59 שנות שיק: כך סילבי מ"אמילי בפריז" נראתה בצעירותה

פיליפין לירוי-בוליו, סילבי מ"אמילי בפריז" בשבילכן | צילום: Stephane Cardinale - Corbis/Corbis via Getty Images
פיליפין לירוי-בוליו, סילבי מ"אמילי בפריז" בשבילכן | צילום: Stephane Cardinale - Corbis/Corbis via Getty Images

"אמילי בפריז" ממשיכה להיות מופרכת ומטופשת גם בעונה השלישית, אבל אנחנו כאן בשביל מישהי אחת - וזאת סילבי. גילינו איך היא נראתה בצעירותה

88 שיתופים | 132 צפיות

הממתק הכי ממכר בנטפליקס חזר למסך במבטא צרפתי כבד, יותר מדי קלישאות אמריקאיות ושיק פריזאי שמפצה על כך. "אמילי בפריז", הקומדיה המטופשת והכיפית שהפכה ללהיט בין לילה למרות מופרכותה ממשיכה להיות כזאת גם בעונה השלישית. אנחנו צולחות את הסדרה הזו כבר שלוש עונות מסיבה אחת, טוב, שתיים. הראשונה היא פריז, השנייה היא סילבי – הכוכבת האמיתית של הסדרה.

>> אף אחד לא ראה את הדבר הזה מגיע בפרימיירה של "אמילי בפריז"

הכוכבת האמיתי של "אמילי בפריז". סילבי עושה לאמילי בית ספר | צילום מסך
הכוכבת האמיתי של "אמילי בפריז". סילבי עושה לאמילי בית ספר | צילום מסך

>> מפנטזת להתלבש כמו "אמילי בפריז"? זה הנזק שמגיע עם הלוק

הבוסית הקשוחה של אמילי, שתכלס היא לא כזאת קשוחה כמו שאין לה סבלנות לבורות ולסכריניות, היא מופת של שיק, ביטחון עצמי במינון הנכון ותחכום. פיליפין לירוי-בוליו בת 59, המגלמת את סילבי, הורסת במציאות בפני עצמה. השחקנית הצרפתייה (שבוודאי מוכרת לפרנקופיליות שבינינו מ"דבר עם הסוכן שלי") ניחנה בסוואג ובסטייל לא פחותים משל הדמות שהיא מגלמת נפלא כל כך, וכל אאוטפיט שלה מהווה הוכחה לכך. הקלאס והתחכום, הביטחון העצמי בצד האטיטיוד של "איי דונ'ט גיב אה פאק" (מי אמרה מאהב צעיר/סקס בבריכה של מישהו אחר ולא קיבלה<) והאמירה האופנתית המגובשת שאינה נופלת למחוזות טרנדיים צעקניים (בניגוד גמור לדמות הראשית אמילי) – גרמו לנו להתאהב אינסייד אאוט.

כיאה לדמות עם הכי הרבה שיק בסדרה, הפגיזה פיליפין בלוקים עתירי שיק במהלך קידום העונה החדשה של "אמילי": בין אם מדובר בשמלת סטרפלס שחורה עם קו מחשוף א-סימטרי, כפפות קרופ שחורות ומבריקות, מגפיים מנומרים ועגיל סטייטמנט בודד, או בשמלת אוף שולדר עם פסים בגווני כתום ופודרה עם מגפי ברך שפיציים בוורוד מטאלי. גם באירועי שטיח אדום שאינם קשורים לסדרה פיליפין מותירה אחריה שובל משכר של פריזיאן-שיק.

פיליפין לירוי-בוליו בפרימיירת &quot;אמילי בפריז&quot; עונה 3 | צילום: Stephane Cardinale &#8211; Corbis/Corbis via Getty Images
פיליפין לירוי-בוליו בפרימיירת "אמילי בפריז" עונה 3 | צילום: Stephane Cardinale – Corbis/Corbis via Getty Images
פיליפין לירוי-בוליו באירוע השקה של &quot;אמילי בפריז&quot; בניו יורק | צילום: Noam Galai/Getty Images for SiriusXM
פיליפין לירוי-בוליו באירוע השקה של "אמילי בפריז" בניו יורק | צילום: Noam Galai/Getty Images for SiriusXM

השחקנית הוותיקה בילתה את ילדותה באיטליה, ובגיל 16 עברה לפריז ללמוד משחק בניגוד לעצת הוריה. את הופעת הבכורה שלה על המסך היא עשתה בגיל 20. השיק שלה בלט כבר אז, כפי שמעידים שלל הצילומים שלה מצעירותה שהיא העלתה לאינסטגרם שלה. אבל אנחנו רוצות להמשיך להריע לסטייל שלה בבגרותה. לוקים נוספים של פיליפין שהוספנו לתיקיית ההשראה שלנו הם למשל חולצת אוף שולדר מפוסלת מבד קשיח ומטאלי ששודך למכנסי פלייר מחויטים לבנים בתוספת עגילי סטייטמנט סגולים, כמו גם סט של גופיית קרופ שחורה וחצאית מקסי תואמת מעור עם שרשרת כסופה יפהפיה בעלת תליון ירוק.

פיליפין אמנם ניסחה לעצמה סגנון ייחודי, אבל היא ערה לטרנדים מסביבה ויודעת לתת את הטייק אוף שלה. בשבוע האופנה בפריז למשל, היא אימצה את טרנד השמלה העירומה ולא השאירה אף אחד אדיש בשמלה ירוקה ושקופה (ונטולת חזייה) לחלוטין. מעל היא זרקה מעיל שחור איכותי והוסיפה עגילים כסופים ארוכים, סנדלים כסופים, תיק מעצבים קוקטי ומבט מלא ביטחון. אפשר לעוף על זה, אפשר לומר וואט דה פאק, אבל אי אפשר להתעלם מכך שאישה הנושקת לגיל 60 מנכסת מחדש מושגים כמו סקס אפיל ועירום נשי ושוברת את הסטטוס קוו האייג'יסטי. בשבוע האופנה בפריז היא סחררה ראשים פעם נוספת כאשר הוזמנה לצעוד על מסלול התצוגה של המותג הצרפתי האדג'י "Weinsanto", שהציג את קולקציית החורף הנוכחית שלו תחת השם הפיוטי "רצח בפריז". אין ספק שפיליפין קברה לכולם.

פיליפין לירוי-בוליו בשבוע האופנה בפריז, ינואר 2022 | צילום: GettyImages / Dominique Charriau/WireImage
פיליפין לירוי-בוליו בשבוע האופנה בפריז, ינואר 2022 | צילום: GettyImages / Dominique Charriau/WireImage
פיליפין לירוי-בוליו בפסטיבל קאן 2022 | צילום: Dominique Charriau/Getty Images
פיליפין לירוי-בוליו בפסטיבל קאן 2022 | צילום: Dominique Charriau/Getty Images

וככה היא נראתה בצעירותה: