כשקים פגשה את ז'אן פול

קים קרדשיאן באחד הביקורים הקודמים בפריז | צילום: Chesnot/WireImage
קים קרדשיאן באחד הביקורים הקודמים בפריז | צילום: Chesnot/WireImage

איך התגברה קים קרדשיאן על הטראומה והסכימה להסתובב ברחובות פריז? הכול בזכות שמלה אחת של גוטייה. מיומנה של מנטורית אופנה

88 שיתופים | 132 צפיות

למשפחת קרדשיאן אני לא מייעצת כבר שנים. פעם, כשהבנות היו קטנות, הייתי יושבת עם קריס בסלון שלהם, בימים שבהם היא הרגישה קצת מיואשת. היא היתה מזמינה אותי, מכינה קנקן בלאדי מרי, היינו שותות מתחת לשנדליר, מביטות בבנות ומחלקות להן תפקידים, כאילו שאנחנו מלהקת את הספייס גירלז. את רואה אותה? זאת עם האף? היא תהיה ביזנס קרדשיאן, זאת דיווה קרדשיאן, וכו' וכו'. המשחק הזה תמיד עודד את רוחה, ואם יורשה לי, עשינו עבודה טובה. בנינו סביב הבנות פיגומים יציבים ולתוכם הן צמחו. עד היום הן קוראות לי דודה דבי, ושולחות לי הזמנות לכל האירועים. יותר מדי אירועים. עצות לבוש הן לא מבקשות. גם המפגש הזה לא היה מתרחש אם לא הייתי במקרה בפריז, באטלייה של גוטייה.

>> ארון קבורה בתצוגה של גוטייה? בכיף!

ז׳אן פול הוא ידיד ותיק, וההחלטה האחרונה שלו לסגור את הבסטה הפתיעה רק את מי שלא מכיר אותו. האיש, כדור דיסקו מנצנץ, מעלה כבר שנתיים על במות התיאטרון את ה"פאשן פריק שואו" שלו, קברט פומפוזי, גרוטסקי ונפלא. עכשיו, משסוכם שהוא כבר לא צריך שום דבר אחר, ישבנו יחד לשיחה רגועה בין ידידים, כשסוף סוף חיוך מאוזן לאוזן חזר להתכתב עם הפסים שעל החולצה שלו. 

"או לה לה! קים וקנייה בעיר", הוא דיווח מתוך גלילה באינסטגרם. "מעניין", לחש במבטא הצרפתי הכבד שלו, "איך היא לא בטראומה ממה שקרה לה פה אז?" הוא הצמיד שתי אצבעות, יצר אקדח והמשיך לעשות פנטומימה של שוד מזויין, סרט אילם שלם. לא יכולתי שלא לצחוק. "אולי אני צריך להכניס את זה למופע שלי?" הוא התלהב. "דמייני את זה, דבי – באמצע הבמה מישהי שנראית כמו קים, עם שמלה ענקית עשויה מיהלומים, מביטה בעצמה במראה בבודואר שלה, ואז מגיע מהחלון שודד שרירי, מחוספס כזה, עם אקדח, והיא מתפשטת! זה יהיה כל כך סקסי!".

>> מיומנה של מנטורית אופנה: מה סינדי קרופורד באמת חושבת על קיה גרבר?

"אכפת לך שאני אתקשר אליה רגע, לראות שהיא בסדר?" התעוררה בי פתאום הדודה. ז׳אן פול נפנף בידו פעמיים, שלף מחברת והתחיל לשרבט את שמלת היהלומים.

קמתי ויצאתי למסדרון. נתתי לטלפון לצלצל. רגע לפני שוויתרתי, היא ענתה. 

"דודה דבי?"
"הי קימי, מה שלומך? אני בפריז, אצל גוטייה. אומרים שגם את בעיר".

קים שתקה. שמעתי את הקול של קניה עולה ויורד מאחוריה, אבל לא הצלחתי להבין מה הוא אומר.

"אתם בביקור עם הילדים?"
"לא, זה רק אנחנו". קניה המשיך לדבר ולדבר. "בייב, רגע, אני בטלפון!", היא קראה בזעם, ואז לחשה לתוך השפופרת: "תעזרי לי, דודה דבי. אני לא יודעת מה לעשות".
"מה הבעיה?"
"הוא רוצה עוף".
"עוף?", לא הייתי בטוחה ששמעתי נכון.
"עוף. זה הדבר היחיד שמעניין אותו מרגע שנחתנו. שנלך לקנות עוף. כאילו שזאת איזה חוויה רוחנית, 'לחזור למקורות', הוא אומר לי. הוא רוצה שנלך ל-KFC ונקנה פאקינג דלי של עוף. זה מהשיר שלו שאני שונאת: 'לפני שמישהו רצה מקיי ווסט ביט'", היא ציטטה, "אני והבחורה שלי חלקנו דלי בקיי אף סי'. אמרתי לו: אז אולי תחזור אליה, באמת. אין בעיה. רק אל תתאכזבו כשתגלו שישו לא יושב ומחכה לכם בתחתית של הדלי, בסדר?"
"קים, אני לא חושבת ש…" 

ניסיתי לדבר, אבל הרכבת כבר יצאה מהתחנה וקים צעקה, אלי ואל קניה יחד: "אתם יודעים איזה מין אנשים קונים דלי של עוף בפריז, בירת האוכל של העולם? פושעים! שודדים! עם אקדחים! זה מי! ואני בכלל לא אוכלת עוף! אני כבר שנה פסקטריאן! כולם יודעים את זה! יש לך מושג, דבי, כמה קשה לי לחזור לפה בכלל, אחרי השוד?"

"אז שילך לבד", הצעתי.
"דודה דבי, את מכירה את קניה", היא אמרה, ולא הוסיפה. לא היה צורך. זו לא היתה אופציה. "מה אם שוב ישדדו אותי, והפעם מול מיליון אנשים עם מצלמות, במזללת פאסט פוד מטונפת?"
"בואי לפה", ציוויתי עליה. "אנחנו נארגן אותך ואת תקני עוף כמו גדולה ושום דבר רע לא יקרה. תסמכי על דודה דבי".

תוך חצי שעה היא הגיעה. קניה חיכה באוטו לעוף שלו. הכנסנו אותה מאחור, וז׳אן פול מיד הסתער עליה במחמאות והגיש לה טישיו עם לוגו המותג. "זה כל כך חמוד, אני גונבת לך את הרעיון", היא ציינה בקול שטוח וניגבה את האף. "דבי, תשכחי מזה. אני לא הולכת. אני לא מרגישה בטוחה".

"את יודעת איך נבטיח שלא ישדדו אותך? נראה להם שאין מה לשדוד. נראה להם הכול. ז׳אן פול?", קראתי, והוא יצא בדילוגים וחזר עם שמלה שקופה מהקולקציה של 1995.
"שמלת הסייברדוט???", היא קראה ופערה עיניים. "אני לא מאמינה. כבר שנתיים אני מנסה להשיג אותה!".
הנהנתי. וגוטייה אמר: "ברור. זה בלתי אפשרי. היא בדרך לתערוכה. אני מסכים לתת לך אותה בהשאלה, רק לשעה, ואז תחזרו מיד לפה. והשמלה לא נוגעת בעוף!".
"שום עוף, אני מבטיחה! הו, ז'אן פול!", קים קיפצה ממקומה ואימצה את ראשו הקירח לחזה שלה בהתרגשות. 

View this post on Instagram

JPG & KFC

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

קים וקניה חזרו אחרי פחות משעה, מאושרים, עם דלי מלא עוף ולבבות בעיניים. הפפראצי אפילו תפסו אותם מתנשקים במעלית. 

ז׳אן פול הראה לקים את הציור של שמלת היהלומים. "זה מושלם! בייב, תראה!", קראה לקניה, אבל הוא לא הרים את העיניים מהדלי עם העוף.

*  *  *  *  *  *

דבי ג. היא הנשק הסודי של המפורסמות, ג'יימס בונד של השטיחים האדומים, מנטורית ואוראקל אופנתית. זוהי הצצה ליומן סיכומי הפגישות שלה.

>> קים קרדשיאן חושפת את הנשק הסודי שלה