איך גדלת: לא תאמינו איך נראית כיום כוכבת "דברים מוזרים"

מילי בובי בראון בעונה הראשונה של "דברים מוזרים" | צילום: יח"צ, נטפליקס
מילי בובי בראון בעונה הראשונה של "דברים מוזרים" | צילום: יח"צ, נטפליקס

"דברים מוזרים" חוזרת בסופ"ש לעונה לפני אחרונה בנטפליקס, ולקח לנו כמה רגעים טובים לזהות את כוכבת הסדרה מילי בובי בראון, הלא היא אילבן המתוקה והמסתורית. כך היא השתנתה לאורך השנים

88 שיתופים | 132 צפיות

אחרי כמעט שנתיים זה קורה! "דברים מוזרים" חוזרת לנטפליקס בעונה רביעית ולפני אחרונה, כאילו מעולם לא הייתה קורונה שגרמה לדיליי האטומי הזה. בלי לשים לב, מפה לשם חלפו שש שנים מאז שעלתה הסדרה לראשונה על המסך, וחבורת הילדים הכי מתוקה שנראתה מאז האייטיז התבגרה לנו מול העיניים. אבל מכל חברי הקאסט יש מי שמעניינת את הקהל בבית במיוחד עוד מהפרק הראשון, וזוהי כמובן אילבן המסתורית והמתוקה. לא פחות מעניינת היא מילי בובי בראון שמגלמת אותה.

>> הסלבס שהחליטו להוציא את הקנאה מהארון

 

בראון נולדה לפני 18 שנה לזוג הורים אנגלים באנדלוסיה, ספרד. כשהייתה בת 4 עברה משפחתה לאנגליה וכשהייתה בת 8 עברה המשפחה לאורלנדו, פלורידה. כיום היא חיה על קו לונדון-לוס אנג'לס, בהתאם ללו"ז הצפוף שלה כשחקנית מבוקשת ("גודזילה", "אנולה הולמס"), דוגמנית לעת מצוא (היא כיכבה בקמפיין של קלווין קליין והוחתמה בסוכנות הדוגמנות IMG) ובעלים של חברת איפור הנקראת "Florence By Miils".

הילדה עם הגלח והאף המדמם עשתה את הפריצה המטאורית שלה בגיל 12 והפכה כוכבת בין לילה, הפכה במהרה גם לאייקון אופנה שקוטפת שערים למגזינים נחשבים והופעותיה על השטיח האדום וברחובות מסוקרות באובססיביות. בגיל 14 היא מונתה לשגרירה הצעירה ביותר בהיסטוריה של יוניסף (UNICEF), קרן החירום הבינלאומית של האו"ם לילדים. זהו גם הגיל בו היא החלה להתמודד עם הצד הלא פוטוגני של הפרסום.

כשהעלתה בראון באותם ימים לאינסטגרם תמונה עם החבר שלה בן ה-15, הזמר ג'ייקוב סרטוריוס, היא חטפה אש מהעוקבים שטענו כי היא מתנהגת באופן לא הולם לגילה. כשחגגה בראון סוויט סיקסטין והפכה בת 16, היא מצאה עצמה בלב דיון שכותרתו "מילי בראון בת 16 – למה היא נראית בת 30?".

השנה חגגה בראון 18, וניצלה את ההזדמנות בשביל לשפוך את אשר לבה. במרץ האחרון היא התארחה בפודקאסט "The Guilty Feminist", שם סיפרה על ההתבגרות בצל הזרקורים ואמרה: "האופן שבו התקשורת והמדיה החברתית מתייחסות להתבגרות שלי הוא פשוט דוחה". בתחילת החודש התראיינה בראון למגזין "גלאמור" וסיפרה על הבריונות שחוותה ברשת. "אחד הדברים שהכי קשים לי זאת הביקורת שאנשים מעבירים ברשת על הגוף שלי ועל הבנאדם שאני", אמרה בראון. כשנשאלה איזו עצה הייתה נותנת למילי הצעירה, היא השיבה: "תנסי לזכור מי את ולא את האנשים שמסביבך. אנשים באים והולכים, וההשפעה שלהם יכולה להיות שלילית או חיובית".

אנחנו בוחרות להיות בצד החיובי ובצד של בראון המהממת. לרגל חזרת הסדרה, חזרנו שש שנים אחורה ובדקנו איך היא השתנתה לאורך השנים.

השער הראשון של מילי בובי בראון למגזין אמריקאי, אוקטובר 2016

מילי בובי בראון בחגיגות ה-70 של יוניסף, דצמבר 2016

מילי בובי בראון, 2016 | צילום: Gettyimages
מילי בובי בראון, 2016 | צילום: Gettyimages

על שער גיליון האייקונז של "טין ווג", אוגוסט 2017

טקס גילדת שחקני המסך, ינואר 2018

מילי בובי בראון, 2018
מילי בובי בראון, 2018

פרימיירת העונה השלישית של "דברים מוזרים", יוני 2019

מילי בובי בראון, 2019 | צילום: Amy Sussman/Getty Images
מילי בובי בראון, 2019 | צילום: Amy Sussman/Getty Images

שער מגזין גלאמור הבריטי, אוגוסט 2020

טקס פרסי הקולנוע הבריטי, מרץ 2022

מילי בובי בראון, 2022 | צילום: Jeff Spicer/Getty Images
מילי בובי בראון, 2022 | צילום: Jeff Spicer/Getty Images

פרימיירת העונה הרביעית של "דברים מוזרים", מאי 2022

מילי בובי בראון בפרימיירת העונה הרביעית של "דברים מוזרים" | צילום: Roy Rochlin/Getty Images
מילי בובי בראון בפרימיירת העונה הרביעית של "דברים מוזרים" | צילום: Roy Rochlin/Getty Images

>> הממלכה בהלם: קייט מידלטון וטום קרוז עוברים על החוקים