מה שהישרדות מנסה להוכיח: בני אדם הם יצורים מחורבנים

הישרדות | צילום מסך רשת 13
הישרדות | צילום מסך רשת 13

גדי ואלה לא מקבלים את חוקי הפורמט, יובל ומייקל ברגע אינטימי וג'קי ממשיכה כל הדרך לניצחון ועושה את זה בהמון רגישות. ריקאפ הישרדות vip מנסה להעביר את השעמום

88 שיתופים | 132 צפיות

תראו, יש כמה דברים שפשוט אי אפשר להתווכח עליהם. הנה רשימה קצרה: השמיים כחולים, הוורדים אדומים, גדי פניבלוב לעולם ישטוף כלים ואתמול, שודר הפרק הכי, אבל הכי משעמם בתולדות הישרדות. כעיקרון, לא קרה בו כלום. נכון, ליובל המבולבל ציירו ריבועים על הבטן כמחווה למייקל לואיס. אבל זהו, באמת. לא מאמינות? תמשיכו לקרוא. הנה, אפילו אני עושה מניפולציות יותר טוב מזהר שטראוס כדי שתישארו כאן.

הישרדות | צילום מסך רשת 13
הישרדות | צילום מסך רשת 13

בקיצור, עוד יממה חלפה על חניכי קייטנת אפולאקי. זה התחיל עם גדי פניבלוב ואלה אייבינדר שהחליטו שחוקי המשחק בפרט וחוקי הדמוקרטיה בכלל – פחות זורמים להם והתלוננו שזה לא פייר שבגלל שהברית שלהם בינם לבין עצמם לא כוללת את רוב חברי השבט, הם יודחו מהמשחק. האירוע כלל חיבוק דרמטי של השניים והמון המון דמעות, כאילו מינימום מפרידים אם ובנה. אני רק יכולה לשער כמה קשה להיות מודח מחוזה טאלנט. כלומר, מהשבט. עם זאת, הצורך של המקובלים לחבוט באנדרדוגים ולחלוץ אותם כמו אויסטר שנקלע למצ'טה של דן-דן – לא נעים לצפייה, אבל הוא מסכם את כל מה שהישרדות מנסה להוכיח: בני אדם הם יצורים מחורבנים.

בוכים על מר גורלם בשבט, גדי ואלה, הישרדות | צילום מסך רשת 13
בוכים על מר גורלם בשבט, גדי ואלה, הישרדות | צילום מסך רשת 13

המשכנו לבקתה. רגע לפני שפאני בכתה על התנאים ופנתה לביטוח לאומי כאילו שמישהו הכריח אותה – ג'קי אזולאי וליה גיל נאלצו להכריע האם יעניקו חסינות לאחד מחברי השבט, או ילכו על חילוף בן 24 שעות, עם שני חברי שבט. ספוילר: אף אחת מהבחירות לא תשנה את המאזן במשחק או תקדם אותו בשום צורה אבל חייבת להודות שאני כבר מתה לראות את שתי האמזונות האלו מתחרות זו בזו בתקופת האיחוד.

>> פאני בר מוחא: "ב'הישרדות' לא אכלתי כמעט כלום והגעתי לתת משקל"

ג'קי אזולאי היא מועמדת ראויה לניצחון. לא רק בגלל המהלכים – אלא בעיקר כי היא מצליחה למצוא רגעים של חמלה גם כלפי חבריה הדחויים לשבט

אבל מה בכל זאת כן היה לנו? יובל המבולבל ומייקל לואיס עשו שקשוקה הומו-אירוטית בלבו של אגם תמים. נכון, זו לא תהיה הפעם הראשונה שגברים ישראלים טסים לאסיה כדי לחקור את המיניות שלהם. אבל בסך הכל אני הכי בעד – מגדר זה פלואידי. בנושא אחר, קובי מאור, שחקן מעולה בחיים עצמם – הוכיח שהוא אסטרטג מאוד לא טוב בהישרדות. הביף עם ג'קי לא הועיל למעמד שלו בשבט וגם שיחת הפולואפ עם ליה הייתה יותר מביכה מהדיאלוגים שכותבים לו ב"סברי מרנן". בשורה התחתונה, הוא חשף גם בפני השבט היריב את הקלפים הגרועים שלו. שמישהו יביא לו מז'לוף. אך אל חשש, באפולאקי יש מספיק גברים חסרי מודעות עצמית בשביל כולן: דודו אוואט נניח. וההשחרות שלו על ליה, נניח. והביקורת שמתייחסת לכמה היא שחקנית טובה כאילו שהוא לא שיקר או דפק מישהו במשחק אי פעם.

>> זהר שטראוס במפגן של גבריות לבנה

הישרדות | צילום מסך רשת 13
הישרדות | צילום מסך רשת 13

לסיכום, ג'קי אזולאי ממשיכה להסתמן כמנהיגה איכותית ומועמדת ראויה לניצחון. לא רק בגלל המהלכים שהיא מובילה – אלא בעיקר כי היא מצליחה למצוא רגעים של חמלה גם כלפי חבריה הדחויים לשבט, אפילו במחיר של ערעור היחסים עם יונתן בשן. מצד שני עכשיו הוא לא רק בן אדם לא מעניין, מסתבר שהוא גם בריון לא מעניין שיורד על כל האורז וגם מקנח בעלבונות לא נחוצים כלפי גדי. אגב, למה ליה מתכוונת כשהיא אומרת שלא בא לה על עוד אודליה בשבט כשהיא מתכוונת לג'קי? יש מצב שמרוקאיות מהפריפריה עם חיבור מקוטע לאלוהים הן הקריפטונייט שלה? והאם חזרנו לניינטיז איפה שמותר גזענות בפריים טיים? כל זאת ועוד בספין אוף שהעולם לא זקוק לו.

>> עינת מחתונמי מספרת על כל מה שלא רואים בתוכנית