קוראות לזה אהבה: הספרים הרומנטיים הנקראים ביותר ב-2021

הספרים הרומנטים הדיגטליים הכי נקראים ב-2021 באינדיבוק | צילום: יחצ
הספרים הרומנטים הדיגטליים הכי נקראים ב-2021 באינדיבוק | צילום: יחצ

מסע נקמה ותשוקה בלונדון, זוג שנתקע יחד על אי בודד (פחות עושה עלינו רושם אחרי הבידוד) וחלומותיה של אישה שלא מוכנה להיות עקרת בית: הספרים הרומנטיים הנקראים ביותר ב-2021

88 שיתופים | 132 צפיות

כל אחת מאיתנו יודעת שלהתאהב, זה להרגיש שאת חיה במלוא העוצמה. בסך הכל, זה אולי מפחיד לפתוח את הלב, אבל כמה כיף זה להתרגש. כל התאהבות מביאה איתה ריגוש, וכל ריגוש מביא איתו סיפור טוב – ולכן זה לא מפתיע שבשנים האחרונות אינספור נשים נכבשו על ידי הספרים שמביאים את הפנטזיות המסעירות ואת התשוקות החבויות שלנו אל המילה הכתובה, ועוסקים בשאלה הנצחית: האם ההתאהבות היא ברכה או קללה?

>> להתחיל עם מישהי פנים אל פנים? פחד אלוהים. טור אישי של רווק עם פוביה מנשים

אם את מאלה שמעדיפות בינג' בנטפליקס אנחנו לא שופטות, אבל האמת שאין תחליף לקריאה, כי הדמיון שלנו יכול להתעלות על כל סדרה או סרט – בייחוד כשמדובר בז'אנר הספרות הרומנטית. בין אם את מעדיפה אולד סקול ומעדיפה להחזיק את הספר בידיים ולהריח את הניחוח הנוסטלגי של הדפוס ובין אם כבר התקדמת לספרים הדיגיטליים שחוסכים מקום אחסון וזמן קנייה והם גם ידידותיים לסביבה, כדאי שתכירי את רשימת הספרים הרומנטיים הדיגטליים הנקראים ביותר ב-2021 ביותר באתר הספרים הדיגטליים אינדיבוק, ואם את רוצה להתחיל להכיר את הרשימה מקרוב, הכנסי ללינק המבצע, הכניסי את קוד הקופון: at0122 ותוכלי לרכוש את הספרים בחמישה שקלים בלבד.

כמו ריקוד אבק / סמנת'ה יאנג

אחת מהסופרות המוכרות והאהובות של הז'אנר ברומן חדש ומרגש על אהבה והקרבה – וגיבורה אחת שמתמרנת ושורדת את שתיהן. סיפור על אישה שיוצרת מוזיקה מן הנשמה, גבר שמתאהב בה עד כלות ואיך לא – בחירות שעלולות להרוס את שניהם.

נשיקה ראשונה צריך להרוויח? | צילום: Shutterstock
נשיקה ראשונה צריך להרוויח? | צילום: Shutterstock

קרן אור באפלה / דנה לוי אלגורד

כולנו מכירות את רגעי השפל, אבל כנמצאים במקום נמוך בחיים, כל מה שבאמת צריך זה מישהו שיזכיר לנו שעדיין יש תקווה ואפשר להינצל. מדובר ברומן מותח, פתלתל ונוגע ללב על עבר חונק, ושני אנשים שלמרות הכל מנסים להיות העוגן ונקודת ההצלה האחד של השנייה.

גנב הנשיקה / ל' ג'יי שיי

יש כאלה שדוגלות בכך שנשיקה ראשונה היא משהו שצריך להרוויח, אבל הנשיקה של הגיבורה שלנו נגנבה תחת שמי שיקגו שחורים. אומרים ששבועות החתונה מקודשות, אבל שלה הופרו עוד לפני שיצאה מהכנסייה. הסיפור של פרנצ'סקה מאגד נשיקה אחת, שני גברים, שלושה מעגלי חיים, ואת הדרך הפתלתלה למציאת האחד שלה לנצח נצחים.

ביום שתעז לאהוב / איילת סווטיצקי

רומן שנון ומלא הומור על אישה שחולמת על היום בו תעז להגשים את חלומותיה, ומתעקשת שלא להפוך לעקרת בית שמחכה לבעלה בסוף היום. צודקת. ספר הראשון מתוך סדרה הנקראת "לילות לואיזיאנה" (כל אחד מהספרים בסדרה יכול להיקרא גם בנפרד).

חקוק בדם / רות דייוידסון

לילה לפני עזיבתה של רומי סנטורו את איטליה ללימודי צילום בלונדון, חברותיה מפתיעות אותה ביציאה למועדון. שם היא פוגשת זר מקסים וגס רוח ששובה את ליבה. אף אחד מהם לא מודע לזהותו המסוכנת של האחר, מה שמביא למסע נקמה ולתשוקה אסורה. אין על תשוקה אסורה, רק לקרוא את צמד המילים הזה מעביר בנו צמרמורת נעימה.

הצתה פראית / מלאני מורלנד

הם לא יכולים לסבול אחד את השנייה, אבל גם לא להוריד את הידיים זה מזו (הגרסא העדכנית ל"אי אפשר איתו ואי אפשר בלעדיו"). המשיכה הפראית שניצתת בין השניים מציבה אותם בפני אתגרים שלא ציפו להם, והרגשות העזים המתעוררים ביניהם מציבים אותם בצמתים, המכריחים אותם להתעמת עם השאלה – באיזו דרך עליהם לפנות.

הספרים הרומנטים הדיגטליים הכי נקראים ב-2021 באינדיבוק | צילום: יחצ
הספרים הרומנטים הדיגטליים הכי נקראים ב-2021 באינדיבוק | צילום: יחצ

מי אלמה / קרן גנון רופין

מצד אחד נופיה המרהיבים של סובב כנרת ושל בירת הרי הגולן קצרין, בצד השני החיים התוססים של תל-אביב, ובאמצע – מפגש בין מסלולי חייהם של אלמה ושל סער. כשברקע סובבת אותם קהילה מופלאה, אין להם ברירה אלא להשיב מלחמה לאתגרים העולים מולם ולגלות יחד את העוצמה הטמונה בהם.

אהבה טרופה / קרינה הייל

טאי ודייזי מוצאים את עצמם תקועים על אי בודד, (כמו להישאר בבית בבידוד, רק קצת אחרת). בתוך זמן קצר, דייזי מגלה שהדבר היחיד שגרוע יותר מלהיות תקועה על אי, הוא להיות תקועה על אי עם גבר שהיא שונאת לאהוב ואוהבת לשנוא. גבר שיכול להלהיט את גופה ובאותה הנשימה לגרום לה לצאת מדעתה.

אבני הלב / אמבר קלי דאלאס

אם חד־הורית צעירה לילד בן שש, מחליטה להתמקד באושרו של בנה ולא מתכוונת לתת לאף גבר הזדמנות לפגוע בה שוב. הספר הוא דרמה רומנטית קסומה ומרגשת על בוקרים סקסיים, נשים חזקות ועל היכולת לפתוח פרק חדש ומסעיר גם כשהכל נראה אבוד.

שקרים ערמומיים / פרקר ס.הנטינגטון

הייתה לה תכנית מילוט מאזור החברוּת. בשלב ראשון היא תתגנב לחדרו של ריד, ובשלב השני היא תשכב איתו. לא תכנית משובחת, אבל זה לא העניין כי כשהאורות נדלקו, היא גילתה שפיתתה את האח הלא נכון. ארבע שנים לאחר מכן, הגיבורה שלנו היא כבר לא הנסיכה שכולם רוצים לזכות בה אלא מרוששת וזקוקה לעבודה. והוא? בן שלושים ושתיים, מיליארדר וזקוק לנקמה.

מיינדפולנס ורשתות חברתיות: כך תמקסמי את ההנאה מהמיניות

 

אם את רוצה להכיר את עולם הספרים הרומנטיים מקרוב, הכנסי ללינק המבצע, הכניסי את קוד הקופון: ATO122 ותוכלי לרכוש את הספרים בחמישה שקלים בלבד. הכתבה נעשתה בשיתוף "אינדיבוק" – חנות ספרים חדשנית ומתקדמת, המציעה שילוב מושלם של זמינות, שפע ותמחור אטרקטיבי של ספרים דיגיטליים ומודפסים מתוך מבחר ענק ומגוון.