עומר נודלמן: "ליאור מקסים אבל הוא אדם נטול מחסומים"

עומר נודלמן בקמפיין קיץ רנואר | צילום סער נווה
עומר נודלמן בקמפיין קיץ רנואר | צילום סער נווה

היא אישרה את הפרידה מליאור דואק בפרסומת לבירה, הפסיקה לקרוא טוקבקים, מכורה לבובספוג ויש לה מסר לקרדשיאנס. עומר נודלמן עפה לכל הכיוונים

88 שיתופים | 132 צפיות

כאילו אין קורונה ברקע, ומיטב חברינו לא נמצאים בבידוד, דומה שהשאלה שעמדה בראש חוצות הביצה בסוף השבוע הייתה מה באמת קורה בין ליאור דואק, האקס של תקוה גדעון ודברן לא קטן, והדוגמנית השווה עומר נודלמן, האקסית של לירן דנינו. לתוך זה התערבבו שמועות שהוא נראה לצד ירדן אדרי מ"האח הגדול", שכזכור הייתה דלוקה עליו בבית האח הגדול בעוד שהוא היה בעניין של גדעון. רק לפני כשלושה שבועות הודה דואק בפה מלא כי הקשר החברי עם נודלמן הפך לרומן. נראה מבטיח? אז זהו שלא. כעת מפרסמת נודלמן כי הם כבר לא. באופן מפתיע או שלא, היא מצהירה על הרווקות את זה בפרסומת לבירה. (רק לנו יש דז'ה וו מהצהרת ההיריון של טהוניה רובל שהייתה גם היא בפרסומת לבירה?)

View this post on Instagram

#freedom #sol

A post shared by ???????????????? ???????????????????????????????? (@__omernudelman__) on

>> למה תקווה גדעון לא בקשר עם ליאור דואק?

ראיינתי אותה יום לפני שהתפרסם דבר הפרידה שלהם אבל כשעוד לא היה אישור רשמי לכך, על סט הצילומים לקמפיין הקיץ של רשת רנואר.  וזוהי השתלשלות האירועים עד אישור הפרידה היום: אז מה קורה עם ליאור? שאלתי, היא ישבה באי נחת על הכיסא, הסתובבה מצד לצד והתחילה לברור מילים. "ליאור מקסים אבל הוא בן אדם נטול מחסומים. אני עברתי שנה מאד עמוסה, וכן, גם חטפתי כוויות, והיו כל מיני סיטואציות לא נעימות שלא בא לי לדבר עליהן, אז אני מנסה לשמור על עצמי ונזהרת במילים". 

"ליאור הוא בן אדם של לב טהור, אין גברים כמוהו, הוא שונה מכל מי שיצאתי איתם, אבל כל אחד מדבר בצורה אחרת ואני מנסה להיות דיסקרטית"

למחרת הכתבה ובעקבות הפרסומים, ניסיתי לשאול אותה אם יש דברים בגו בעניין הפרידה, אבל היא לא ענתה לי, הסוכן שלה עומרי יערי התפתל כמה שעות: "אני מחכה בעצמי שהיא תענה. אמרתי לה שאם זה נכון שתאשר לתקשורת שנדע כולנו. מאמין שהתמונה תתברר ממש בקרוב". למחרת, אמר כי "לא ברור אם יש פרידה, אין לי תשובה ברורה". גם הסוכנת של דואק לא טרחה לענות. אז האם מדובר בתרגיל יח"צני כדי לשמר את העניין בהם? אם כן, חבל, כי בלונג ראן נזכור להם את זה, האם זה ריב אוהבים, או אולי באמת פרידה? ימים יגידו. 

View this post on Instagram

I choose joy 🙂

A post shared by ???????????????? ???????????????????????????????? (@__omernudelman__) on

"מאז שנהייתי מוכרת החיים הפרטיים שלי הפכו מעניינים", היא מספרת, "בהתחלה זה הביך אותי והיה מוזר אחר כך הבנתי שאת לא צריכה לעשות משהו מיוחד, את מי שאת ואם יש לך את זה – זה יעניין". 

כולם כבר יודעים, למה את מסתירה?
"אני לא מסתירה. זה שאני לא מרחיבה זה לא חלילה מרוע, ליאור הוא בן אדם של לב טהור, אין גברים כמוהו, הוא שונה מכל מי שיצאתי איתם, אבל כל אחד מדבר בצורה אחרת ואני מנסה להיות דיסקרטית". 

אתם גרים יחד?
"לא". 

את מאוהבת?
"זה חדש וזה טרי, התחיל מידידות, אבל הניצוץ והטירוף עוד לא שם". 

נגיד שעכשיו יציעו לך חוזה דוגמנות לשנה בחו"ל, את עוזבת הכול ונוסעת מכאן?
"כן". 

בלי קשר לזוגיות?
"כן. מי שירצה – שיבוא לבקר אותי". 

את קנאית?
"תלוי במה. לפרטיות – כן, לבן זוג שלי – פחות". 

אם לפני שנה אם היו אומרים לכם את השם עומר נודלמן, ואתם לא חובבי ריאליטי באשר הוא, הייתם מקמטים מצח ושואלים "עומר מי?". היום היא אחת הדוגמניות הכי חמות במקומותינו, וכמו שזה נראה, עם או בלי קשר לבני זוג – בכל זאת מאחוריה שמועות על קשר שלא הבשיל עם מייקל לואיס שגדול ממנה בעשור, ורומן גלוי של כמה חודשים עם לירן דנינו – נראה שהיא כאן כדי להישאר. אם לפני שנה היו לה כאלפיים עוקבים, היום היא עם 185 אלף והמספר גדל עם כל קמפיין. "אני סיפור של הצתה מאוחרת", מודה נודלמן, מי שהתגלתה לראשונה בריאליטי "המירוץ למיליון" לפני שנה. "למרות שיש כאלה שנמצאות הרבה זמן בתחום והתהליך שלהן ארוך ואיטי, אני מרגישה בת מזל, אצלי הכול קרה תוך שנה אחת". היא הגיעה לריאליטי אחרי שירות צבאי ביחידה מסווגת בחיל המודיעין, ותכננה טיול גדול של אחרי צבא ואז לימודים. "כל התוכניות המקוריות נדחו עד הודעה חדשה, היא מטעימה, "המירוץ למיליון" היה מין סיפתח נחמד. כשהגעתי לשם חשבתי על עצם החוויה ולא מה יהיה אחרי, נהניתי שם כמו שלא נהניתי בחיים, היו אמנם רגעי משבר אבל כמו הרבה דברים שאנחנו עושים בחיים, הנטייה שלנו היא לשכוח את הקושי. אחרי התוכנית הגיעו הצעות בדוגמנות ואמרתי לעצמי למה שלא אנסה, בדרך אכיר אנשים חדשים. זה קרה, ואני עפתי על זה". 

עומר נודלמן בקמפיין קיץ רנואר | צילום סער נווה
עומר נודלמן בקמפיין קיץ רנואר | צילום סער נווה

אז דוגמנות זה העניין שלך עכשיו?
"זה לא הפשן לדוגמנות, זה פשן להצליח. מה שמניע אותי זה לקום בבוקר ולכוון להצלחה". 

בשנה שחלפה מאז פרצה לחיינו היא עשתה לא מעט דברים: קמפיין להלבשה התחתונה והפנאי של FIX, עדיקא, סמסונג, אסוס, הבורסה לתכשיטים, מסעדת הסוהו בראשון לציון, ועכשיו כאמור רנואר, שזה מבחינתה סוג של שיא והיא כבר שועטת קדימה גם לכיוון משחק. אחרי שקיבלה תפקיד ראשון בסדרת הטלוויזיה "ספיידרס" בהוט, לצד קים אור אזולאי ולאחרונה לוהקה לתפקיד מרכזי בסדרת מתח יומית לנוער בערוץ kids ב-yes, "בית השוטר" שיביים ליאור אשכנזי, לצד עוז זהבי וליענה עיון. "אמנם למדתי תיאטרון בתיכון אבל כאן הרגשתי שנזרקתי למים עמוקים ושאני עוברת קורס מזורז למשחק". 

מי הרול מודל שלך להצלחה?
"גל גדות".

נקמת הטרקטור

היא ילידת המושב נטעים, דור רביעי במושב מצד אביה, בעל עסק למכירת טרקטורים, גדלה עם הרבה טבע סביב ובעלי חיים, ומאז ועד היום היא מעדיפה ג'ינס, טי שירט, סניקרס וכובעים הפוכים, לדבריה. נחשבה ילדה יפה, עניין של גנים, ותודה לסבתה חנה שהייתה בעברה מלכת היופי של נהריה. הרומן שלה עם דוגמנות החל עוד כילדה בכיתה ד', כשלוהקה לקמפיין של פוקס, אבל בתום האודישן, כשיצאו החוצה, הן נתקלו בילדה בוכיה שלא התקבלה ואימה החליטה לעצור הכל עד שבתה תגיע לגיל 18. "אימא צדקה", היא אומרת. היא סיימה את תיכון גבעת ברנר בהצלחה יתרה. "ממוצע הציונים שלי בבגרות הוא מעל 95, קיבלתי תעודת הצטיינות והמקצועות שיותר אהבתי היו פסיכולוגיה, סוציולוגיה ותיאטרון. אני בטוחה שאחזור יום אחד ללימודים. הציפיה של הורי היא לפחות תואר ראשון והבחירה שלי תהיה מנהל עסקים ותקשורת". 

תגידי, מה הכי יפתיע לשמוע עלייך?
"שיש לי רישיון לטרקטור מגיל 16". 

זה עד כדי כך ביג דיל למושבניקית?
"אבא שלי אמר לי, אם את רוצה זוגיות, תעשי רישיון לטרקטור אחרת לא יהיה לך חבר. עשיתי ומיד היה לי חבר, בן המושב, סיפור שנמשך שנתיים. אבי צדק". 

משהו יותר מפתיע?
"אני בונה בימים אלה בית במושב שבו גדלתי, בשטח של ההורים. חסכתי בשנה הזאת כסף ואני בונה את הבית מכספי. בשלב ראשון זה יהיה בית שמתאים למידותיי היום, יהיה בו סלון, חדר שינה, חדר ארונות, מקום לאיפור, וגם מרפסת גדולה. זה יהיה בית מודולרי שאפשר יהיה בעתיד להגדיל אותו". 

את רואה את עצמך בעתיד חיה חיי מושב?
"לגמרי". 

עם לירן דנינו תכננת עתיד משותף כולל לגור יחד במושב, אבל סיפור האהבה שלכם לא שרד.
"כן. הייתה אהבה וכמו שקורה שהרבה מקרים, זה נגמר. הוא בן אדם מקסים ברמות. אנחנו שומרים לעיתים על קשר ומתעדכנים". 

עם תקוה התכסחת אחרי שכתבה פוסט שלא אהבת שנוגע לדימוי גוף וחשבת שזה לא הוגן שהיא שופטת אותך מבלי להכיר אותך.
"תקוה ואני לא מכירות אישית. על עצמי אני יכולה לומר שאני גאה בנשיות שלי, אני יכולה להגיד עליה שהיא בחורה עוצמתית ויפה". 

הטוקבקים לא תמיד מפרגנים לך. איך את מתמודדת?
"תמיד יהיו תגובות טובות ולא טובות, למדתי לא להיעלב ולקבל הכול באהבה והאמת פשוט הפסקתי לקרוא אותם". 

חווית הטרדות בתעשייה?
"כל אישה עוברת הטרדה מתישהו וגם אני חוויתי בעבר, אבל למזלי ידעתי לפתוח את הפה ולדבר אז התרחקו ממני. מי טו יצר שינוי לטובה ללא ספק". 

מה הבזבוז הכי גדול שהרשית לעצמך השנה?
"בגדול אני לא בזבנית כי אני בונה בית וזה עומד בראש סדר העדיפויות שלי. אבל אני לא לגמרי מתקמצנת וכן קניתי לעצמי תיק של גוצ'י שעלה 3,500 ש"ח". 

מה עשית בסגר של הקורונה?
"הסתגרתי בבית ההורים, זה היה מטורף, הזיה". 

הצלחת לשמור על המשקל?
"אני לא צריכה לשמור. אני אוכלת מה שבא לי, אבל חשוב לי לשמור על אורח חיים בריא. אני קמה בבוקר ושותה כוס מים עם חצי לימון, אני לוקחת ויטמינים, עושה ספורט ויש לי מאמן אישי".

ב"המירוץ למיליון" ראינו שאת לא פראיירית. אז מה עכשיו, תהיי על תקן היפה עם הביקיני ב"הישרדות"?
"אני לא פוחדת מהקושי הפיזי, והאמת שלא מפסיקים להציק לי עם זה. כרגע התשובה שלי היא שלא נראה לי, אבל לכי תדעי, אולי יום אחד תראי אותי בתור שורדת על האי". 

מה הבילוי המועדף שלך?
"בחו"ל תאילנד ובארץ חוף פלמחים, ליד הבית, בשקיעה". 

מהי ההתמכרות הטלוויזיוניות המביכה שלך?
"בובספוג אבל גם האנטומיה של גריי". 

איזה ספר יש לך על השידה ליד המיטה?
"'בן החמאס', על בנו של מנהיג החמאס שהפך לסוכן למען ישראל". 

את 170 ס"מ, היית רוצה עוד?
"כן, למה לא? עוד ארבעה חמישה ס"מ". 

מה ייחשב בעינייך להישג הכי גדול שלך?
"במשחק, סרט הוליוודי. בדוגמנות קמפיין לקרדשיאנס. מה, לא?". 

>> יעל שלביה על סערת הבידוד: "מה שעשו לנו זה לא הגיוני"