ללכת על הכל: דמי מור וברוס ויליס לא מפסיקים לרגש אותנו

דמי מור וברוס וויליס | צילום מסך אינסטגרם
דמי מור וברוס וויליס | צילום מסך אינסטגרם

זה לא מקרי שהשחקנית דמי מור מיהרה להתייצב לצידו של ברוס ויליס למרות שהתגרשה ממנו לפני יותר משני עשורים. במשפחת מור-ויליס מפגינים בעקביות מערכות יחסים קרובות ומיוחדות במיוחד

88 שיתופים | 132 צפיות

היחסים החמים בין דמי מור וברוס ויליס שהתגרשו לפני כ-25 שנה מגיעים לפסגה חדשה של אהבה ומסירות. לפי הדיווחים באתרי חדשות בחו"ל, מור (60) עברה לגור עם בן זוגה לשעבר ועם אשתו, אמה המינג ויליס, בעקבות החמרה במצבו הבריאותי.

>> מעיין אדם משתפת בדמעות: "כמעט פגעתי ביקר לי מכל"

ויליס, שימלאו לו החודש יום הולדת 68, סובל כיום מדמנציה חמורה. לפי הדיווח באתר RADAR, מור החליטה להתגייס למענו ולעזור לטפל בו "והיא לא עוזבת עד הסוף המוחלט". לא ברור עד כמה הידיעה הזו נכונה, ובינתיים צצים דיווחים נגדיים על כך כי מדובר בפייק ניוז. אבל כך או כך, הקשר החם והאוהב בין השניים הוא אמיתי לחלוטין.

במרץ האחרון, תעשיית הקולנוע ומעריצים בכל העולם הופתעו לקרוא את ההודעה הרשמית שפרסמו בני משפחתו של השחקן ההוליוודי, בה נמסר שהוא פורש מקריירת המשחק לאחר שאובחן עם אפאזיה – פגיעה נוירולוגית שפוגעת ביכולת הדיבור ולעיתים גם ביכולת להבין. "זו תקופה מאתגרת עבור משפחתנו ואנחנו כל כך מעריכים את האהבה, החמלה והתמיכה שכולם ממשיכים להעניק לנו", נכתב בהצהרה. "אנחנו עוברים את הסיטואציה הזו כתא משפחתי חזק ורצינו לספר זאת למעריצים כי ידענו כמה הוא חשוב להם כפי שהם חשובים לו. ברוס תמיד אומר 'תחיו את זה' וביחד אנו מתכננים לעשות את זה. באהבה, אמה, דמי, רומר, סקאוט, טלולה, מייבל ואוולין". כך פרסמו בני המשפחה.

השחקנית דמי מור, גרושתו כבר מעל לשני עשורים ואם שלוש מבנותיו, שיתפה את ההודעה בצירוף תמונה משעשעת במיוחד של ויליס:

 

מור, שחגגה לא מזמן 60, שיתפה ביום הולדתו האחרון של ויליס פוסט מתוק במיוחד. "יום הולדת שמח, ברוס! תודה על המשפחה המעורבבת שלנו", כתבה. בתמונה המקסימה, השניים עומדים יחד במטבח עם חיוכים מאוזן לאוזן ומזכירים לנו שוב שאפשר לעשות את זה נכון – גם פרידות. כזכור, ויליס ומור היו הפאואר קאפל של הניינטיז, קצת כמו יב"ז וגיא זוארץ או עדן ועודד מנשה. הם התחתנו ונולדו להם שלוש בנות, רומר (34), סקאוט (31)  וטלולה (28). הם היו נשואים במשך 13 שנה בין השנים 2000-1987, אך כמו שקורה במקרים רבים, הנישואים לא החזיקו מעמד. השניים נפרדו, וכל אחד מהם התחתן עם מישהו אחר – היא עם השחקן אשטון קוצ'ר, ממנו נפרדה אחרי שמונה שנים יחד, והוא עם הדוגמנית הבריטית בשם אמה המינג, ממנה יש לו עוד שתי בנות (8 ו-10).

>> בעל ואישה: הסיבות שהיינו בעד הזוגיות של צופית גרנט ושולי רנד כבר מההתחלה
>> לעבוד עם הגרושה של בעלך: מילה קוניס ודמי מור בשיתוף פעולה חדש

ברכת היום הולדת וההתגייסות המוחלטת של מור לתמיכה בויליס בעקבות המחלה מזכירים שלמרות הגירושים שלהם הם הצליחו להתגבר על המשברים, לשמור על יחסים טובים ולגדל ביחד משפחה שמחה ומיוחדת עם קורט היפיות, רוחניות בשנקל, גלאם זוהר וסטייל מהמם עם הבלחות רטרו. הנה כמה רגעים שמוכיחים את הייחודיות של המשפחה הזו, ומדגימים היטב שגירושים יכולים להיות רק עוד שלב במסע משותף ומשמח ולא מחייבים ניתוק וכעס:

הנה הבנות מדגמנות באינסטה של דמי את שמלות חג המולד, כולן, אגב, של המעצבת הישראלית רוני קובו, בתו של בבו קובו (בן זוגה של מירי בוהדנה). ממש יפה.

עוד תמונה שלהן לובשות את עיצוביה של רוני קובו:

והביטו כאן, אם אתן חושבות שיש הרבה כלבלבים בתמונה אתן לא טועות, המשפחה חובבת כלבים קטנים, וטלולה אפילו העלתה פורטרט של כל כלבי המשפחה, להוציא את שלושת הביישנים שברחו מהמצלמה. ספרנו תשעה, כך שיש להם 12 כלבים קטנים. רק לטייל איתם זאת עבודה במשרה מלאה. הכלבים ישנים, כמו ששמתן לב, במיטה עשויה מצמר כבשים. רמה גבוהה.

ואם נראה לכן שרחיצה בנהר קפוא היא פעילות מוזרה במקצת, מה תגידו על חץ וקשת כתחביב? אנחנו מקבלות מזה וייב מאוד "משחקי הרעב", אבל מעריכות את הסטייל של טלולה כשהיא מכוונת למטרה. תראו את הכפכפים מקטיפה אדומה. באמת, כך נראית מי ש(לא) עובדת מהבית.

ממש כמו גווינת' פאלטרו וכריס מרטין, גם ברוס ודמי השכילו לנהל מערכת יחסים ידידותית למען הילדים שלהם. מדובר במשפחה שידעה עליות ומורדות, כולם, אגב, מופיעים באוטוביוגרפיה שפרסמה מור בספטמבר 2019 וכותרתה "אינסייד אאוט". היא מתארת שם את ילדותה הקשה (אימה ניסתה להתאבד, היא נאנסה בגיל 14 וגילתה שמי שחשבה שהוא אביה אינו אביה הביולוגי), ואת החור בלב שילדות קשה שכזו יוצרת. "אם את נושאת איתך באר עמוקה של בושה וטראומה לא פתורה – אין מספיק כסף, הצלחה או סלבריטאות שיכולים לפתור את זה". כתבה, אבל חלוקי קשמיר טהור כמתנה לבנות כל המשפחה בחג המולד – זו התחלה.

אחרי הפרידה מאשטון קוצ'ר (באוטוביוגרפיה סיפרה מור שבניגוד לרצונה קיימה איתו שלישיות מיניות כי פחדה שאם תסרב יעזוב אותה) התמכרה מור למשככי כאבים ולסמים, וגם שלוש הבנות בילו במכון גמילה (כולן התחילו לשתות כבר בגיל הנעורים), ונראה שאין מדובר במשפחה שקל לגדול לתוכה, אלא שכולם שם עשו דרך, כמו שאומרים, ועכשיו הם במקום שליו יותר.

קבלו עוד כמה תמונות שמדגימות את המשפחתיות המקסימה של המשפחה המאוחדת. הינה רומר וטלולה עם אבא ברוס, והכיתוב הוא "פטריארך ברגוע". כמו כן שימו לב לבוהו שיק הלא מתאמץ של הבנות. הסוד האופנתי שלהן הוא שילוב של בוהמייניות הוליוודית וכניסה ויציאה ממכוני גמילה וסדנאות ויפאסנה וגדילה רוחנית. אנחנו קוראות לזה "ריטריט שיק".

הינה טלולה מציגה את תספורת הפיקסי הקצרה שלה, עם הכיתוב: "הדמי!", ומוכיחה דימיון מטורף לאימה.

>> יותר ירוק מהדשא של השכנה: הצבע שהולך להשתלט על חיינו

וזה המקור:

 

חיי המשפחה נעים בין קבלת מתנות ממותגי על ומותגי יוקרה, לבישת פיג'מת וואנזי אחידה והתפקדות לצילומים רבי משתתפים. אחרי הכול, אם אתן מצפות לראות משהו חושפני באמת, כמו האם דמי מור באמת מנהלת מערכת יחסים עם הסטייליסטית הסרבית מאשה מנדזוקה, והאם טלולה התחתנה עם אישה בשם לקסי ביגס, לא תמצאו שם את התשובות. אבל דבר אחד ברור, במשפחה הזאת אוהבים אחד אז השני על אף הפגמים, ואולי ביתר שאת בגללם, וחשבונות האינסטגרם שלהם מציגים משפחה הוליוודית מתוסבכת ומקסימה, כזו שלא היינו רוצות לעצמנו, אבל כיף לנו לראות. אנחנו בטוחות שהכוח שמאחד אותם ביחד יאפשר לויליס להתגבר גם על המשבר הלא פשוט הזה.