התגלית החדשה של סיימון קאוול: הקוסמטיקאית קרן ברטוב

סיימון קאוול בקליניקה של קרן ברטוב בלונדון | צילום: אינסטגרם @keren_bartov
סיימון קאוול בקליניקה של קרן ברטוב בלונדון | צילום: אינסטגרם @keren_bartov

המפיק ומגלה הכשרונות הנודע סיימון קאוול, גילה את הקוסמטיקאית הישראלית קרן ברטוב. איזה טיפול הוא עשה אצלה, איך הוא באחד על אחד, האם הוא ביקש הנחת סלב ולמה צריך להודות לגל גדות?

88 שיתופים | 132 צפיות

המפיק והאושיה הטלוויזיונית סיימון קאוול, השופט הבלתי נלאה מהתוכניות לגילוי כישרונות, גילה ממש לאחרונה כישרון חדש ובתחום אחר לגמרי: הקוסמטיקאית הישראלית קרן ברטוב.

>> סורי קרוז בת 17, איך היא נראית היום?

מי שידועה כקוסמטיקאית של הסלבס, שבין לקוחותיה נמצאות גל גדות, רותם סלע, שירי מימון, מירי מסיקה, קרן פלס ועוד, פתחה לפני שלושה חודשים קליניקה לטיפולי קוסמטיקה ואסתטיקה בשכונת נוטינג היל האופנתית שבלונדון. אתמול הגיע קאוול (63), מלווה בארוסתו הנצחית, לורן סילברמן (45), לקליניקה וכל אחד מהם לחוד עבר טיפול פנים מקיף בן שעה וחצי. השניים אגב, כבר הרבה שנים יחד והורים לאריק, בן 9, אבל רק לאחרונה הוא הציע לה נישואין בברבדוס, שם נפגשו לראשונה. היא אמרה לו "איי דו".

איך הם הגיעו אלייך?
"לפני כחודש קיבלתי הודעה באינסטגרם האישי שלי מאישה שהציגה את עצמה כארוסתו של סיימון קאוול וביקשה להזמין תור, והוסיפה שסיימון מבקש שאבוא אליו הביתה. זה נראה לי חשוד, אנשים ברמתם לא מתקשרים באופן אישי, יש להם צי של אנשים שעובדים איתם. נכנסתי לאינסטגרם שלה וראיתי שיש לה 20 עוקבים בלבד והייתי בטוחה שזה חשבון מזויף ושעבדו עליי, אז לא עניתי לה. כעבור שבוע, התקבלה שיחת טלפון במזכירות של הקליניקה ושוב היא אמרה שמדובר בארוסתו של סיימון קאוול, אז החלטתי לבדוק".

איך בדקת?
"אחת המטופלות שלי היא אחת המאפרות הגדולות בתעשייה, שבין השאר מאפרת את קים קרדשיאן. סיפרתי לה את הסיפור וביקשתי שתעזור לי כי נראה לי שעובדים עליי. היא חזרה אליי ואמרה שזה אכן הטלפון של בת זוגו. השניים מחלקים את הזמן בין לוס אנג'לס ללונדון, והם התקשרו מאל.איי. אני נמצאת שבוע בלונדון ושבוע בקליניקה ברמת אביב, אז קבענו חודש קדימה. בינתיים הם ביקשו שאשלח להם כמה מוצרי דגל שלי, אז שלחתי את הסרום המשקם שלי, את ג'ל החומצות ואת קרם הלחות הממצק שרשום כפטנט ומיוצר בקנדה. הם ניסו את התכשירים ואחרי שבוע היא סימסה לי שזה מטורף כמה שזה טוב".

ביררת מאיפה הם שמעו עלייך לראשונה?
"לורן עוקבת אחרי גל גדות, שהיא לקוחה ותיקה וחברה, וראתה באינסטגרם היכן גל מטופלת. היא אמרה שראתה באינסטגרם שגם הרבה מאפרות גדולות מרימות לי וזה סיקרן אותה, אז החליטה להזמין תור".

ואיך עברו הטיפולים?
"טיפלתי בהם אחד אחרי השנייה. כל טיפול ארך כשעה וחצי. לורן יפהפיה, ממש מזכירה את אנג'לינה ג'ולי, מאוד מטופחת ומודעת לטיפוח. היא הכי בגובה העיניים, היא דיברה לאורך הטיפול ואמרה לי שאין בלונדון קליניקה מהסוג שלי, עם כזה מבחר של טיפולים וטכנולוגיות. עשיתי לה את טיפול המיני ליפט שלי, IPL לחידוש העור, שזה טיפול במכשור בגלי רדיו ואולטרסאונד לחיטוב קו הלסת. כשרציתי לתת לה סרום במתנה, היא סירבה בכל תוקף וכתבה לי אחרי 'מעולם לא חוויתי טיפול כזה. את אחת ויחידה, אני איתך כל החיים'".

ואיך היה לסיימון?
"יש לו מודעות גדולה למראה, הוא שמור וממש חתיך. שילבתי אצלו גם גלי רדיו והוספתי לייזר. הוא איש מדהים, הכי פתוח, נחמד, בלי אגו. לא הפסקנו לדבר, סמול טוק נעים. הרגשתי איתו כל כך בבית, ונוצר ממש חיבור טוב. הוא הודה שנהנה מאוד. השניים כבר הרבה זמן יחד ונראה שהם מאוד אוהבים".

>> רוסלנה רודינה מתאוששת מהניתוח להקטנת חזה: "בא לי למות"

עם יד על הלב, הם שילמו על הטיפול?
"בוודאי".

כמה?
"הטיפולים אצלי מתחילים ב-250 ליש"ט ועד 800 ליש"ט, כאשר הממוצע הוא 450-500 ליש"ט, תלוי מה עושים. כל התשלומים עוברים במזכירות הקליניקה".

הם קבעו תור נוסף?
"כן. בדיוק לעוד חודש. אגב, הבית שלהם בלונדון הוא במרחק 10 דקות מהקליניקה".

ברטוב מודה שלא ציפתה להצלחה מהירה כל כך. "חשבתי שייקח שנה-שנתיים עד שאתבסס בעיר ועד עכשיו אני צובטת את עצמי כדי להאמין שזה קרה", היא אומרת. זמן קצר אחרי שהקליניקה שלה נפתחה בינואר האחרון, הגיעו אליה חברות מערכת "ווג" הבריטי, ובראשן עורכת האופנה של המגזין.

איילה פישר בקליניקה של קרן ברטוב בלונדון | צילום: אינסטגרם @keren_bartov
איילה פישר בקליניקה של קרן ברטוב בלונדון | צילום: אינסטגרם @keren_bartov

>> רותי רודנר מגנה על לאה שנירר: "אנשים שולחים לי הודעות מכפישות"

לברטוב היו כבר כמה כתבות מפרגנות ב"ווג", ובין השאר היא סומנה על ידי המגזין כאחת משש הקליניקות הטובות ביותר בלונדון. השבוע הקדישו לה כתבה שלמה במגזין, ואף ראיינו אותה וביקשו ממנה טיפים לעור זוהר. העיתונות הבריטית לא מפסיקה לחוג סביבה, ה"איבנינג סטנדרט", העיתון היומי החזק בלונדון פירגן גם הוא לברטוב, וכך גם מגזין האופנה הנחשב "הראפר'ס בזאר". בין הלקוחות הלונדוניות של ברטוב אפשר למצוא גם את דוגמנית העל הבריטית רוזי הנטינגטון ויטלי (34), מי שהייתה בין היתר הפנים של ויקטוריה סיקרט וברברי. עוד לקוחות מפורסמים מעבר לים הם סשה ברון כהן ואשתו השחקנית האוסטרלית איילה פישר שהתגיירה למענו.
"הם היו כבר כמה פעמים איילה, אישה כיפית, מציחקה וסשה מצחיק לא רק על הבמות אלא גם בחיים, שניהם דיברו באהבה גדולה על ישראל.

איך נראה יום בחייך בלונדון?
"אני בקליניקה מתשע בבוקר עד 8 בערב".

קשוח?
"נכון, אבל גם מהנה, מעניין ומספק".