מעיין אדם משתפת בדמעות: "כמעט פגעתי ביקר לי מכל"

מעיין אדם במסיבת סוף שנה רנואר 2023 | צילום: אור גפן
מעיין אדם במסיבת סוף שנה רנואר 2023 | צילום: אור גפן

מגישת הטלוויזיה מעיין אדם הנמצאת בחודש שמיני להריונה, משתפת בדמעות בחוויה המבהילה והמסוכנת שעברה ובשבריר שנייה הייתה יכולה לפגוע בעוברית שהיא נושאת בבטנה

88 שיתופים | 132 צפיות

מגישת הטלוויזיה מעיין אדם משתפת באופן פעיל ועקבי את מעל חצי מיליון העוקבות והעוקבים שלה באינסטגרם במסע ההיריון שלה. זהו הריונה הראשון של אדם, הנמצאת בחודש שמיני ומצפה לבת יחד עם בן זוגה יובל צלנר. בין שלל הסטוריז מלאי ההתרגשות והציפייה, משתפת אדם ברגע מסוכן ומבהיל במיוחד שחוותה אתמול (ראשון).

>> "הפאה היום היא סוג של אקססורי": החיים החדשים של כוכבת הרשת החרדית ליבילנד

אדם שיתפה את קהל העוקבות והעוקבים שלה: "רגע אחרי שכולם יצאו מהבית עליתי למעלה עם מיליון שקיות בידיים שהסתבכו לי ברגליים והתרסקתי במדרגות. במזל וגם בזכות הכושר והכוח שלי הצלחתי לבלום עם הידיים והרגליים".

"דפקתי את הברכיים בעוצמה במדרגה", המשיכה אדם, "אבל שמרתי על הבטן שלא נפגעה כלל. ובכל זאת, בכיתי רבע שעה מרוב שנבהלתי, מה יכול היה לקרות".

אדם סיפרה כי החליטה לשתף בעיקר מתוך דאגה לעוקבות ההריוניות שבקהל, וציטטה את פרופסור יריב יוגב, מנהל ביה"ח ליס ליולדות באיכילוב, שאמר לה: "רק חבלה, חוסר בטיחות ומזון יכולים לשבש לנו את ההיריון עכשיו, אז תקפידי עליהם במיליון אחוז".

"אני משתפת כדי שתיזהרו, תסתכלו ותחשבו על כל צעד", סיכמה אדם, "אני לא הקפדתי במיליון אחוז וכמעט פגעתי ביקר לי מכל".

>> מאיה בוסקילה: "אני לא מצטערת על זה שיש לי ילד אחד"

מעיין אדם | צילום: אינסטגרם maayanadam@
מעיין אדם | צילום: אינסטגרם maayanadam@