בלי ספוילרים: המבקרת צפתה בעונה השנייה של "ברידג'רטון" ויש לה מסקנות

העונה השנייה של "ברידג'רטון" | צילום מסך
העונה השנייה של "ברידג'רטון" | צילום מסך

העונה השנייה של "ברידג'רטון" עולה היום, ככה שמהות הדייט שלנו עם נטפליקס לסופ"ש כבר ברורה. ידענו שהעונה החדשה תהיה אחרת לגמרי, אבל מה חשבה על השינויים המבקרת, שצפתה בה לפני כולן?

88 שיתופים | 132 צפיות

חיכינו חיכינו (אבל באמת), וסוף סוף זה קורה: אם שאלת את עצמך מה לראות הסופ"ש אז לא ברורה לנו מה השאלה, כי היום עולה סוף סוף העונה השנייה של "ברידג'רטון". הציפיות שלנו מהעונה השנייה לסדרת הלהיט של נטפליקס ושונדה ריימס (יוצרת "האנטומיה של גריי", "סקנדל", "המדריך לרוצח" ו"להמציא את אנה") גבוהות במיוחד, ואנחנו מקוות לא להתאכזב.

אנחנו מרגישות שמיותר להסביר, אבל למקרה שיש מישהי שהצליחה לפספס ושואלת את עצמה על מה המהומה: הסדרה המבוססת על רבי המכר הרומנטיים מאת ג'וליה קווין, עוקבת אחרי מעלליהם של בני משפחת ברידג'רטון, שמחפשים אהבה ואושר בחברה הגבוהה של לונדון של המאה ה-19. העונה הראשונה התמקדה בעיקר בדפני (פיבי דינבור) הגדולה שבבנות המשפחה, ובניסיונות המשפחה למצוא לה חתן ראוי, ואז באהבתה המורכבת-מסובכת לדוכס הלוהט מהייסטינגס, בגילומו של השחקן רג'ה ז'אן פייג'. לצערנו (ועדיין לא השלמנו עם זה לגמרי) הוא כבר לא יהיה על המסך בעונה הנוכחית.

> כוכבת ברידג'רטון מתחננת בפני עוקביה באינסטגרם: "תפסיקו להעיר לי על הגוף שלי"
> כל האמת מאחורי סצנות הסקס של "ברידג'רטון"
> מדוע נעדרה כוכבת "ברידג'רטון" מהפרימיירה החגיגית של העונה החדשה?

העונה החדשה תתמקד באחיה הבכור של דפני, אנתוני, אותו מגלם ג'ונתן ביילי, ואת מושא אהבתו תגלם השחקנית החדשה בקאסט, סימון אשלי (כוכבת "חינוך מיני") שכבר מתגלה ככוכבת סטייל לוהטת. אנחנו נאלץ להתנחם בזוג החדש הזה, או לפחות ננסה. מבקרת הקולנוע והטלוויזיה יעל שוב, שכבר צפתה בעונה השנייה לפני כולנו, כתבה בביקורת לטיים אאוט: "לא חסר כאן סקס אפיל, כי, כאמור, ביילי. הוא מקבל את הרגעים הכי עזים בסדרה, או בעצם הופך אותם לכאלה באמצעות כשרונו הרב". אז נרגענו, מקסימום נפתח קראש טלוויזיוני על בנדיקט (לוק תומפסון) עם חיבתו לציור וחיבורו לבוהמה, או על קולין (לוק ניוטון). יאללה בינג'.
לעוד המלצות צפייה על סדרות כנסו לאתר החדש "הספוילר"