מצאנו את המנצח של הישרדות VIP, כל עוד זה תלוי בהפקה

הישרדות | צילום מסך רשת 13
הישרדות | צילום מסך רשת 13

רגע לפני שהשורדים התעלפו משמחה כי חשבו שהגיעו לאיחוד, הם גילו את האמת המרה: ההפקה בסך הכל מנסה לשמור על גדי, במהלך שטרף את כל הקלפים

88 שיתופים | 132 צפיות

זהו חברות, נגמר חתונמי. אפשר לקפל את לילות חמישי אצל מנו, לקבוע סתימה אצל ד"ר עמרי קראוס מבלי שזה יהיה מביך ולקוות שתמצאו את שי בטינדר. תודה להדס בשן על הכתיבה, הרגישות, הפאנצ'ים והבילדאפ – אבל עכשיו אתן נתקעות איתי. ובריקאפים שלי אפשר למצוא מתח מיני רק מתחת לברזנט בין מייקל לואיס וליזה ביך. זהו. זה כל הסקס אפיל שתקבלו בתוכנית ריאליטי בה כולם תקועים עם ניחוח הבל פה של בוקר גם בלילה.

הישרדות | צילום מסך רשת 13
הישרדות | צילום מסך רשת 13

בקיצור, אחרי שבוע בו היה ברור לכולנו לאן כל הסיפור הזה הולך – ההפקה פצחה במהלך מתבקש. או כמו שמאחורי הקלעים קראו לו: המבצע לשימור גדי פניבלוב. כי בואו נודה באמת, המשפטים החלולים של דודו אוואט פעם בשבועיים וחצי חמודים והכל. אבל הרייטינג זקוק לעוד קצת זמן מסך של שועל ריאליטי ותיק עם מעט מאוד בושה. עזבו את הרייטינג, גם לנו מגיע יותר.

חשוב לזכור שלפעמים גם הפרומואים אומרים לנו שזהר שטראוס הוא המודח הבא – וזה אשכרה מה שקורה. אי אפשר לדעת מתי העורכים משקרים לנו

>> מה שהישרדות מנסה להוכיח לנו: בני אדם הם יצורים מחורבנים

הפרק התחיל עוד בשלב הפרומואים, עם הבטחות יפות ללא כיסוי על איחוד. כולנו ידענו שזה מוקדם מדי. אבל חשוב לזכור שלפעמים גם הפרומואים אומרים לנו שזהר שטראוס הוא המודח הבא – וזה אשכרה מה שקורה. אי אפשר לדעת מתי העורכים משקרים לנו. בפועל, שוב שני השבטים פשוט דירגו את חבריהם. אבל כאמור, באנו להציל את פניבלוב מציפורני הניאון של ג'קי אזולאי. ולכן, בתום הדירוג – נדרשו חברי השבט להתערבב.

"הישרדות" | צילום: אוהד קב
"הישרדות" | צילום: אוהד קב

ורד בוסקילה, אלה אייבינדר ויהונתן בשן עזבו את השיכונים המתפוררים של אפולאקי לטובת אי התענוגות של ליבולן. בהתאמה, מייקל לואיס, ליזה ביך ושירה פרבר נאלצו לעבור לשכונה של ג'קי. אודליה סויסה וגדי פניבלוב, שזכו במקומות האחרונים – גם זכו באפשרות להחליט באיזה שבט ירצו להשתבץ. סויסה כמובן רצה אל זרועותיה של מאמא ג'קי ופניבלוב הלך על אסטרטגיה מתבקשת, נטש את השבט שהבטיח שידיח אותו בהקדם וערק אל שבט החיים הטובים פלוס שימור היחסים עם אייבינדר.

הישרדות | צילום מסך רשת 13
הישרדות | צילום מסך רשת 13

מכאן המשכנו אל משימת תוכן שיווקי בחסות ביסלי, עם התלהבות מתוסרטת שיצאה מפרופורציות. נכון, יכול להיות שאני לא מבינה איך זה לאכול אורז שלושה שבועות ברצף. מצד שני, זה לא שגיא זוארץ תקע מולם פיצות. כצפוי, חברי ליבולן ניצחו גם בהרכב החדש בראשות יובל שממש לא היה מבולבל. ונכון, פרבר אמנם לקחה אחריות על ההפסד של אפולאקי כלפי חוץ אבל בטסטות היא לגמרי האשימה את כולם שלא ממש מבינים אותה.

אם למדנו משהו משתי ההדחות של זהר שטראוס – היא שאסור לחשוב שאת יותר טובה מחברי השבט הפריפריאליים שלך

אף על פי כן ולמרות הכל, דנדן, מתמודד רציני על תואר האיש החמוד בעולם ודור שני לעובדי "אסם", ביקש לחלוק את השלל עם אפולאקי. מה שסייע לליזה ביך, אלמונית אפילו יותר מיהונתן בשן, להיכנס ללופ של אכילה רגשית על שקית ביסלי. לא משהו שאני לא יכולה להזדהות איתו. נכון, זכותה להיות ממורמרת ולשנוא את כולם. והכי מותר לה להתבאס על עזיבה כפויה של כפר נופש לטובת אוהל צבאי. ובכל זאת, ראוי לכבד את הפז"ם של המקומיים ולא לחלק הוראות לוותיקים. אין מה לעשות, אנחנו ישראלים. יש לנו רגישות לשיט הזה. ואם למדנו משהו משתי ההדחות של זהר שטראוס – היא שאסור לחשוב שאת יותר טובה מחברי השבט הפריפריאליים שלך.

הישרדות | צילום מסך רשת 13
הישרדות | צילום מסך רשת 13

לסיכום, בצער רב וביגון עמוק, פרבר נאלצה להיפרד מהטבילות באגם ומנשנוש פירות ים. ואם הייתה פחות מרוכזת בעצמה, יש מצב שהייתה מבחינה כמה אזולאי בלחץ מהתרופפות הברית שהותירה אותה עם החברים הכי מבאסים שלה: אוואט, איש עם כריזמה וכישורי תחמנות של סוקולנט וקובי מאור, שהוכיח פעם אחר פעם שאי אפשר לסמוך עליו. אפילו כשהוא סתם נעלם כדי ללכת לשירותים. אז אם כולם יצאו לרגע מהשוק, יש פוטנציאל למהלך שיגדיר מחדש את יחסי הכוחות באפולאקי.

אגב, לא ברור לי למה חברי ליבולן התאבדו על כמה שקיות ביסלי, כשבפועל כבר בשלב חילופי השבטים הם זכו בחתיכת נקניק רצינית. וכשאני מדברת על נקניקים, אני מתכוונת ליהונתן בשן שרק לפני פחות משבועיים רצה לשפד את פניבלוב עם מצ'טה כנקמה על ההדחה של מעיין. ואז גם כמעט הטביע אותו בסיר אורז כי הוא לא מספיק מועיל. באופן כללי, רוב זמן המסך של בשן מותנה בשטויות שגדי עושה לו. אז אולי זו הסיבה שהשניים הפכו פתאום לחברים הכי טובים? או שאולי סתם אין לו עמוד שדרה? ולמה לבחור בעצם כשאפשר גם וגם?