בלה חדיד עלתה עירומה על המסלול ורוססה בספריי, וזה לא הדבר הכי ביזארי שקרה שם

בלה חדיד הפתיעה את כולם | צילום: Shutterstock
בלה חדיד הפתיעה את כולם | צילום: Shutterstock

אחרי שחזינו בדוגמניות נופלות אחת אחרי השנייה ובתצוגה על טהרת המתנפחים במילאנו, הביזאר נדד לשבוע האופנה בפריז. בהיילייטס: כפפות קונדום ורגע אחד אייקוני בכיכוב בלה חדיד

88 שיתופים | 132 צפיות

אולי זאת עדיין הטראומה מהקורונה שהשביתה את המסלול לשנתיים, ואולי זה רק המרדף המטרחן אחרי כמה שיותר צפיות בסטורי – אבל מה שבטוח זה שסבב שבועות האופנה של אביב-קיץ 2023 שבר את שיאי הביזאר.

>> תחתונים במקום מכנסיים: מה עובר על קיילי ג'נר בשבוע האופנה בפריז?

אחרי שחזינו בשבוע האופנה במילאנו בתצוגה על טהרת המתנפחים בבריכה (מוסקינו) ובתצוגה שבה כל הדוגמניות מעדו ונפלו על הרצפה אחת אחרי השנייה (תצוגת הבכורה של המותג AVAVAV), הביזאר העתיק את מיקומו לשבוע האופנה בפריז שנמצא בשיאו ברגעים אלה ממש. כמה ביזאר? ובכן, ברמה של כפפות קונדום על ידי הדוגמניות. יאפ. כזה מן.

כפפות קונדום על ידי הדוגמניות בתצוגה של Botter בפריז | צילום: EMMANUEL DUNAND/AFP via Getty Images
כפפות קונדום על ידי הדוגמניות בתצוגה של Botter בפריז | צילום: EMMANUEL DUNAND/AFP via Getty Images

הכפפות יוצאות הדופן נצפו בתצוגה של מותג האופנה Botter, שהציג קולקציה על טהרת המים. מלבד הצבעוניות הכחולה, החליטו קודקודי המותג לעטות על ידי הדוגמניות קונדומים אמיתיים מלאים במים. ב"ניו יורק פוסט" נכתב כי המטרה הייתה להציג את כפות הידיים של הדוגמניות שוחות בתוך אקווריום פרופילקטי (מונע מחלות), בשביל להעלות את המודעות לאוקיינוסים. ממ אוקיי.

תצוגה תמוהה נוספת היא זו של בלנסיאגה. בית האופנה החביב במיוחד על הקרדשיאנז, הציג תצוגה קאמפית במיוחד עם שמלות שעירות בצבעי ניאון. קיילי ג'נר הגיעה לפרונט רואו באחת השמלות האלה, ונראתה כמו הכלאה של מסטיק בזוקה ועוגיפלצת. אפרופו קרדשיאנז וביזארו, את התצוגה נבחר לפתוח קניה ווסט, הראפר הגאון והמטורלל שהוא גם האקס המיתולוגי של קים קרדשיאן. המסלול עוצב כמו תפאורה בוצית אפלה של סרט פוסט אפוקליפטי, להשלמת האווירה.

אבל רגע השיא על המסלול שייך ללא ספק למותג האופנה Coperni, מותג לא מוכר יחסית, עד הסופ"ש האחרון. המותג הצרפתי עורר הדים ברחבי הרשת לאחר שהעלה על המסלול את הסופרמודל בלה חדיד כשלגופה תחתונים ונעלי עקב בלבד – וריסס אותה בספריי, אבל לא סתם ספריי. חדיד נעמדה על המסלול בעודה מכסה את החזה שלה בידיה, בזמן שחבורת מדענים ריססה עליה ספריי שקרם עור וגידים לכדי שמלה אל מול עיניהם המשתאות של הצופים בקהל.

בלה חדיד בתצוגה של Coperni בפריז | צילום: JULIEN DE ROSA/AFP via Getty Images
בלה חדיד בתצוגה של Coperni בפריז | צילום: JULIEN DE ROSA/AFP via Getty Images

נכון, קשה להתעלם מהקונוטציה המינית והמחפצנת, אחרי הכל במרכזה ניצבת אישה עירומה כמו בובת ראווה, וחבורת גברים משפריצה עליה חומר לבן ודביק – אבל זה היה פשוט רגע יפהפה. מאחורי הגימיק עומדת טכנולוגיה ייחודית שפותחה על ידי מעצב האופנה והמדען הספרדי מאנל טורס. מדובר בפורמולה נוזלית המכילה סיבי כותנה או סיבים סינתטיים ופולימר ייחודי המחזיק אותם יחד, עד שהם באים במגע עם העור ו"מתפרצים" החוצה. כך הפך התרסיס לשמלת אוף שולדר אלגנטית ויפה, ולרגע אייקוני שקבר לכל המעצבים האחרים בשבוע האופנה.

הרגע המרהיב הזה זכה לשלל ממים משעשעים ברשת. בחשבון האינסטגרם העוקצני והמעולה Diet Prada ריכזו את המוצלחים שבהם, אתן מוזמנות לדפדף להנאתכן באלבום.

>> המחשופים הכי ביזאריים שראינו לאחרונה על השטיח האדום