צפי ותהני: הסדרות המומלצות לבינג' חורפי בנטפליקס

הסדרות שלא מדברים עליהן מספיק | תמונה: Sutterstock
הסדרות שלא מדברים עליהן מספיק | תמונה: Sutterstock

קר שם בחוץ וכל מה שבא לך זה להישאר בבית ולהתכרבל בנעימים עם סדרה טובה? אנחנו מזדהות עם השיטוט האינסופי והמתסכל בנטפליקס, אז באנו לעזרת חברה ואספנו לך את הסדרות שינעימו לך את החורף

88 שיתופים | 132 צפיות

אז נכון בכל מקום מדברים על העונה השנייה של אמילי בפריז, ויש קהל מעריצות שבכלל נהנות מסדרת ההמשך של סקס והעיר הגדולה (או נהנות לראות ולקטר שזה לא טוב כמו פעם), אבל אנחנו כאן כדי להזכיר שיש גם סדרות שוות לא פחות שמסתתרות לך מתחת לאף, ורק כי לא כולם מדברים עליהן כל הזמן זו לא סיבה לא לגלות אותן. מאחר ואנחנו יודעות עד כמה מתסכל השיטוט האינסופי בנטפליקס, דאגנו לך ואספנו עבורך את ההמלצות. כל מה שנשאר לך לעשות זה להכין כוס תה או למזוג לעצמך כוס יין, לפנק את עצמך באיזה נשנוש מנחם ולקחת את השלט לידיים.

לשמור על הומור 

אהבה ללילה אחד | The Hook Up Plan

אם לא ראית עדיין את הסדרה הצרפתית, אנחנו מקנאות בך – כי יש לך 2 עונות להתמוגג מהן ואת לא מחכה ליום שבת הקרוב בקוצר רוח, שתעלה העונה השלישית. הסיפור מגולל את התקופה המבאסת של אלזה שמנסה להתגבר על האקס שלה ועושה זאת בחוסר חינניות מוחלט. כדי לעזור לה, חברה שלה מחליטה לשלם לנער ליווי שיצא איתה, רק שהתכנית שלהן מצליחה לסייע קצת יותר מידי וגורמת לבעיות אחרות.
הסדרה זמינה לצפייה, והעונה השלישית תעלה ב-31 בדצמבר.

לא הכי זורם | Christmas flow 

עוד קומדיה קלילה וכיפית מארץ הקוראסונים, מתובלת ברומנטיקה, וכמו שאנחנו הכי אוהבות – מגיעה עם אנג'נדה. אחד הראפרים הכי מפורסמים בצרפת, כותב שירים –  שאיך לומר – קצת מעצבנים את הפמניסטיות. לילי, עיתונאית, רווקה ופמניסטית פעילה בעצמה – פוגשת אותו באקראי, אבל הפלא בפלא במקום לשנוא זה את זו, זה מסתבך להם ויוצא להם הפוך. תוסיפו בני משפחה מביכים ברוח החג, והנה ברור כבר שהכל מתוק ומשעשע.

עסק משפחתי | Family Business

עוד סדרה צרפתית (אחרונה בצרפתית, מבטיחה. מה אני אעשה שהם בעניינים). בעלת שלוש עונות. מדובר ברצף תקריות משעשעות של משפחת קצבים יהודית שעברה לעסקי הקנאביס. היא נקלעת לקונפליקטים חדשים ובעונה השלישית כבר מנסה לייצר סם חדש. אם לא ראית עדיין את העונות הקודמות תוכלי להשלים קודם את ההרפתקאות שהחמצת, אבל גם אם תחליטי להתחיל ממהעונה השלישית, את כנראה תצליחי להסתדר.

יופי של אחות | Pretty Smart

ואם שפה זרה לא באה לך טוב באוזן, ובא לך משהו באמת קליל, פרקים שהם כמו גרעינים, הנה לך סיטקום אמריקאי שעונה על ההגדרה. בחורה חכמה במיוחד, נאלצת לעבור לגור עם אחותה התוססת (ואיך לומר בעדינות, משכילה פחות), ועם עוד שלושה שותפים נוספים. לא כיף לה כמובן, אבל אז היא מבינה שהיא יכולה ללמוד גם מהם לא מעט. הו, איזה חמוד.

לחתוך את המתח בסכין

הנחש | The Serpent
אם עד כה לא ראית את דרמת הפשע הזו, מצפה לך חוויה מותחת במיוחד. הסדרה מביאה סיפור מטריד במיוחד, וזה בסדר אם תבחרי לדלג עליה אחרי יום קשה. צ'ארלס הוא רוצח סדרתי חסר מצפון שפיתח שיטת פעולה מיוחדת – הוא מציג את עצמו כסוחר תכשיטים, מעמיד פני חבר לתיירים אמריקאים, מסמם אותם, גונב את זהותם ו/או הורג אותם. החלק העצוב הוא שהסדרה מבוססת על אירועים אמיתיים. האמיצות ביניכן עומדות לקבל מנה גדושה של מתח במיטבו.

קליקבייט | Clickbait

עזבו רגע על מה הסדרה, היא עם אדריאן גרנייה ('הפמליה') וזו כבר סיבה לצפות בה. עכשיו נחזור לעניין. גרנייה מגלם בחור משכמו ומעלה, אבא נהדר ואיש משפחה מושלם, רק שיום אחד עולה סרטון לרשת ובו הוא מחזיק שלט עם המסר "אני מתעלל בנשים". איך זה יכול להיות? תצטרכו ליהנות מהעינוי, שכן כל הרעיון בסדרה הוא להבין מה פשר הסרטון.

תישאר קרוב | Stay Close

הסדרה החדשה של הרלן קובן המבוססת על הרומן של הרלן קובן באותו שם. זה אולי נשמע כמו כל מותחן מסתורי אבל לא באמת צריך מקוריות בשביל שנהנה להסתתר מאחורי השמיכה ולכסוס ציפורניים (עדיף שלא, לא חבל על הלק ג'ל?) בעת ערב חורפי. אז מה קורה שם? אירוע מן העבר מסעיר את חייו של בלש מחלקת רצח, אמרנו מקורי. עוד יחד איתו מטלטלים חייהם של עיתונאי-צלם ואם לשלושה ילדים. חגיגה.
לשמור לבינג' של שבת: הסדרה תעלה ב-31 בדצמבר. 

 Hacks נותנת בראש לאייג'יזם השוביניסטי וזה מהמם
העונה השלישית של "חינוך מיני" מוכיחה סופית: נטפליקס הפכה למחנכת הכיתה

על קלילות ומינית 

ולריה | Valeria
אם עדיין לא צפית בוולריה, יכול להיות שכרגע מצאת לעצמך מה לראות. אז נכון שסיפור על כותבת עם מחסום כתיבה כבר ראינו, וזו גם לא תהיה הפעם הראשונה שסדרת טלוויזיה מבוססת על סדרת ספרים (מבוססת על הרומנים מאת אליסבט בנאוונט), אבל לדעתנו בכל זאת יש כאן משהו מיוחד. ולריה, יחד עם חברותיה, כולן באזור גיל 30, מביאות למסך סצנות קולחות מחיי היום-יום ומעלות בקלילות את השאלות החשובות שכולנו עוסקות בהן. השפה הספרדית תמיד נעימה לנו לאוזן, והתסריט המדוייק מוכיח שוב שלא משנה איפה את בעולם – לכולנו ענייני נשים משותפים. אגב, אם אתן חדות אבחנה, ודאי תשימו לב למוזיקה – אסף אבידן והבלקן ביט בוקס עושים לנו כבוד כחלק מהפסקול בעונה השנייה. 2 עונות.

סקסיפיי | Sexify
גם הסדרה הזו עוסקת בסקס, אבל מזווית אחרת לגמרי. סטודנטית לפיתוח אפליקציות בוחרת לבנות ממשק לייעול אורגזמות. היא בתולה, היא פולנייה – אבל היא רוצה לנצח בתחרות. הפער בין הדמות לבין הנושא עמו היא מתעסקת, בהחלט הצליח לשעשע אותנו כצופות, ובאמת שאנחנו לא צוחקות מכל דבר.