אחרי שמחקה את כל פיד האינסטגרם שלה, נועה קירל בהכרזה מרגשת

נועה קירל באירוע פקטורי 54 עם להקת בת שבע | צילום: לנס הפקות 13
נועה קירל באירוע פקטורי 54 עם להקת בת שבע | צילום: לנס הפקות 13

"זה פרוייקט חיי, חיכיתי כל כך הרבה זמן לעשות את הדבר הזה": כל הפרטים והתשובה להיעלמות של הכוכבת מהאינסטגרם

88 שיתופים | 132 צפיות

אתמול פרסמנו על ההיעלמות של נועה קירל מהאינסטגרם שהותירה את 1.2 מיליון העוקבים שלה מבולבלים ואת הפיד שלה ריק לגמרי בלי שום זכר לתוכן שהיה בו. הבוקר התקיימה מסיבת העיתונאים של הכוכבת בשיתוף עם וורנר מיוזיק גרופ ואטלנטיק רקורדס יחד עם רוברטו מיוזיק, בה חשפה הכוכבת לראשונה את התשובה להיעלמות המסתורית. לראשונה בקריירה, הזמרת הודיעה על מופע יחיד בבמה הגדולה ביותר במדינת ישראל – גני יהושע בפארק הירקון. ההופעה תתקיים ב-24.8 ותירשם כהישג לכוכבת בתור הזמרת הצעירה בישראל שתופיע שם סולו.

"אני יושבת כאן ממש ברעידות. אני מאוד מרוגשת ומאושרת להכריז על המופע שלי בפארק הירקון. זה פרויקט חיי. חיכיתי כל חיי להופיע על הבמה הכי גדולה כאן. אחרי כל השנים בתעשייה אני מרגישה ראויה לבמה הזו, גם בתור אישה לעשות את הדבר הזה, זה סוג של היסטוריה", סיפרה קירל במסיבת העיתונאים שהתקיימה בשידור ישיר מלוס אנג'לס הבוקר.

בהכרזה מרגשת היא פרסמה הבוקר את הפוסט הראשון שלה באינסטגרם מאז שהעלימה את שאר התוכן בחשבון שלה, וכתבה: "התלבטתי הרבה איך לפתוח את הפוסט הזה, והאמת שאני פשוט מתרגשת מאוד. זהו, סוף סוף, הגיע הזמן. אהובים שלי, אני גאה ונרגשת להזמין אתכם למופע שלי! מופע חד פעמי בפארק הירקון ב-24.08!" היא כותבת ומוסיפה: "מי שעובד איתי על המופע הזה יודע שאני קוראת לו ״פרוייקט חיי״ ואני מבטיחה לכם שכשתגיעו לפארק תבינו למה. מופע לייב עם נגנים מלא בהפתעות שבינתיים אשמור בסוד…"

נזכיר כי  לאחרונה קירל אמורה הייתה להופיע לצד עדן חסון במופע הענק שלו בפארק הירקון. ימים לאחר הפרסום על שיתוף הפעולה הזה הוא נפל, ולבסוף הופיעה איתו אנה זק. באתר mako מוזיקה פורסם כי "עדן חסון ואנשיו לא אהבו לראות כי בכתבה של מאקו כתוב שנועה היא שחקנית החיזוק שלו ולכן החליטו לבטל". קירל סיפרה בריאיון ב"ישראל היום" כי נפגעה עמוקות מהביטול.

מכירת הכרטיסים להופעה של קירל תיפתח ביום רביעי, ומאז פרסום הידיעה, הקולגות והחברים של נועה מפרגנים לה בתגובות, ובצדק גדול, אין ספק שקירל מייצרת פה סטנדרטים חדשים וגבוהים לפופ הנשי בישראל.

נועה קירל מכריזה על תאריך | צילום מסך, סטורי: noakirel@
נועה קירל מכריזה על תאריך | צילום מסך, סטורי: noakirel@