גבות מחומצנות ותחתונים במקום מכנסיים: מה נסגר עם קיילי ג'נר?

דרמה קווין. קיילי ג'נר בדרך לתצוגה של סקיאפרלי בשבוע האופנה בפריז | צילום:  Suu/GC Images via GettyImages
דרמה קווין. קיילי ג'נר בדרך לתצוגה של סקיאפרלי בשבוע האופנה בפריז | צילום: Suu/GC Images via GettyImages

האחות הצעירה לבית קרדשיאן החליפה חמישה לוקים שונים בשבוע האופנה בפריז, וכל אחד הפתיע אותנו מזווית שונה לגמרי. מה קורה שם?

88 שיתופים | 132 צפיות

גבות מחומצנות, תחתונים במקום מכנסיים, שרשרת קולר ענקית עם לב אנושי ושמלה עם וואחד מחשוף שכאילו נלקחה מהארון של קרואלה דה ויל – מה עובר על קיילי ג'נר? ובכן, קוראים לזה שבוע האופנה בפריז, וככה זה כשזורם לך דם צהבהב בוורידים ו-370 מיליון עוקבים שאת צריכה להזין בסטוריז.

>> בלה חדיד עלתה עירומה על המסלול ורוססה בספריי

ג'נר בת ה-25 הגיעה לעיר האורות חמושה בלוקים מפתיעים אחד אחרי השני. הלוק הראשון: שמלת חבלים וקרושה של בלמן, אותה לבשה קיילי לתצוגה של בית האופנה החביב על הקרדשיאנז.

קייל ג'נר עם אוליבייה רוסטאן, המעצב האמנותי של בלמן | צילום: MEGA/GC Images via Getty Images
קייל ג'נר עם אוליבייה רוסטאן, המעצב האמנותי של בלמן | צילום: MEGA/GC Images via Getty Images

הלוק השני: שמלת קטיפה כחולה עם מחשוף לב עמוק ושרשרת קולר שחורה מקטיפה עם תליון ענק דמוי לב אנושי. את הלוק הדרמטי היא חתמה עם שפתיים אדומות, אייליינר שחור, לחיים סמוקות, ציפורניים ארוכות ומחודדות ותסרוקת מפוסלת. האיוונט: התצוגה של בית האופנה הנחשב סקיאפרלי, החתום על הלוק של קיילי.

קיילי עושה קרואלה דה ויל | צילום: Suu/GC Images via GettyImages
קיילי עושה קרואלה דה ויל | צילום: Suu/GC Images via GettyImages

כנראה שלשם האיזון, בפעם הבאה שג'נר פקדה את שבוע האופנה היא השאירה את השמלות הדרמטיות על הקולב, וכך קיבלנו את הלוק השלישי: גופיית סבא ותחתונים. מה? כן. קיילי זרקה על עצמה מעיל והוסיפה גרבונים, בכל זאת כבר סתיו בפריז. את הלוק של "הרגע התעוררתי ויצאתי מהמיטה" היא השלימה עם שיער סתור ומשקפי שמש אוברסייז. הגופייה והתחתונים שניהם שייכים לבית האופנה Loewe, וקיילי לבשה אותם בדרך לתצוגה של בית האופנה, כמובן. אם לסכם במילותיה, כפי שכתבה באינסטגרם: "No Pants, No Problem".

סופרמן, גרסת קיילי ג'נר | צילום: MEGA/GC Images via GettyImages
סופרמן, גרסת קיילי ג'נר | צילום: MEGA/GC Images via GettyImages

תחנה רביעית: קיילי חמצנה את הגבות. אם יש לכן דה ז'ה וו, אולי זה משום שרק לפני פחות מחודש אחותה הגדולה, קים קרדשיאן, הציגה ישבן חשוף וגבות מחומצנות על שער ספטמבר של מגזין Interview. קיילי התגאתה בסטורי בגבות הבהירות, ולאחר מכן נתפסה בעדשות מצלמות הפפראצי בדרכה לתצוגה של מרג'יאלה יחד עם הגבות המחומצנות שלה. הפעם היא לבשה שמלת סטרפלס בגוון תואם, והתאבזרה במגפיים בצבע טורקיז עם אפיל חייזרי.

ולקינוח: קבלו את קיילי בתצוגה של בלנסיאגה. הלוק: התוצאה של מנאז' אה טרואה בין באטמן, מסטיק בזוקה ועוגיפלצת.

>> מפשעה חשופה או אנדר בוב? קים קרדשיאן בוחרת גם וגם