"נגמלתי מאייליינר": סודות הטיפוח של האישה שכולן רוצות להתלבש כמוה

יובל כספית לטרמינל איקס | צילום: דימה טליאנסקי
יובל כספית לטרמינל איקס | צילום: דימה טליאנסקי

היא מצאה תחליף מעולה לאייליינר, יש לה יופי של טריק ליום שיער רע ולמה היא לא מסוגלת לאכול פירות? הצצה לשגרת הטיפוח של יובל כספית, בלוגרית האופנה שכולן ברשת רוצות להתלבש כמוה

88 שיתופים | 132 צפיות

יובל כספית (28), בלוגרית ויזמית, יוצרת תוכן ומשפיענית. שיתפה פעולה עם טרמינל X ובימים אלה נמכרת הקולקציה הבלעדית שעיצבה לאתר האופנה. בזוגיות וגרה בתל אביב.

>> סיגל שחמון: "נשים מבוגרות ונטולות סכין מרשימות אותי"

שגרת טיפוח

"אני חד משמעית מטופחת, ואוהבת את זה. בבית בו גדלתי לא ראיתי אימא מטופחת מדי כי הדגש אצלנו היה פחות על חיצוניות, אבל כשגדלתי התאהבתי בנושאי טיפוח, איפור ובגדים. סוג העור שלי רגיל, אני חובבת קרמים ומשתמשת בסוגים שונים של מוצרי טיפוח ובוחרת כל פעם מוצר אחר. לניקוי העור וללחות אני משתמשת לסירוגין במוצרים של קיל'ס, וולדה וביודרמה, ובערב בקרמים שלהם שהם מזינים יותר. המסכות שלי הן של אסתי לאודר ושל קיל'ס, ולגוף אני משתמשת בקרמים של קליניק ולה רוש פוזה".

קרם גוף לעור יבש מסדרת ליפיקאר של לה רוש פוזה. 154 ש"ח | צילום: יח"צ
קרם גוף לעור יבש מסדרת ליפיקאר של לה רוש פוזה. 154 ש"ח | צילום: יח"צ
שמן ניקוי לפנים מסדרת מידנייט ריקברי של קיל'ס. 140 ש"ח | צילום: יח"צ
שמן ניקוי לפנים מסדרת מידנייט ריקברי של קיל'ס. 140 ש"ח | צילום: יח"צ

קוסמטיקאית

"אני מגיעה לקוסמטיקאית מימי לוזון אחת לחודש. הטיפולים שלה מדהימים, וכוללים טיפול בפחם שחור למרקם העור וטיפולים במכשור של גלי רדיו".

אנטי אייג'ינג

"בשלב הזה הטיפולים הקוסמטיים עושים לעור שלי עבודה נהדרת, אבל בעתיד אני לא פוסלת שום דבר. אני בעד שכל אישה תעשה מה שעושה לה טוב, תרגיש הכי טוב עם מי שהיא ותאהב את עצמה".

איפור

"אני מאוד אוהבת להתאפר ומתאפרת כל יום. כשאת מצלמת לסטורי זה לא משנה שאת לא יוצאת מהבית, ולכן האיפור חשוב לי וכיף לי. הקונסילר שלי הוא טוש אקלה של איב סן לורן, ואני אוהבת את המייקאפ של אסתי לאודר ואת מייקאפ EVEN BETTER GLOW של קליניק – הם קלילים ויוצרים מראה טבעי, חיוני וזוהר. המסקרה שלי TELESCOPIC של לוריאל, השפתונים של קלרינס בגוון טבעי. בגיל צעיר יותר שמתי אייליינר אבל נגמלתי, והיום אני שמה עיפרון חום של בובי בראון בקצה העין, לא משורטט מדי ועדיין יוצר אפקט הארכה".

מסקרה טלסקופיק של לוריאל. 70 ש"ח | צילום: יח"צ
מסקרה טלסקופיק של לוריאל. 70 ש"ח | צילום: יח"צ
שפתון מילקי מוס של קלרינס גוון NUDE. מחיר 146 ש"ח | צילום: יח"צ
שפתון מילקי מוס של קלרינס גוון NUDE. מחיר 146 ש"ח | צילום: יח"צ

>> סיפור כיסוי: גילינו את המייקאפ שלא זז מהפנים כל היום

שיער

"השיער שלי גלי ורגיל, ואני לא מתעסקת איתו יותר מדי. אני מאוד אוהבת כובעים, כך שהם סוגרים את סיפור השיער ותמיד יש לי פיתרון ליום שיער רע. אני עובדת עם סופר פארם ומגלה כל הזמן מוצרים חדשות ונהנית לנסות. אני חופפת שיער בבית פעמיים עד שלוש בשבוע, עם מוצרים שונים של קרסטס, ואוהבת גם את מסכת השיער של המותג שביט. אני מייבשת שיער עם הדייסון הנהדר, ולפעמים מעצבת עם הבייביליס או המחליק שלו. בשנים הבוגרות שלי לא שיניתי תספורת, אבל בשנה שעברה כשנפרדתי מחבר שלי, הייתי צריכה שינוי ועשיתי פוני. זאת הייתה טעות ועד היום אני משלמת עליה. בהפקות אני עובדת עם שני מעצבי שיער: רן קריסי ואבישי מצי".

שמפו סדרת טיפוח תרפיסט לשיקום שיער פגום של קרסטס. 150 ש"ח | צילום: יח"צ
שמפו סדרת טיפוח תרפיסט לשיקום שיער פגום של קרסטס. 150 ש"ח | צילום: יח"צ

>> השיער שלך סובל מיובש? מצאנו אחלה שמפו בפחות מ-30 ש"ח

בושם

"אני אוהבת ריחות שהם לא מתוקים מדי וכאלה שאין להם ריח של מקלחת – ריחות עוצמתיים, נשיים, סקסיים ומלטפים. לאחרונה גיליתי את הבושם החדש של ברברי, Goddess, והוא נותן לי את הטוב מכל העולמות".

בושם ברברי גודס. מחיר 499 ש"ח | צילום: יח"צ
בושם ברברי גודס. מחיר 499 ש"ח | צילום: יח"צ

מני פדי

"הייתי רוצה לא לעשות מני פדי ולהיות במראה הנקי והטבעי כמו של הפריזאיות, אבל אני מאוד אוהבת לקים. אחת לשלושה שבועות אני מגיעה לדפנה מ'דופ סטודיו' ועושה לק ג'ל. היא ממש אמנית בתחום, היא מציירת לי על הציפורניים ומגשימה את כל המראות שאני אוהבת. הדבר הכי משוגע שעשיתי אצלה הוא הדבקה של חרוזי פנינה על הציפורניים. זה החזיק לגמרי".

גבות

"אני לא אוהבת לגעת בהן, ומעדיפה את המראה הטבעי. לרוב הסתפקתי תמיד לכל היותר במסקרה שקופה, אבל אחרי שהמאפרת המקצועית אל אדידה הזכורה מ'אהבה חדשה', הדגישה לי בצילומים את הגבות וכולם מסביב התעלפו, התחלתי להדגיש אותן בעצמי. אני עושה זאת עם העיפרון של מאק ועם ג'ל הגבות השקוף BYNETA של נטע אלחמיסטר".

כושר

"אני משתדלת להתאמן לפחות פעם בשבוע אצל גל באוך בסטודיו 'פליי' במרכז תל אביב, קרוב לבית. הוא מתאים לי את האימונים הפונקציונליים שלי ואני עושה קיקבוקסינג, משקולות ו-TRX. נמרוד, בן זוגי, הוא מרתוניסט, וקם כל בוקר בשש כדי לרוץ. אני ממש לא נהנית מזה".

>> נעמי לבוב: "בן הזוג שלך לא גורם לך להרגיש יפה? אל תהיי שם"

תזונה

"אין לי נטייה להשמין אבל אני לגמרי מסוגלת. החיים שלי לא סובבים סביב המשקל, אני יכולה לעלות קצת ולרדת קצת, אבל זה לא מעסיק אותי כל זמן שאני אוכלת לפי מצב הרעב שלי. בפועל זה אומר שאין לי ארוחות קבועות, אלא שהאכילה שלי היא אינטואיטיבית. ככה גדלתי בבית. אימי שזכרה איך בילדותה דחפו לה אוכל, עשתה את התיקון איתי, והיינו אוכלות רק כשהיינו רעבות. אני יודעת שאצל הרבה בנות יש בבית אישיו עם אוכל, אבל אצלנו לא היו לי איסורים. יכולתי לאכול מה שאני רוצה, וכשאין לך איסורים, את גם לא אוכלת אובר".

"הצבא קצת דפק אותי במובן הזה", היא מגלה, כי לא תמיד היה אוכל בנמצא. לפעמים בבוקר אני אוכלת יוגורט עם גרנולה ולפעמים עוגיה ופתיבר עם כוס תה. אני לא חושבת שאני אוכלת הכי בריא, אבל אוכלת כמעט הכול חוץ מפירות. יש לי בעיה עם מרקמים. אני יכולה לשתות מיצי פירות אבל עם אכילת הפרי יש לי בעיה. תפוח עץ הוא אחד המגעילים בעיניי, הפרי שאני יכולה לאכול בשלמותו הוא בננה. אני הכי אוהבת לאכול ב-12 בלילה ולסיים עם מתוק. אוהבת שוקולד, גלידות, עוגות גבינה, עוגות שמרים ומה לא. ועדיין – גם האכילה של הלילה היא במידה. הגוף שלנו יודע הכי טוב".

טיפ לחיים #1

"למדתי שאנחנו לא צריכים לקחת את עצמנו מדי ברצינות, אבל כן לעשות בשביל עצמנו ובשביל האושר שלנו. אני יודעת שאני לא עומדת להיות צעירה יותר מאשר היום, הזמן עובר וצריך יותר לעשות ופחות לחשוב ולזכור כל הזמן: רק אנחנו יכולות לקבוע איך כל דבר בחיינו יקרה. לשם כך אנחנו צריכות לקום ולעשות משהו משמעותי שיספק אותנו, ולהרגיש שאנחנו אחראיות להגשים את עצמנו ולהיות מאושרות".

טיפ לחיים #2

"על זוגיות למדתי שלפעמים רק אהבה זה לא מספיק. אין זוגיות הכי טובה אבל יש זוגיות הכי מתאימה, וכזאת שעובדים עליה כל יום כדי לבחור מחדש. זוגיות זו תמיד עבודה והיא צריכה להיות כיפית ומפרה. הכי חשוב בקשר זה תקשורת, הערכה הדדית וערכים משותפים, ומעל כל זה – חברות ואינטימית טובה. אסור לנו לצפות שהבן אדם שמולנו יהיה כמונו, אנחנו צריכות להמשיך להתפתח בעצמנו ולקבל את ההתפתחות של הצד השני. כולנו משתנים כל הזמן. היום אני כבר לא מי שהייתי לפני שנה, וצריך לעשות את ההתאמות בזוגיות. נמרוד בן זוגי הוא יזם, אמן וצייר. התאהבנו כי זיהינו אחד בשנייה דברים שאנחנו מאוד דומים בהם. נמרוד הוא גרסת האקסטרים שלי, ואנחנו מבינים זה את זו".