סערת עדן בן זקן מגיעה לטלוויזיה: פאולה רוזנברג ואחרות בביקיני באולפן

פאולה בביקיני באולפן | צילום מסך: קשת 12
פאולה בביקיני באולפן | צילום מסך: קשת 12

הרשת עדיין גועשת סביב התמונה של עדן בן זקן בביקיני. הסלבס הצטרפו למחאת האמהות בביקיני, פאולה רוזנברג נכנסה לאולפן עם מגוון נשים בבגדי ים והגולשות מחזקות

88 שיתופים | 132 צפיות

הרשת לא נרגעת מהתמונה שהעלתה עדן בן זקן לאינסטגרם כשהיא לבושה בביקיני ואוחזת בבנה הקטן מישל. כי הרי, מהרגע שאת אימא, אסור לך ללבוש ביקיני. מה זה פה, 2022?

אתמול (יום שלישי) בשיאה של מחאת האמהות בביקיני, אותה יצרה הזמרת עדן בן זקן מבלי להתכוון, פרסמה פאולה רוזנברג קריאה לנשים להצטרף למחאה ולהביע סולידריות ואחווה נשית: "אני מזמינה אתכן,  אמהות בכל הגילאים, בכל הגדלים, בכל המידות, להצטרף אלי לשידור חי של התכנית "פאולה וליאון". נצעד בגאווה ובגאון בבגד ים ביקיני אל תוך האולפן. כי חשבנו שזה מובן מאליו שאנחנו יכולות לבחור מה ללבוש בכל שלב של חיינו, אבל מסתבר שיש עוד כמה שחושבים.ות שאישה אמורה לשאול את דעתם.ן לפני שהיא מתלבשת".

>> פאולה רוזנברג: "מעלותיה של אישה לא קשורות לכמות הבד בו היא עוטפת את שדיה"

וכשפאולה מבטיחה, היא מקיימת. הבוקר צעדו לאולפן התוכנית "פאולה וליאון" מגוון נשים ואמהות בבגדי ים, שהזדהו עם בן זקן והסערה המתחוללת ברשת לאחרונה. בין הנשים הגיעה לאולפן מצוידת בביקיני גם המאמנת והשורדת אירה דולפין, שאמרה: "בעברי, בחורה צעירה, בגלל הפרעות אכילה והדימוי גוף שלילי, לא הלכתי עם בגדי ים. בשנים שאחרי הטיפולים, ההבנה והקבלה, אני קצת חוגגת את זה. זה נראה לי טבעי ונורמלי, אני לא מבינה על מה המהומה. יש איזה גיל שזה הופך להיות לא חוקי?".

מה דעתכם?

Posted by ‎פאולה וליאון‎ on Tuesday, June 21, 2022

 

תקציר הפרקים הקודמים למי שבמקרה, איכשהו, הצליחה לפספס: עדן בן זקן מצאה את עצמה תחת אש כשפרסמה תמונה שלה בביקני כשהיא אוחזת את בנה ומאז היא הודפת שלל דעות חשוכות ותגובות סטייל "מה עם טיפה צניעות של אימהות", "את אישה נשואה", "כל הנסתר מבורך", "לא מכבדת את עצמך" וכל הג'אז המבאס הזה. זה גרם לה להסיר את   הפוסט מהאינסטגרם של בן זקן ואז בן זקן מצאה עצמה מול המגיבים שהאשימו אותה בכניעה לתכתיבי החברה.

עדן בזן זקן בתגובה לסערת הבגד ים | צילום מסך: פייסבוק
עדן בזן זקן בתגובה לסערת הבגד ים | צילום מסך: פייסבוק

בן זקן החליטה להחזיר את התמונה וגם להגיב בעצמה לעליהום ברשת: "בדרך כלל אני לא נוהגת להתייחס לתגובות אבל הפעם זה עבר כל גבול. תמונה תמימה עם הבן שלי גררה תגובות שאני אפילו לא רוצה לכתוב אותן, אז החלטתי להחזיר את התמונה כדי להגיד שתפסיקו להיות עם היד קלה על המקלדת. זה פוגע, אנחנו ב-2022 וכל אישה שתעשה מה שטוב לה ואיך שהיא מרגישה. מישל שלי אהבת חיי".

למרות שהתמונה הוחזרה, היא שוב ירדה מהפיד, הפעם כנראה בגלל תלונות גולשים ושיתוף הפעולה של אינסטגרם עם המתלוננים. אז יצאה הודעה מטעם אנשיה של בן זקן:  "גם לאחר שהפוסט הוסר באופן פתאומי עדן העלתה אותו מחדש, ובאופן די נדיר הוא הוסר בפעם השנייה מחשבונה. עדן בן זקן עומדת מאחורי התמונה והפוסט וגאה להיות אמא עכשווית צעירה שמתאימה לתקופת 2022 – שאישה יכולה להרגיש טוב ונוח עם עצמה, להיות סקסית וגם אימהית. מאז קיבלה עדן חיזוקים מנשים רבות חלקן אף נשים מפורסמות שרוצות להביע תמיכה והעלו תמונה עם בנם/ביתם כשהן עם בגד ים ותייגו אותה וחיזקו אותה".

זמן קצר לאחר מכן התמונה שלה הוחזרה לאינסטגרם – מישהו שם כנראה הבין שימי הביניים כבר עברו – ונקווה שהפעם לתמיד, כי אנחנו עפנו על המסרים במחאת הרשת של האימהות.

בין הסלבס שתמכו בפומבי אפשר למצוא את אנה ארונוב שהעלתה תמונה בביקיני עם בנה אדם, בתוספת הכיתוב: "לא הבנתי איפה הבעיה" פלוס האשטג #אמאבביקיני. גם ירדן הראל התגייסה לעניין והעלתה סטורי בביקיני עם התאומים לני וגפן וכתבה: "יש לא מעט אנשים שעדיין לא התקדמו והבינו שאמהות יכולות ללבוש מה שבא להן". מפה זה כבר הפך לכדור שלג: הרבה מאוד מפורסמות ולא מפורסמות מילאו את הפיד בתמונות בביקני, עם ילדים ובלעדיהם.

ירדן הראל בתגובה לסערת הבגד ים של עדן בן זקן | צילום: אינסטגרם
ירדן הראל בתגובה לסערת הבגד ים של עדן בן זקן | צילום: אינסטגרם
פרלה דנוך הצטרפה בדרך שלה | צילום: מתוך אינסטגרם perla.danoch@
פרלה דנוך הצטרפה בדרך שלה | צילום: מתוך אינסטגרם perla.danoch@
הגרסה של תום יער | צילום: מתוך אינסטגרם tomyaar@
הגרסה של תום יער | צילום: מתוך אינסטגרם tomyaar@

זוהי ממש לא הפעם הראשונה שאישה שהיא במקרה גם סלב וגם אימא מואשמת בחטא הנורא של ללבוש מה שבא לה. גם בן זקן כבר חטפה בעבר תלונות בפיד בשל תמונה בבגד ים, בר רפאלי – שחוטפת כל שני וחמישי על תמונה "חושפנית" אחרת שהיא מעלה לרשת – כבר עשתה דוקטורט בהדיפת תגובות עתיקות, עינב בובליל סיפרה בעבר כי קיבלה תגובות דומות על אופן הלבוש שלה בתור אימא ואישה נשואה וגם רוסלנה רודינה סיפרה בעבר כי התבקשה על ידי בן זוגה דאז, אייל גולן, לחשוף פחות סקין כי "עכשיו היא אימא". כן, אירוני.

אנחנו כאן בשביל להזכיר את מה שמשום מה עדיין לא מובן מאליו – אימהות או לא, סלבס או לא, זה לא עניינכם.ן איך אנחנו בוחרות להתלבש. ואם זה ממש קשה להתמודדות אז יש לנו טיפ מיוחד, קוראים לו אנפולואו.

>> אחרי שמחקה את כל פיד האינסטגרם שלה, נועה קירל בהכרזה מרגשת