כמו ילדה בגן שעשועים: הדוכסית קייט מידלטון משתעשעת בז'קט מחויט של זארה. נמסנו

קייט מידלטון לובשת זארה | צילום: Samir Hussein/WireImage/GettyImages
קייט מידלטון לובשת זארה | צילום: Samir Hussein/WireImage/GettyImages

קייט מידלטון נסעה לביקור מלכותי בדנמרק בלוק שיקי במיוחד. הז'קט האדום המחויט של זארה כבר מסעיר את הרשת, אבל יותר מכך - התמונות של הדוכסית עושה חיים על מתקני שעשועים בבלייזר ועקבים

88 שיתופים | 132 צפיות

קייט מידלטון היא חובבת זארה ידועה, ובכל פעם שהיא לובשת משהו מבית הרשת הפופולרית והנגישה – הרשת החברתית כמעט קורסת. כך היה כשמידלטון לבשה חצאית מנומרת של זארה שעולה כ-145 ש"ח, למשל, אך השיא נרשם כאשר הדוכסית לבשה שמלה ירוקה-פרחונית של זארה שנמכרה באותו הזמן בסייל במחיר זעום של כ-50 ש"ח.

>> גם לנו מגיע זוהר מלכותי: סודות הטיפוח של קייט מידלטון

אתמול (שלישי), נצפתה הדוכסית בביקור מלכותי בקופנהגן בירת דנמרק, באאוטפיט שיקי במיוחד – אך גם הפעם הפריט שגנב את ההצגה הוא מבית היוצר של הרשת הספרדית. מידלטון לבשה ז'קט בלייזר אדום (במחווה לצבע הדגל של דנמרק) עם כפתורים זהובים של זארה, ומתחת הגיחה חולצה לבנה. את אלה היא שידכה למכנסיים שחורים מחוייטים בגזרה רחבה הנושקים לרצפה, שמתחת בצבצו להן נעלי עקב שחורות ושפיציות. למחצית השחורה של הלוק נוסף גם תיק יד שחור מעור קרוקו מבריק.

הלוק הזה בהחלט ריגש אותנו, אבל התרגשנו אפילו יותר לאור התמונות משובבות הנפש של מידלטון משתעשעת כמו ילדה. עם נחיתתה בקופנהגן, התחנה הראשונה של הדוכסית הייתה אוניברסיטת קופנהגן, שם היא פגשה את הצוות העוסק במחקר החשוב על בריאותם הנפשית של פעוטות ואופן ההתקשרות שלהם להוריהם. משם היא המשיכה למעבדת המשחקים בשיתוף הקרן של לגו (משחק הילדים המפורסם שנולד בדנמרק), וכאשר הגיעה למגלשה היא פשוט לא הייתה יכולה לרסן את ההתלהבות – והתגלשה בכיף שלה עם העקבים והבלייזר המחויט. אנחנו נמסנו.

קייט מידלטון מתחברת לילדה שבה | צילום: Pool/Samir Hussein/WireImage/GettyImages
קייט מידלטון מתחברת לילדה שבה | צילום: Pool/Samir Hussein/WireImage/GettyImages

>> לכל בגד שלובשת המלכה אליזבת יש משמעות – לתיק במיוחד