קורין גדעון: "הצביעות של העולם ושל ארגוני הנשים מרתיחה"

קורין גדעון | צילום: אינסטגרם corringodeon@
קורין גדעון | צילום: אינסטגרם corringodeon@

מי טו? לא אם את יהודייה. קורין גדעון זועמת על ארגוני הנשים ברחבי העולם, ובצדק רב. בואו תקראו את מה שיש לה לומר

88 שיתופים | 132 צפיות

כבר כתבנו כאן יותר מפעם אחת בימים האחרונים על האכזבה הקשה מכל במלחמה הזו, והיא האכזבה מארגוני הנשים ברחבי העולם, שהפקירו כל כך הרבה ילדות, נערות ונשים מישראל. השתיקה הרועמת של מי שאמורות להיות אחיותינו, מכאיבה, מכעיסה ובלתי נתפסת, נוכח העדויות המזוויעות על מקרי האונס והאלימות הקשים שעברו נשים על ידי מחבלי חמאס בשבעה באוקטובר.

>> "כל כך רציתי לחשוב שטעו בזיהוי, אבל אימא שלי נרצחה"

קורין גדעון הקדישה לכך פוסט משלה, עם הכיתוב הקשוח שרץ ברשת בתקופה האחרונה: MeToo Unless you're a jew#. בפוסט ביקרה גדעון בחריפות את ארגוני הנשים הבינלאומיים, שטרם גינו את מעשי חמאס ולא הביעו כלל הזדהות או תמיכה עם הקורבנות, וכתבה: "הצביעות של העולם ושל ארגוני הנשים בפרט מרתיחה!!!!".

"באישה יהודייה מותר לפגוע, מותר לאנוס, אף אחד לא פוצה פה!", כתבה גדעון בכעס מהול בתדהמה. "אף אחד לא מהדהד את הזוועות שעברו הקורבנות, שברובן גם נרצחו! הזוועות הכי נוראיות שאפשר לדמיין. רצח הנפש ואז רצח הגוף. יהודים שווים פחות, ונשים יהודיות בכלל", סיכמה והוסיפה אמוג'י של לב שבור.

>> יום זכויות הילד הבינלאומי? איזו שטות. לעולם לא אכפת מילדינו

מאז תחילת המלחמה גדעון ומשפיעניות רשת נוספות מקדישות כל חלקה ברשת על מנת לעורר ולקדם את המודעות למעשי הזוועות שחוללו מחבלי החמאס בישראל, שהם בגדר פשע נגד האנושות. מי תיתן והעולם, וארגוני הנשים בפרט, ישברו שתיקה ויעמדו לצדנו ברגעים הקשים האלה. זה המעט שהם יכולים לעשות.