גם לנו מגיע זוהר מלכותי: סודות הטיפוח של קייט מידלטון

זוהר מלכותי. קייט מידלטון | תמונה: gettyimages
זוהר מלכותי. קייט מידלטון | תמונה: gettyimages

קייט מידלטון תמיד מספקת ערימות של סטייל, ועכשיו נוכל לאמץ גם את שגרת הטיפוח שלה: הפטנט שלה לניקוי עור הפנים, התחליף שלה לאודם והשמן המיוחד שעושה לה פלאים. מוצרי הטיפוח של הדוכסית

88 שיתופים | 132 צפיות

מהשמלות, האקססוריז והפאסון שלה אנחנו מקפידות לקחת השראה דרך קבע, ככה שזה היה רק עניין של זמן עד שנאמץ לעצמנו גם את סודות הטיפוח של קייט מידלטון. במגזין Hello אספו לרשימה מרוכזת את מוצרי היופי של הדוכסית, כדי שגם אנחנו נוכל ליהנות מהזוהר של הכוכבת האמיתית במשפחת המלוכה. ואל דאגה, המוצרים ממש לא יקרים, אבל אותנו זה כבר לא ממש מפתיע אחרי שמידלטון נתפסה במראה פשוט ועממי.

>> האם שמן גוף שעולה 450 ש"ח שווה את המחיר? מוצרי הטיפוח החדשים

שמן היפ אורגני
על פי הכתבה ב- Hello, קייט גילתה את השמן השימושי, שעוזר לשמור על גוון זוהר וצלול, במהלך ההיריון שלה עם הנסיכה שרלוט. מדובר במוצר אורגני, המכיל שמן זרעי שושנים טהור בכבישה קרה ועל פי הבטחת היצרן הוא מתאים לכל סוגי העור ומתאים גם לטיפול בגוף, לשיפור מראה צלקות וסימני מתיחה. מצאנו אותו באמזון, בכ-90 ש"ח בלבד.

שמן היפ אורגני | תמונה: אתר אמזון
שמן היפ אורגני | תמונה: אתר אמזון

טיפול לילה
קרם פנים לילי, המכיל נוגדי חמצון ומרכיבים אנטי דלקתיים, המשלב 14 שמנים צמחיים שמנים. על פי היצרן, ניתן לשימוש נקודתי בפגמי וכתמי עור, והוא גם משמש להבהרה. לא נדרשות יותר מכמה טיפות, ואם זה עובד לקייט למה שזה לא יעבוד לנו? בביוטי סקין קאר, מצאנו אותו בכ-170 ש"ח.

קרם לחות
על פי מגזין Hello, הסלב המלכותית שלנו נצפתה מצטיידת ב-Pure&Natural של Nivea, והחברה מבטיחה שהוא מספק הזנה וטיפול אינטנסיבי במשך 24 שעות ביממה. כ-70 שקלים באמזון.

שיקום לעור יבש
Eight Hour Cream Skin Protectant הוא קרם קלאסי של אליזבת ארדן. החברה מבטיחה שהמוצר מרגיע את העור ומקל על עור סדוק ויבש. כל מי שרוצה פתרון לחספוס, אדמומיות וגירויים אמורה למצוא אותו בקרם המהולל הזה. מצאנו אותו בכ-95 ש"ח באתר lookfantastic.

שימר
בזמנו Us Weekly דיווחו שהדוכסית עברה טיפולי שיזוף בהתזה, אבל מטעמי נוחות היא עברה להשתמש ב-Brick Shimmer בגוון ברונזה של בובי בראון בכדי להשיג קצת צבע. אנחנו יכולות להזמין באתר, שם מצאנו אותו ב-250 ש"ח.

שימר של בובי בראון. 250 ש"ח | צילום: יח"צ
שימר של בובי בראון. 250 ש"ח | צילום: יח"צ

ג'ל החלקה לעור
הדוכסית משתמשת בג'ל Supreme של Biolutin. על פי הבטחת המותג, מדובר באלטרנטיבה טבעית לבוטוקס: את הג'ל מורחים על עור הפנים, כתחליב החלקה, והוא אמור להביא לתוצאות דומות, רק מבלי להגביל את הבעות הפנים. אפשר למצוא אותו באתרי אונליין, ובאתר החברה ב-279 ש"ח.

 

מגבונים דו צדדים לניקוי וברק | תמונה: אתר אמזון
מגבונים דו צדדים לניקוי וברק | תמונה: אתר אמזון

ניקוי הפנים
השמועות מספרות, שהדוכסית אוהבת לנקות את פניה במגבוני כותנה. על פי מגזין Hello, מאפרת יום החתונה של מידלטון, ארבלה פרסטון, ממליצה על הדרך הזו מאחר והיא הטובה ביותר להסיר איפור ולכלוך מהעור שלך תוך פילינג עדין. מגבוני Ané 3 הם דו צדדים, ועל פי היצרן עושים פלאים בניקוי יסודי והענקת ברק. אנחנו אהבנו שהם ידידותיים לסביבה, וניתנים לכיבוס ושימוש חוזר. מארז של 3 מגבות עולה כ-70 שקלים באתר אמזון.

מייק-אפ
עוד על פי מגזין Hello, בחברת הקוסמטיקה בובי בראון אישרו כי מאפרת המותג, האנה מרטין, סייע באיפור לחברי הכלה בחתונה המלכותית, מספר דיווחים ציינו את סדרת המייק-אפ Long-Wear Weightless, להתאמת הגוון המושלם של קייט ביום הגדול.
ניתן להשיג בסופר פארם, או להזמין אונליין, כעת בכ-90 ש"ח.

קייט מידלטון, 2011 | צילום chris jackson gettyimages
קייט מידלטון, 2011 | צילום chris jackson gettyimages

לחות לשפתיים
גלוס כמעט שקוף, עם צבע קל מאוד המותיר את השפתיים מבריקות ומעניק להם מראה בריא. הוא מגיע במגוון גוונים, ואנחנו סבורות שהדוכסית לקחה את גרסת ה-Rose Shimmer. ניתן להשיג ברחבי הרשת, והמחיר הכי משתלם שמצאנו היה באתר אמזון, כ-75 ש"ח.

לק לציפורניים
על פי הדיילי מייל, הדוכסית מקפידה על שעת מניקור מלכותי באופן קבוע, עם המניקוריסטית שלה מרינה סנדובל. אבל אנחנו לרוב רואות אותה בגוונים בהירים, ככה שאנחנו מרשות לעצמנו לבחור כל לק בהיר שרק נרצה. נשקול ברצינות לחזור לפאני באני בתור ללק ג'ל הקרוב.

> להמציא את הסטייל של אנה: סודות הסטיילינג מאחורי הלהיט של נטפליקס