עיסוי אבני קריסטל או פילינג שוקולד? המלונות עם הספא הכי מפנק בארץ

פילינג שוקולד, מישהי? | צילום: Shutterstock
פילינג שוקולד, מישהי? | צילום: Shutterstock

עיסוי בצמחי מרפא, טיפולי וואטסו מרגיעים, חמאם טורקי בן 400 שנה וחדר כושר הוליסטי. אם כבר חופשה - אז עד הסוף. 13 המלונות עם חללי הספא הכי מפנקים בישראל

88 שיתופים | 132 צפיות

פרס האוסקר של מלונות הספא שהוענק למלון יהודה בתחרות היוקרתית World Luxury Hotel Awards מעלה לתודעה את הבילוי החביב עלינו לשעות הפנאי: להשתרע על מיטת טיפולים, להתמסר לעיסוי ולשכוח מכל מה שמסביב. בעונת מעבר הפכפכה אין כמו טיפול משחרר בשמנים ריחניים או בחמאם מעלה אדים כדי לחזק את הגוף והנפש באנרגיות טובות. הנה כמה מהמלונות שיציעו לך בדיוק את כל זה ועוד, ואפילו לא צריך להחתים דרכון בדרך. מחירי החדרים לזוג על בסיס לינה וארוחת בוקר באמצע השבוע (אלא אם צוין אחרת).

>> התארחנו במלון הזה ביפו והרגשנו כאילו אנחנו בשאטו בצרפת

מדליית זהב בספא: מלון יהודה בירושלים

כבוד לישראל: מלון יהודה הירושלמי זכה להיכלל ברשימת מלונות הספא הטובים ביותר במזרח התיכון. הפרס ניתן לספא המשתרע על כ-400 מ"ר וכולל ארבעה חדרי טיפולים שונים, בהם חדר טיפולים רומנטי עם ג'קוזי המיועד לזוגות, סאונה רטובה וסאונה יבשה ובריכת שחייה חצי אולימפית המשקיפה אל נוף החורש הטבעי שסביב המלון. תפריט הטיפולים טומן בחובו הפתעות כגון טיפול הבית בלב הפסטורליה – עיסוי בשילוב אבני קריסטל להשבת החיוניות לגוף, טיפול חמשת האלמנטים ועוד.
מחירים מ-340 ש"ח לטיפול של 50 דקות, לינה מ-950 ש"ח ללילה

ספא מלון יהודה | צילום ola&Pavel photography
ספא מלון יהודה | צילום ola&Pavel photography

לפרטים ולהזמנת חדר במלון יהודה

בועה של שקט: מלון פרא ברמת הגולן

מלון הבוטיק ברמת הגולן הוא פנינה ייחודית של נוף, טבע והיסטוריה. הספא, לעומת זאת, הוא בועה של שקט המשקפת את הגישה של המלון, הנשען על חומרי גלם מהסביבה הקרובה: משחות, שמנים אתריים, עשבים ותמציות מקומיות הנרקחים במקום. גולת הכותרת היא עיסוי באבני בזלת מהרי הגעש הקדומים של הגולן ובשילוב אבנים נוספות. אם אבנים אינן כוס התה שלך, נסי איורוודה עם שמן שומשום וטיפול "פרא עמוק" – פיוז'ן של טכניקות עיסוי שונות. בתום הטיפול וההירגעות מומלצת טבילה בג'קוזי מחומם תחת כיפת השמיים מול הרי גולן.
מחירים 420 ש"ח לטיפול של 60 דקות, לינה מ-2,252 ש"ח

וואטסו מול הים: מלון ניאה בשבי ציון

אם טיפולי מים עושים לך את זה, מלון הבוטיק ניאה במושב שבי ציון שבגליל המערבי קורא לך. במרכז הספא עומדת בריכה מיוחדת לוואטסו ווטר דאנס, כאשר המים מעצימים את תחושת ההגנה שהגוף זוכר מימיו כעובר ברחם. ווטר דאנס משלב רוגע לצד ריכוז ודינמיות בטיפול שיכול להתבצע גם במסגרת זוגית. כמו כן, מציעים בספא טיפולים בשילוב שמנים אתריים ורכיבים טבעיים מהאזור, עטיפות, פילינג ועוד, שאחריהם אפשר לנוח באזורי הירגעות מול נוף כפרי ירוק. מומלץ להזמין חדר באגף הספא המשודרג.
מחירים מ-250 ש"ח לעיסוי אקווה שוודי של 30 דקות, חבילת ספא יומית זוגית (טיפול 45 דקות לכל אחד מבני הזוג, ארוחת בוקר ושימוש חופשי במתקני הספא) במחיר של 880 ש"ח לזוג (בתוקף בימים ראשון-חמישי), לינה מ־1,283 ש"ח
לפרטים ולהזמנת חדר ב-Nea

 

רוגע על מיטה מתכווננת: מלון סטאי כנרת

בלב המלון היוקרתי, הממוקם על חופה המזרחי של הכנרת ומשקיף אליה, נמצא מתחם ספא ובריאות ענק (כ-1,000 מ"ר). המתחם הוא מהמפוארים בארץ: בריכת שחייה מקורה עם מיטות זרמים מפנקות, חמאם טורקי, סאונה יבשה, חדר כושר מאובזר בטכנולוגיות מובילות ו-12 חדרי טיפול (בהם שניים זוגיים), שבכל אחד מהם מיטה מתכווננת מחוממת ומקלחת אישית. תפריט הטיפולים מגוון ורחב במיוחד, כך שתוכלי למצוא בו את כל שחפץ גופך – מעיסוי שבדי קלאסי דרך איורוודה ואבנים חמות ועד וואטסו, פיסול וחיטוב הגוף ועיסוי בחמאם. בסופו של יום תוכלי לנוח ולהתרגע באחת מהווילות היפהפיות שבמלון – לחלקן בריכה צמודה ולחלקן האט טאב מפנק במרפסת – או סתם לרבוץ בבריכה המרכזית מול נוף הכנרת הקסום.
מחירים מ-370 ₪ לעיסוי שוודי קלאסי של 50 דקות, מ-1,567 ש"ח לאירוח זוג ללילה על בסיס לינה וארוחת בוקר בוילה גולן עם בריכה פרטית
לפרטים ולהזמנת חדר בסטאי כנרת 

בריכת זרמים בספא סטאי כנרת I צילום: אסף פינצ'וק
בריכת זרמים בספא סטאי כנרת I צילום: אסף פינצ'וק

וולנס ומאסטר שף: מלון מצפה הימים בראש פינה

מלון הספא היוקרתי ששופץ בתקופת הקורונה, מתהדר במתחם ספא מושקע הכולל בריכת שחייה חצי אולימפית מקורה ומחוממת, סאונה רטובה ויבשה, ג'קוזי חיצוני מול נוף עוצר נשימה של הרי הגליל, חדר כושר וחדר מנוחה. תפריט הספא מרשים ממש: עיסוי בצמחי מרפא ועיסוי בתערובת שמנים ייחודית, איורוודה וטווינא, עיסויים זוגיים ועיסויים לנשים בהיריון – רק תבחרי. מומלץ כמובן להזמין חדר ולזלוג לאחר הטיפול היישר למיטה מוצעת בסדינים צחורים, אך כשהזמן קצר יום פינוק הוא פתרון מושלם – טיפול, שימוש חופשי במתקני המלון, ארוחת בוקר או צהריים והביתה, בהרגשת רעננות מחודשת. בקרוב תיפתח במלון מסעדת פופ אפ בהובלת הלל גרדי זוכה מאסטר שף, וזו עוד סיבה להגיע.
מחירים החל מ־390 ש"ח לטיפול 50 דקות, לינה מ־1,633 ש"ח
לפרטים ולהזמנת חדר במצפה הימים

חמאם טורקי בן 400 שנה: מלון האפנדי בעכו

מלון הבוטיק של המסעדן אורי ירמיאס (אורי בורי) בעיר העתיקה בעכו הוא מלאכת מחשבת של שימור ועיצוב, שנמשכה לא פחות משמונה שנים. המלון נפגע במהומות האחרונות בעיר אך מאז שופץ מחדש. אמנים ואומנים הוטסו מחו"ל ועסקו בשחזור תקרות יפהפיות ואלמנטים אמנותיים עוצרי נשימה, לא פחות מאשר הים הנשקף ממול. הספא הוא עבודת אמנות בפני עצמה – חמאם טורקי בן 400 שנה שקירותיו מחופים שיש. במרכזו ניצבת במת שיש מסורתית, שעצם ההשתרעות עליה מרפה את הגוף. מכאן מתחיל מסע של מירוק וקרצוף, שכולל פילינג גוף ועיסוי, המשולבים בהזלפת מים חמימים וקרירים לסירוגין. בתום הטיפול, לאחר שהגוף מתאושש מעט, כדאי לבדוק את אוצרות המלון – מרתף יין צלבני קריר ומסתורי ומרפסת גג עם נוף פרייסלס.
מחירים מ-310 ש"ח לטיפול של 30 דקות, לינה מ-1,757 ש"ח
לפרטים ולהזמנת חדר באפנדי

מלון האפנדי | צילום: אסף פינצ'וק
מלון האפנדי | צילום: אסף פינצ'וק

>>> גם במלון עכותיקה בעכו פתחו ספא חדש

טיפול באמנות: מלון אלמא בזכרון יעקב

המלון היוקרתי, שהוא גם מרכז לאומנויות האוצר בתוכו מאות יצירות אמנות של מיטב היוצרים הישראלים, שוכן במבנה ארכיטקטוני מרהיב על רכס הכרמל ומשקיף על נוף הים התיכון ואל מדרונות חורש טבעי. באלמא ישנם 95 חדרים מעוצבים לעילא, מסעדה משובחת, בריכה יפהפייה הצופה על ההר והים, ומתחם ספא יוקרתי שפועל על פי הקונספט האמנותי של המלון. במקום מוצעים טיפולים המשלבים בין אלמנטים שונים מתחום המוזיקה, הפיסול, היופי והטיפוח. הספא כולל שמונה חדרי טיפולים, חמאם טורקי, בריכה פנימית מחוממת ואזור התרגעות. תפריט הטיפולים מגוון ומותאם אישית בהתאם לאופי ומשך הטיפול הרצויים, והנוף הוא עוד בונוס.
מחירים מ-395 ש"ח לטיפול של 50 דקות, לינה מ-1,140 ש"ח
לפרטים ולהזמנת חדר באלמא

קפיצה קטנה לתאילנד: מלון הילטון תל אביב

המלון היוקרתי והוותיק הממוקם מעל גן העצמאות ומשקיף אל הים, מציע לצד חוויית אירוח בסטנדרטים בינלאומיים גם חוויה מפנקת ברוח תאילנד. בקומה אחת מתחת ללובי המעוצב, ממוקם ספא SHEVA שכולו נוצר בהשראת המדינה מהמזרח. בכניסה למקום יקבלו את פנייך בברכת סוואדיקה לבבית מארחות תאילנדיות בלבוש אותנטי, ויובילו אותך למלתחות המאובזרות ולחדרי טיפול מעוצבים בסגנון אוריינטלי. כל טיפול נפתח בטקס שטיפת רגליים מסורתי המהווה פתיח לסשן עיסויים מקצועי, מפנק ומשחרר. לפני או אחרי הטיפול תוכלי לחמם את הגוף ולהזיע בסאונה יבשה או רטובה, ולסיום להתרגע בחדר המנוחה מול נוף ים כחול. הספא מציע מבחר עיסויי גוף וטיפולי יופי וקוסמטיקה וכן חדר כושר הוליסטי ייחודי.
מחירים מ-450 ש"ח לטיפול של 60 דקות, לינה מ-1,917 ש"ח
לפרטים ולהזמנת חדר בהילטון

פינוק בהתאמה אישית: דיוויד אינטרקונטיננטל תל אביב

כמלון שזכה ארבע פעמים ברציפות כמלון הטוב ביותר בישראל, אפשר לצפות שגם חוויית הספא שלו תעמוד בסטנדרטים הדומים של האירוח. מלון דייוויד אינטרקונטיננטל הממוקם במרכז קו החוף התל אביבי, נושק לנווה צדק ולשוק הכרמל, קרוב ליפו ולמרכז העיר, מציע מתחם ספא ייחודי THE Spa – עם דגש על ה-THE – ראשי תיבות של Tailor-made Holistic Experience – ובעברית חוויה אישית הוליסטית. במילים פשוטות, מלבד הטיפול עצמו, את יכולה לבחור גם את הריח, את מוזיקת הרקע ואת הקוקטייל שתקבלי בסוף הטיפול. מתחם הספא משתרע על פני כ-800 מ"ר והוא מציע תפריט טיפולים המשלב גישות ושיטות הוליסטיות. הספא כולל מגוון שיטות עיסוי, טיפולי פילינג גוף ממריצים באמצעות מלח ים, טיפול באבני בזלת חמות, טיפולים מיוחדים לזוגות וטיפולים ייחודיים בהתאמה אישית.
מחירים מ-455 ש"ח לטיפול, לינה מ-2,214 ש"ח
לפרטים ולהזמנת חדר בדייוויד אינטרקונטיננטל

דייוויד אינטרקונטיננטל I צילום: עמית גירון
דייוויד אינטרקונטיננטל I צילום: עמית גירון

פילינג קפה ושוקולד: מלון דריסקו תל אביב

אם טרם הכרת את המושבה האמריקאית, זהו בדיוק הזמן. השכונה הקטנה בין תל אביב ליפו כאילו נותרה באמצע המאה ה־19, אז הוקמה על ידי נוצרים מורמונים מארצות הברית ועברה לאחר כמה שנים לידי מתיישבים טמפלרים מגרמניה. מלון דריסקו משמר את ההיסטוריה ומשלב אותה במודרנה נוסח המאה ה־21: מבנים עתיקים הוסבו לסוויטות מעוצבות ובמבואה ממוקמת ג'ורג' וג'ון, אחת ממסעדות השף הטובות בעיר. אותה תשומת לב מוקדשת לספא, המאובזר במיטות מיוחדות ומציע שלל טיפולים, למשל פילינג בניחוחות קפה ושוקולד, עיסויים ארומתרפיים ועיסוי באבנים חמות. בתום הטיפול ולאחר מנוחה קצרה, תרגישי מוכנה לקפוץ לים שנמצא במרחק הליכה ולהפיץ את האנרגיות המחודשות שקיבלת מהטיפולים.
מחירים מ-380 ש"ח לעיסוי שבדי קלאסי של 60 דקות, לינה מ-2,100 ש"ח
לפרטים ולהזמנת חדר בדריסקו

מלון דריסקו | צילום: יח"צ
מלון דריסקו | צילום: יח"צ

אבני שמש וקולות מן הטבע: מלון ממילא ירושלים

די להתבונן בנוף הקסום של חומות העיר העתיקה ומגדל דוד הנצפה ממלון ממילא היוקרתי בירושלים על מנת להיכנס למוד של שלווה ורוגע – אבל אנחנו פה לא רק בגלל הרוח אלא גם למען הגוף. בממילא פועל ספא אקאשה, שזכה להכרה כאחד מבתי הספא המרגיעים ביותר בעולם על ידי מגזין Condé Nast Traveler. הספא מציע טיפולי מים מדיטטיביים בבריכת וואטסו, טיפולי חמאם משחררים ועוד מבחר טיפולי גוף, יופי ופנים בהם איורוודה, פילינג גוף, טיפול אבני שמש, עטיפת שקדים, רפלקסולוגיה ועוד ועוד. כל החוויה הנפלאה הזו עטופה במוזיקה, צלילים וקולות מן הטבע, ניחוחות נפלאים ותאורה חמימה ומלטפת.
מחירים מ-450 ש"ח לטיפול של 60 דקות, לינה מ-2,053 ש"ח
לפרטים ולהזמנת חדר בממילא, ירושלים

מי מלח ותמרים: מלון מילוס ים המלח

מלון מילוס מצליח להביא את העיצוב והאווירה של מדינת האיים האהובה אל אוצר הטבע החשוב ביותר בישראל – מבנים מסוידים בלבן המשקיפים אל בריכה תכולה מוקפת עצי דקל, כשמרחוק נראים נופי ים המלח. הספא שם במרכז את סגולותיו הרפואיות של ים המלח ומציע בריכות גופרית ומי מלח, סולריום וטיפולים מיוחדים, למשל טיפול למיצוק וחיטוב הגוף, שמתחיל בפילינג מלחים, ממשיך בעיסוי עם קרם ים המלח ומסתיים בעטיפת בוץ, וטיפול חבישת תמרים – טיפול בקרם חמר מתמרים מקומיים.
מחירים מ-300 ש"ח לטיפול של 30 דקות, לינה מ-968 ש"ח
לפרטים ולהזמנת חדר במילוס 

מלון מילוס ים המלח | צילום: אסף פינצ'וק
מלון מילוס ים המלח | צילום: אסף פינצ'וק

מפלט נחשק מההמולה: מלון הרודס ויטאליס באילת

כבר שנים שמלון הרודס ויטאליס הוא מפלט נחשק מההמולה של אילת. מרגע שהדלת נסגרת, נפתח בפנייך יקום של שקט ורוגע – ניחוח שמנים אתריים ודמויות שמרחפות בחלוקים צחורים (את הסלולרי תשאירי כמובן בחדר, ואת הילדים – בבית). בקונספט כזה הספא הוא המלך, מתחם המיועד להתמסרות והנאה ממפלי מים חמים וקרים, סאונה, ג'קוזי וטיפולים מיוחדים, למשל עטיפת שוקולד שאחריה העור רך וקטיפתי ועיסוי בצדפות חמות מהפיליפינים. "רוז הרמוני" (עיסוי בשמן ורדים), "קסם המנטה" (עיסוי כפות הרגליים בשמן מנטה), "ונוס" (פילינג אשכולית) ו"הקסם הלבן" (עטיפת יוגורט ושמנים אתריים) הם עוד שמות קוד מסקרנים, שאותם כדאי לנסות אם כבר נסעת חצי מדינה.
מחירים 380 ש"ח לטיפול 50 דקות, לינה מ-1,378 ש"ח
לפרטים ולהזמנת חדר בהרודס ויטאליס

>> ולמנה ראשונה – נוף לים: 6 מסעדות מומלצות על קו החוף