נחשפת הסיבה האמיתית לחליפות הלטקס שלבשו קים וקורטני בפריז

קים קרדשיאן והלטקס | צילום מחשבון האינסטגרם של balmain
קים קרדשיאן והלטקס | צילום מחשבון האינסטגרם של balmain

בני משפחת קרדשיאן וסט כבשו את פריז בסערה, וזה הכול הכנה לקראת התצוגה של שאנל בשבוע האופנה: מה לבשו, שרו ועשו בני המשפחה בפריז

88 שיתופים | 132 צפיות

שבוע האופנה בפריז הוא לא משהו שקים קרדשיאן יכולה לפספס, קורונה או לא. יש שם הרבה עניינים משפחתיים: קניה וסט הציג שם את הקולקציה החדשה של YEEZY וגם ערך שם את דרשת יום ראשון, ויש את תצוגת האופנה של שאנל שמתרחשת היום ואליה כבר אישר השבט הגעה. רוצות לומר: חברות, עולם כמנהגו נוהג. לא משנה מה הצבעתן אתמול והאם קמתן היום לבוקר שחור או בוקר שמנת, הקרדשיאנס עדיין כאן, חיות את החיים במקסימום כדי שנוכל לשכוח מהצרות שלנו. ותודה להן על כך. אם חושבים על זה הן כמו ישו שלנו, רק במקום לצלוב את עצמן הן מזיעות בחליפות לטקס צמודות. אבל ראשית דבר בתחילתו, אז בואו נתחיל מההתחלה.

>> את יכולה לקנות את הבגדים שהקרדשיאנס לובשות

אל פריז הגיעו קניה, קים, נורת' וקורטני בטיסה, והדבר הראשון שאתן צריכות לדעת על זה הוא שבמקום שבו קנו דלי של כנפי עוף ברשת KFC בפינת הרחובות סטרסבורג וסן דניס בתאריך 19.2.20, הטביעו הקדשה עבור הזוג. כן, אתן זוכרות את התמונה של קים מודדת וינטג' גוטייה בעוד קניה אוכל כנפי עוף ומחכה לה. אז עכשיו בכל פעם שתקנו דלי של כנפיים בפריז יתנוססו על הדלי מילות השיר Take the Sky של קניה, בהן: "Me and my girl share the buffet at KFC". אם זה לא מקסים, אנחנו לא יודעות מה כן.

>> מיומנה של מנטורית אופנה: כשקים פגשה את ז'אן פול

כנפי עוף בצד, מסתבר שהדרשה של קניה, אותו טקס דתי מלא מזמורים מרוממי נפש, חוגגת שנה לקיומה. קניה חוגג שנה לזה שהבין שלא מספיק לכנות את עצמו "ישו" בשלל הטיות ובקאפס לוק, אלא צריך לקום ולעשות משהו ודרשות יום ראשון הן הצעד הראשון של וסט לקראת הפיכתו לישו או לנשיא ארצות הברית. אחד מהשניים יקרה בוודאות, והשיר שיקח אותם כל הדרך לגן עדן או ושינגטון יהיה "גו וסט" של הפט שופ בויז. התכוננו נפשית.

כך או כך, אל הדרשה של קניה הגיעו קים וקורטני ארוזות ככוסות נייר לפני שילוח, שלא לומר מנויילנות. החליפות של בלמן הוצגו על המסלול לראשונה ביום שישי האחרון ונקטפו ישירות ממנו כדי לארוז את בנות הקרדשיאן.

למעשה קים לבשה שלוש חליפות לטקס שונות ודומות, הhנה השנייה בצבע בהיר יותר וז'קט קצר יותר.

על המסלול זה נראה כך: צללית דקיקה בעלת סיומת רחבה באיזור הכתפיים. על קים זה נראה כמו גזרת שעון חול, בגלל מבנה האגן שלה. וואטאבר, בכל מקרה רבים תהו מה גרם לה ללבוש חליפה הדוקה כזו לטקס שהוא דתי בעיקרו, או מפאר את האל ואת ג'יזס לכל הפחות. בטקסים כאלה יש קוד לבוש לא רשמי, והוא בדרך כלל עשוי חליפות חצאית בצבעי פסטל, צווארון עם רקמה אנגלית בדוגמת פרחים, או שמלות רחבות ובהירות. מה קשר הלטקס ההדוק הזה לאלוהים? ובכן, שום דבר וכלום, אבל יש קשר לפעם ההיא שבה ביקרה קים בשבוע האופנה בפריז ונשדדה תחת איומי אקדח בחדרה, מה שגרם לה לטראומה נוראית. "הפעם", אמרה לעצמה תוך שהיא מסירה עוד שערת שפם ארמנית עיקשת, "הפעם אניילן את עצמי כאילו אני נקניק שוקולד. ואם גנב אומלל ינסה לפרוץ ולקחת את תכשיטיי היוקרתיים ואת הלנז'רי שלי, ינסה הוא למצוא את תחילת הניילון, וכדאי לו לקוות שיש לו ציפורניים". שימו לב שקרדשיאן גם עטתה כפפות כדי לבטל את האפשרות שהגנב יאמר לה "יש לך ציפורניים? תתחילי לקלף ואני אמשיך". לא נתפלא אם נגלה שחברת הביטוח הייתה מעורבת בזה ואולי הציעה היא את הרעיון הגאוני לקרדשיאנית, שהיא חברה של אוליבייה רוסטאן, המעצב הראשי של בלמן ולכן הסכימה במהרה. הכול לכאורה, שלא לומר בבדיחות הדעת, כן? שעורכי הדין של בלמן לא יתדפקו על דלתנו עכשיו.

לכן טענו בתחילת האייטם הזה שקים היא בעצמה הישו שלנו, רק במקום סטיגמטה יש לה כפפות לטקס, והיא סובלת ומזיעה איתן בפריז כדי שאנחנו נוכל לקום בבוקר וללכת לעבודה כאילו כלום. אשתף אתכן במשהו קטן ומגעיל: במשפחה שלי יש משחק קטן ומסריח אותו אני נוהגת לשחק עם שלושת ילדיי הקטנים (בני 4,5,6). אני מריחה את כפות הרגליים החשופות והמתוקות שלהם ומעמידה פנים (או לא מעמידה פנים) שהריח כל כך מחניק ומסריח שאני מאבדת את ההכרה. הם מתים על זה ובכל מקום או שעה של היום אפשר לראות אותם מתקלפים מגרביהם וצועקים "אימא, תריחי לי את הרגל" תוך שהם שואגים מצחוק, כבר נחים על אדי הסירחון וההנאה שמובטחת להם כאשר אתעלף. אני לא רוצה לחשוב איזה ערב משחקים נערך במשפחת קרדשיאן וסט כאשר התקלפו בנות המשפחה מבגדי הלטקס שלהן, אבל אני מבטיחה לכן שמישהו שם איבד את ההכרה.

>> קים היא האישיות הכי חשובה של העשור החולף

אבל זה לא היה הכול. גם תצוג, סתיו חורף 2021-2020 של YEEZY התרחשה אתמול, ואליה הגיעו קים, קורטני, נורת' ופנלופי (7) וישבו בשורה הראשונה. לתצוגה לבשו כולן בגדים של המותג בצבעים קרים ואפרפרים, ולמען האמת הצליחו להרשים אותנו כי נראה שווסט עשה קפיצה מרשימה בעונה הזאת עם בגדי המותג. העונה הוא המשיך עם הקו המונוכרומטי אבל קרץ לעולמות הסקי עם טופים קצרצרים עשויים כמו מעיל פאפי ונעלי שלג ענקיות שהן בבחינת נעלי איש השלג (אותן נעלו נורת' ופנלופי). אם היינו היחצנים של המותג היינו טוענים שבעיצוב הקולקציה הוא הושפע מהפשרת הקרחונים.

אבל השיא של האירוע לא היה הבגדים, לא הצמות ששזרה קים ואפילו לא הסניקרס YEEZY 450 החדשות, אלא הראפ שעשתה נורת' קרדשיאן על הבמה, לצד אבא קניה הגאה. הוא כל כך גאה בה שזה מקסים וממיס את ליבנו האימהי.

אם כי למרות כל השמחה והאהבה והזיופים החמודים בסוף הקטע, אני לא יכולה שלא לציין שמדובר בנעליים שהן הוולדרמורט של הריח הרע: מלאות פוך ונוצות, ציפוי ניילון (שוב) והמון שכבות אוויר בהן יכולים להיכלא חיידקי הריח הרע. שאלוהים יעזור לי, אני מקווה שהן הלכו לישון ברגליים יחפות.

>> מראפר למטיף: מה עובר על קנייה ווסט?