"מתפללת שהסוף יהיה כמו באגדות": מה קורה בין מיכל הקטנה ובעלה ניר ויצמן?

מיכל הקטנה וניר ויצמן | צילום: אור גפן
מיכל הקטנה וניר ויצמן | צילום: אור גפן

האם מיכל הקטנה ובן זוגה ניר ויצמן חווים משבר נוסף ביחסים? סטורי של הבת הבכורה יולי מסגיר את התשובה לשאלה שמסקרנת רבות מהעוקבות שלה

88 שיתופים | 132 צפיות

מיכל הקטנה ובן זוגה ניר ויצמן חווים עוד משבר ביחסים? הסטורי של הבת הבכורה יולי (16), מסגיר את המצב המורכב בו שרויים הוריה.

>> כמו תאומות זהות: מיכל הקטנה ובתה דומות כמו שתי טיפות מים

יולי ויצמן, המתחזקת חשבון אינסטגרם משלה, ענתה על שאלות העוקבים והעוקבות בסטורי ופתחה תיבת פנדורה. אחד העוקבים שאל אותה: "למה לא רואים את אבא שלך? למה הוא לא בא איתכם לחופשות?". יולי השיבה כי רבים שואלים אותה שאלות בעניין הזה.

"וואו, כמה שאלות כאלה", ענתה ויצמן הבת, והוסיפה: "זאת שאלה מאוד אישית שקשורה להורים שלי. אני אוהבת את אמא שלי ואת אבא שלי, ואת המשפחה שלי. מתפללת שהסוף יהיה כמו באגדות, כי בסוף אין כמו משפחה".

תשובתה של יולי על שאלת הגולשים | צילום: צילום מסך מאינסטגרם
תשובתה של יולי על שאלת הגולשים | צילום: צילום מסך מאינסטגרם

אחרי שעשה באזז לא מתוכנן הסטורי המדובר הספיק להימחק, ואם אכן מדובר במשבר, זהו בהחלט לא המשבר הראשון שהזוג נקלע אליו. לפני כשנתיים דווח שהזוג חווה משבר חריף ביחסים, ונראה שזו אינה תקופה קלה עבור הכוכבת. רק בחודש שעבר היא ערכה סשן שאלות-תשובות עם העוקבים והעוקבות שלה, ואלו שאלו אותה אם היא בהיריון. בתגובה לשאלה, ביקשה ויצמן שהעוקבות יתפללו עבורה לילד שביעי. ויצמן, שהיא אם לשישה, חטפה אש צולבת ברשת על התשובה הזו, שגררה תגובות קשות וביקורת רבה. מאז כאמור הסערה הזו שככה, ואנחנו מקוות שגם אם יש אחת נוספת בינה ולבן זוגה ניר, שהיא תישכח במהרה.