קורין גדעון מתעצבנת: "למה אישה צריכה לעשות מניפולציות על בעלה?"

קורין גדעון לקולקציית אביב-קיץ 2023 של זוהרה | צילום: שי פרנקו
קורין גדעון לקולקציית אביב-קיץ 2023 של זוהרה | צילום: שי פרנקו

קורין גדעון מוציאה מהארון את התופעה שהגיע הזמן שכולנו נדבר עליה, ומכריזה: "די כבר עם הקטע הזה, זה לא מצחיק!". מה הוציא אותם מהכלים ולמה היא כל כך צודקת?

88 שיתופים | 132 צפיות

קורין גדעון מוציאה מהארון את התופעה שהגיע הזמן שכולנו נדבר עליה, וזו תופעת השופינג. אתן יודעות, הדבר הזה שאנחנו אוהבות לעשות וזכותנו לעשות כי אנחנו עובדות קשה ומפרנסות את עצמנו, וכי למה שמישהו יחליט עלינו אחרת?

>> גל רובין חושפת צילום נדיר מיום חתונתה כשהייתה בת 17

הבעיה היא שהרבה פעמים השופינג שלנו מלווה ברגשות אשם, מה שגרם לגדעון לפתוח את המצלמה ולהכריז: "די עם הקטע הזה שאישה צריכה לעשות מניפולציות על בעלה בשביל שופינג".

בסרטון שהעלתה גדעון לאינסטגרם הבוקר, היא אומרת: "יש איזה עניין באופן כללי בחיים, אבל גם ברשתות, שהבעל הוא השוטר הרע של האישה בכל העניינים של הכסף והקניות". גדעון מצביעה על תופעה שרבות מאיתנו מכירות ולא עושות ממנה יותר מדי עניין, אפילו לוקחות אותה בהומור, ואומרת – עד כאן. "בנות אומרות 'אני מסתירה קניות מבעלי', ואני רואה בכל מיני פוסטים ובסטורי: 'ככה תשכנעי את הבעל שלך', 'ככה תלכי איתו לקניות ותעשי עליו טריקים'. לא בא לנו שיהיה שוויון? אנחנו ב-2023", היא מעלה נקודה טובה למחשבה, וממשיכה: "זה אפילו לא קשור עם האישה מפרנסת או לא. כל השיח הזה שכאילו הבעל הוא זה שיגיד לך 'נו נו נו' אם תבזבזי – אז לא, ממש ממש לא. ואפילו יש בזה טיפה גוון של אלימות".

קורין גדעון | צילום: אינסטגרם corringideon@
קורין גדעון | צילום: אינסטגרם corringideon@

>> "מקווה שהסוף שלהם יהיה כמו באגדות": מה קורה בין מיכל הקטנה ובעלה ניר ויצמן?

"זה סחי, אני יודעת, אבל זה באמת מפריע לי", גדעון מסכמת, ופייר? היא לגמרי צודקת. "זה הדברים הקטנים האלה שבסוף מנציחים את זה שהגבר הוא החזק והשולט, וזה שמחליט על הכסף, והאישה היא החלשה שזקוקה לאישור מבעלה. זה לא מצחיק!".