קייט מידלטון לבשה חצאית מזארה והרשת גועשת

קייט מידלטון בחצאית של זארה| צילום: GEOFF CADDICK/POOL/AFP via Getty Images
קייט מידלטון בחצאית של זארה| צילום: GEOFF CADDICK/POOL/AFP via Getty Images

הסטייליסטית של קייט מידלטון חושפת כי היא הפכה נועזת יותר מאז שמייגן עזבה. כנראה שזה ההסבר לחצאית המנומרת מזארה

88 שיתופים | 132 צפיות

למי שלא מעודכן בפרקים האחרונים של טלנובלת בית המלוכה, הנסיך הארי ומייגן מרקל עזבו את הארמון ועברו לחיות חיים עצמאיים ומחוייכים בקנדה הרחוקה. מאז באופן טבעי התקשורת לא מפסיקה לדבר על השניים. מידלטון, שכנראה הרגישה קצת מקופחת, החליטה להחזיר לעצמה את אור הזרקורים באמצעות כמה לוקים נועזים שאותם לבשה בשבועיים האחרונים, ביום שלישי האחרון הייתה זו שמלה אדומה ונועזת שלבשה מידלטון לאירוע בארמון. הפעם שרפה מידלטון את עדשותם של צלמי הפפראצי עם חצאית מנומרת של המותג זארה שעולה 30 פאונד (כ-145 ש"ח).

>> וויליאם יודע? תמונות העבר האלו של קייט ישאירו אתכן בהלם

את אותה חצאית מדוברת שילבה מידלטון עם מעיל, גם הוא ממותג נגיש יחסית, מאסימו דוטי, שזמין לרכישה בסניפים המקומיים של הרשת במחיר של 1,095 ש"ח. באופן מעניין מעיל דומה מאוד לזה שלבשה מידלטון, לבשה ממש לא מזמן מייגן מרקל. כנראה שהיא מנסה להראות מי הבוס החדש של ארמון בקינגהאם. עוד הוכחה לכך סיפקה הסטייליסטית האישית של מידלטון, סוזי האסלר, שבשיחה עם ה"הדיילי מייל" אמרה כי "עבור קייט, בחירת הדפסים מוגזמים היא בהחלט דבר נועז. וזה מראה עד כמה הביטחון שלה עלה מתחילת השנה".

זה לא הדבר הנועז היחיד שמידלטון לבשה לאחרונה. בתחילת השבוע הסתובבה קייט ברחבי לונדון עם חולצת פסים פסיכדלית שכוללת פפיון ונקראת "פוסי בואו" בשילוב מכנסי פדלפון בצבע כחול כהה ונראתה כאילו הגיעה במכונת זמן היישר ממסיבת דיסקו באייטיז. שיגעון חולף, או קייט חדשה ואופנתית יותר? ימים יגידו.