטבעת האמרלד שענדה הנסיכה. מאז היא פנטזה שיום אחד יהיה לה מותג תכשיטים משלה ולאבן האמרלד יהיה מקום של כבוד. אבל רוס, הכינוי שדבק בה, לא רק חולמת – אלא גם מגשימה.

איך נהיה?
"בסוף הכל עניין של טיימינג ואני הייתי צריכה להיות מספיק חזקה ובטוחה שעכשיו זה הטיימינג הנכון. כל השנים כשאני קונה תכשיטים, אני לא קונה אותם as is, אני מכתיבה לצורף מה לשנות ולהבטיח תכשיט יוקרתי אישי. הרבה היו שואלות אותי על התכשיטים שלי והזמינו בעקבותיי והבנתי שיש לי את זה. נכנסתי לעולם הזה בהדרגה. הכרתי אנשי בורסה, פיתחתי קשרים והכרתי יהלומן ישראלי שחי ועבד שנים בחו"ל, והבנו שאנחנו מכוונים לאותו דבר. יצרנו שותפות מלאה. אני מעורבת בכל היצירה עד הפרטים הקטנים, הכל מיוצר באיטליה ברמה הכי גבוהה. מדובר ביהלומים נקיים באיכות הכי גבוהה – אבני אמרלד, יהלומי fancy yellow ועוד. אני אישית מאוד מאמינה באבן אמרלד ירוקה, שיש לה משמעות רוחנית ומביאה אנרגיה טובה".

נשמע כמו מהלך שמצריך חתיכת השקעה כספית.
"כן. השקעתי את מיטב כספי וגם את נשמתי. רק להעמיד חנות עם מלאי זה מיליונים שהשקענו. בקולקציה יש כבר מעל 40 דגמים: צמידים, טבעות, עגילים ושרשראות, כולל לחתן וכלה, וכל שלושה חודשים יהיו דגמים חדשים בקולקציה. ניתן יהיה גם להזמין ולקבל תוך 30 יום או להגיע למקום ולרכוש. אם בעבר הייתי פרזנטורית של תשעה מותגים בבת אחת, היום אני רוצה להשקיע בעסק שלי אז אני רק פרזנטורית של חברת יבואני הרכב גזפרו. אני חובבת מכוניות מגיל צעיר וזה כיף לייצג חברה כזאת וליהנות מרכבים שווים".

רוסלנה רודינה לשלומית אזרד | צילום: דניאל אלסטר
רוסלנה רודינה לשלומית אזרד | צילום: דניאל אלסטר

ואיך יהיו מחירי התכשיטים?
"מ-7,000 ש"ח ועד עשרות אלפים".

להתעשר זה עוד חלום שלך?
"ברור שכל אחד חולם להיות עשיר, אבל מבחינתי הסיפוק בלהיות עשירה הוא בידיעה שעשיתי את הכסף שלי לבד עם הרבה מאמץ ובהתמדה. איתי ואני קנינו דירה להשקעה בקרית אונו שתהיה מוכנה עוד שנה, ומשם נתגלגל לעוד דירות ואז נקים את בית חלומותינו".

הבלחת בסדרה "פמת"א" כשחקנית. משחק זה גם חלום ארוך טווח?
"אני לא אתייפייף, לא נותנים לי הזדמנות. אם הייתי יודעת שאני לא טובה, הייתי אומרת שזה לא בשבילי ומוותרת. אני אמנם בת 34 אבל לא נראית ויכולה לשחק גם טינאייג'רית ומתבגרת. אבל קשה לי לשבור את התדמית, בשביל המלהקים אני רוסלנה עם כל הרקע, ומה זה שייך? אני הרי מגלמת דמות. כשאני מגיעה לאודישנים, אני צריכה לעשות מלחמות וזה מאכזב כל פעם מחדש. תחום המשחק בוער בי וגם הנחיה. אני מאמינה בעצמי, יש לי כוחות לפרוץ גם דלתות סגורות ולהצליח".