נטפליקס מציגה: קולקציית אופנה ראשונה
שיתוף פעולה יוצא דופן בין נטפליקס ומותג האופנה הספורטיבי מגשים את אחת המשאלות האופנתיות שלנו - פריטים שיקיים וחרישים ברוח הסדרות האהובות עלינו. שימו פליי
נטפליקס בשיתוף פעולה מסחרי עם מותג אופנה? כזה עוד לא היה לנו, אבל עכשיו יש: ענקית הסטרימינג משיקה קולקציית קפסולה עם מותג האופנה הספורטיבי לקוסט, ולא סתם קולקציה, אלא כזו ברוח כמה מהסדרות האהובות שעלו בה בשנים האחרונות: "ברידג'רטון", ד"דברים מוזרים", "חינוך מיני", "בית הנייר", "המכשף", "לופן", "אליטה" ועוד.
>> כך נראתה סילבי מ"אמילי בפריז" בצעירותה
החיבור בין השניים שואף לדבר לכל הדורות ולכל הז'אנרים – אוהבי הרפתקאות, מעריצי רומנטיקה, חובבי סדרות נוער או מכורים לספרות. הקולקציה, היוצאת תחת השם LACOSTE x NETFLIX, מציגה מיזוג יצירתי בין אופנה לתרבות, ומייצרת מפגש ייחודי בין שני העולמות.
>> נירוונה שיק: כך תשיגי את לוק הגראנג' העדכני
הסגנון האייקוני והיוניסקסי של לקוסט, ובראשם התנין המפורסם, זוכים לפרשנות עדכנית עם קריצה טלוויזיונית בקולקציה שמציעה חולצות פולו, מכנסי ג'וג קצרים, חולצות מכופתרות, טי-שירטס וסווטשירטים. בבגדים שנוצרו בהשראת "דברים מוזרים" למשל, פניו של התנין של לקוסט הפכו לפני מפלצת הדמוגורגון, בבגדים שנוצרו בהשראת "ברידג'רטון" התנין מהנהן בנימוס בריטי בעודו חובש פאה גדולה מדי.
>> נוחות עם נוכחות: הסווטשירטים שמקפיצים את הלוק
הטון הסגנוני של הקולקציה נמצא איפשהו באמצע הדרך – בין רטרו לספורט, בין קז'ואל לריזורט. במסגרת שיתוף הפעולה נוצרו סרטונים המציגים את התנין בעולם חדש ומלא בסטייל, המערבב את הסגנון הלקוסטי בשילוב הסדרות השונות של נטפליקס. הקמפיין מציג דמויות פיקטיביות המצולמות בחללים המעוצבים על פי עולמות התוכן של כל אחת מהסדרות, כשהן לבושות בדגמי הקולקציה.
399-899 ש"ח, להשיג בחנויות לקוסט בקניון רמת אביב ובקניון הזהב, בחנויות פקטורי 54 ובאתר