פאולה רוזנברג: "מעלותיה של אישה לא קשורות לכמות הבד בו היא עוטפת את שדיה"

פאולה בקריאה לגולשות | צילום מסך אינסטגרם
פאולה בקריאה לגולשות | צילום מסך אינסטגרם

במשך דורות אנחנו נקראות לשמור על צניעות ולפאולה רוזנברג נמאס: אחרי שקיבלה ביקורת על הופעתה בתכנית הבוקר, יש לה מסר לכל מי שיש לה בעיה עם המחשוף. והיא גם תשמח להעלות תמונות נוספות

88 שיתופים | 132 צפיות

פאולה רוזנברג מציפה דרך קבע את הנושאים החשובים בנוגע לדימוי גוף, איפור וריטוש בפוטושופ וגם הפעם היא לא נשארה חייבת. בפוסט שפרסמה אתמול בעמוד האינסטגרם שלה, אותו הקדישה למגיבות בדף הפייסבוק של התכנית "פאולה וליאון", היא מעלה הפעם את נושא הצניעות ומבקשת שיכחד מהעולם.

>> איך החליפות הגבריות הגיעו לארון שלנו?

"לא חייבים להראות את החריץ"? פאולה וליאון רוזנברג | צילום מסך אינסטגרם
"לא חייבים להראות את החריץ"? פאולה וליאון רוזנברג | צילום מסך אינסטגרם

היא ציטטה את תגובותיהן של שתי נשים וכתבה: "הן טענו שעדיף לי לוותר על המחשוף בניסוח משלהן: 'לא חייבים להראות את החריץ' כתבה אחת. 'מבחיל ולא מכובד לתכנית בוקר', כתבה אחרת. המלצה שכזו כלפינו הנשים חוזרת על עצמה דורות על גבי דורות. באופן לא מפתיע – זו ביקורת שמגיעה מנשים אחרות לא פחות מאשר מגברים (אולי אפילו יותר, לא בדקתי). ההערה הזו, שמתחפשת לעתים לעצה, דורשת מאיתנו להתלבש יותר צנוע "אם את רוצה לשדר רצינות ומקצועיות".

>> פאולה רוזנברג: "יש קשר בין תיאבון מיני לתיאבון תזונתי"

המלצה החוזרת במשך דורות. תגובות הגולשות על המחשוף | צילום מסך אינסטגרם
המלצה החוזרת במשך דורות. תגובות הגולשות על המחשוף | צילום מסך אינסטגרם

רוזנברג הוסיפה קריאה לעוקבים וכתבה :"אז בואו נשנן יחד: כשאני (או כל אישה אחרת) לובשת חולצה בעלת מחשוף, זה בגלל שאני מאמינה שהיא יפה ומחמיאה לי, או כי אותה חולצה משמחת אותי. זה כי אני נהנית להתבטא באמצעות גזרות מגוונות של חולצות: לעתים יש לי מוזה לחולצת גולף שמסתירה הכל ובפעמים אחרות יש לי חשק למחשוף וי עמוק ומרהיב. לא תאמינו, אני נשארת רצינית, יסודית, חכמה ומוסרית באותה המידה בכל האאוטפיטים". את ההאוטפיטים המגוונים אתן יכולות לראות כמובן בפוסט המדובר.

 

"אם יש מישהו או מישהי שיזדקקו לעוד תזכורת לכך שמעלותיה של אף אישה אינן משתנות בהתאם לכמות הבד שבו היא עוטפת את העור שמעל השדיים שלה, פשוט תכתבו לי ואעלה מיד עוד תמונות חסודות יותר ופחות", סיכמה, והשאירה אותנו מצדיעות לה כרגיל.