כי גם לך מגיעה סוויטה: מלונות הבוטיק הטובים בארץ

מלון גורדוניה | צילום: אדי ישראל
מלון גורדוניה | צילום: אדי ישראל

מהמלון התל אביבי שמרגיש כמו פריז, דרך העכואי שמדמה אירוח בארמון הסולטן וכלה בסוויטה עם מעיין: כשבא לכן באמת להתפנק - זו בדיוק הדרך. ריכזנו עבורכן את מלונות הבוטיק הכי טובים בארץ

88 שיתופים | 132 צפיות

1. תל אביב פינת פריז: אלקונין

השם החדש והחם ביותר ברשימת מלונות הבוטיק הטובים בארץ הוא האלקונין, שחזור משודרג למלון הראשון בתל אביב שהוקם לפני יותר מ-100 שנה. כל פרט ביצירה החדשה מסדרת מלונות MGallery מקבוצת Accor נבחר בקפידה כדי לעצב 44 חדרים באווירת תל אביב הקטנה פינת פריז. ההשראה הצרפתית עוברת כחוט השני ממסעדת L'Epoque (מקבוצת המסעדות הממשיכה את דרכו של השף הנערץ ז'ואל רובושון) ועד לטואלטיקה בחדרים ולספא שבקומת המרתף, הנושאים את חותמת האיכות של יצרנית הקוסמטיקה Clarines. החדרים מעוצבים בגווני חום, לבן ותכלת־ורוד, עדינים ומאובזרים בריהוט שמתחשק לאמץ, יצירות אמנות ולוח פיקוד חכם שאפילו יסיט עבורך את הווילון.
מ-2,401 ש"ח ללילה לזוג כולל ארוחת בוקר
לפרטים והזמנת מקום במלון 

סוויטת מלכה במלון אלקונין | צילום סיון אסקיו
סוויטת מלכה במלון אלקונין | צילום סיון אסקיו

>> מסז' אבני קריסטל או פילינג שוקולד? המלונות עם הספא הכי טובים בארץ

2. מסע בזמן לארמון הסולטן: האפנדי

היהלום שבכתר של עכו הוא האפנדי, מלון בוטיק בבעלות אורי ירמיאס (אורי בורי) בדמות ארמונות מפוארים שאכלסו בעבר את סולטן העיר ומקורביו. שנים של שיפוץ והשקעה עצומה של כסף, זמן ואנרגיות הפכו שני מבנים מטים ליפול לתריסר סוויטות יפהפיות עם ציורי תקרה מקוריים ששוחזרו על ידי אמנים מאיטליה, מיטות רכות ומלוא הנוחות שהעידן המודרני מציע. טיול במלון הוא מסע בזמן דרך ספא שבמרכזו חמאם טורקי בן 400 שנה, ומרתף יין שקירותיו משרטטים את תולדות העיר מהתקופה הצלבנית והביזנטית. הפאר וההדר מתערבבים באופן אורגני באותנטיות של עכו העתיקה. מרפסת מאובזרת בפינות ישיבה צופה לים ולחומות העתיקות, וגג המלון הוא אחד המקומות הקסומים בארץ לשתות בהם כוס יין מול השקיעה. אם בערב מתפתח רעב, מסעדת אורי בורי המצוינת נמצאת במרחק דקה הליכה.
מ-1,450 ש"ח ללילה לזוג כולל ארוחת בוקר
לפרטים והזמנת מקום במלון

מלון האפנדי, עכו | צילום: אסף פינצ'וק
מלון האפנדי, עכו | צילום: אסף פינצ'וק

3. האציל מרמת הגולן: פרא

על יסודות בית המכס שברמת הגולן, אתר היסטורי מראשית המאה שעברה, הוקם פרא – ריזורט יפהפה בלב הצפון הרחוק של ישראל. אבן, בזלת ועץ טבעי, רצפות בנות 150 שנה וקירות מאבני סלע מרושתים בקורות ותקרות גבוהות, יוצרים חיבור אותנטי להיסטוריה ומאפשרים להתרכז בטבע, שנמצא ממש בפתח הדלת. ספא, הוט טאב המשקיף אל הרי הגולן והעמק, בריכת אינפיניטי מוקפת פינות רביצה ומרתף יין שמציע סדנאות טעימת של יינות וגבינות, ממלאים את הנופש בתוכן (למקרה שתמצאי כוח לצאת מהמיטה המפנקת). מכיוון שהריזורט די מבודד פועלת במתחם מסעדת רוז' המקומית־כפרית, שמתבססת על תוצרת חקלאית מהסביבה הקרובה. בחורף הפרא אציל במיוחד: הבריכה מחוממת בדיוק לטמפרטורה הנכונה, הספא מציע טיפולי עיסוי וניקוי רעלים בשמנים אתריים מצמחיית רמת הגולן וקמין עצים משווה לנוף לוק של חופשה בשווייץ. הקושי היחיד שכנראה תיתקלי בו יגיע בשלב הצ'ק אאוט.
מ-2,689 ש"ח ללילה לזוג כולל ארוחת בוקר
לפרטים והזמנת מקום במלון

מלון פרא | צילום: איה בן עזרי
מלון פרא | צילום: איה בן עזרי

4. שיק אורבני היי אנד: נורמן

עוד לפני טרנד הבולענים, במשך שנים היה ברחוב נחמני בתל אביב בור ענק שהעוברים והשבים תהו מה יקרה איתו. בסוף התהליך התברר שההמתנה הייתה מוצדקת, כי הנורמן שנבנה במקום הוא אחד ממלונות הבוטיק היפים והמוקפדים בארץ. שני מבנים היסטוריים זכו לשיפוץ ושימור בידיים אוהבות ואליהם נוספו אלמנטים בסגנון המאה ה-21: עבודות אמנות וחפצי נוי, בוסתן עצי פרי, בריכת שחייה המשקיפה לנוף האורבני של העיר הלבנה, valet ועוד כהנה וכהנה. החדרים עוצרי נשימה בפשטותם האלגנטית, מחדר קלאסיק זוגי ועד סוויטת פנטהאוז דופלקס מטורפת המשתרעת על פני 250 מ"ר. מבחינה קולינרית הנורמן הוא בית למקומות שכבר הפכו למוסד: הלייבררי בר הסקסי שמרגיש כמו חו"ל, מסעדת אלנה שמובילים שני שפים צעירים ומלאי תעוזה ו-Dinings, מסעדת יוקרה בהשראה יפנית שתיפתח מחדש בקרוב. המקום הנכון לחופשה עירונית בהכי קלאס שאפשר.
מ-3,750 ש"ח ללילה לזוג כולל ארוחת בוקר
לפרטים והזמנת מקום במלון

מלון נורמן | צילום: סיון אסקיו
מלון נורמן | צילום: סיון אסקיו

5. סוויטה עם מעיין ובוקר מול הים: עכותיקה

בעכו עושים דברים קצת אחרת. על מלון האפנדי המשוחזר כבר סיפרנו, וכעת קבלי את עכותיקה – מלון שאינו בדיוק מלון אלא סוויטות הפזורות במבנים עתיקים ברחבי הרובע הכי ציורי בעיר. חוויית האירוח שונה גם כן, וכל סוויטה שונה מחברתה. יש סוויטה עם מרפסת לים וסוויטה צלבנית עם קירות אבן ותקרה מקומרת, סוויטה שהיא למעשה דירת שני חדרי שינה וסלון, וסוויטת המעיין המאובזרת בבריכת שכשוך פרטית. ארוחת הבוקר, שבימים אלה נפתחה גם לקהל הרחב, מוגשת במרפסת הגג של המבנה המרכזי. מול נוף בקו ראשון לים תנשנשי פטאייר, משאוושה, מאפים מתוקים ומלוחים ודליקטסים ממיטב המטבח העכואי. מתחם חדרי הטיפולים ממוקם בבניין בן מאות שנים ששופץ ושוחזר והפך למקום של שקט, התחדשות ופינוק. חו"ל בישראל? אז כזה.
מ-1,262 ש"ח ללילה לזוג כולל ארוחת בוקר
לפרטים והזמנת מקום במלון

רומנטיקה אורבנית. עכותיקה | צילום ליאור גרונדמן
רומנטיקה אורבנית. עכותיקה | צילום ליאור גרונדמן

>> לאכול, לשתות, לנשום: 7 הצעות לעצירה בגליל המערבי

6. היסטוריה מפוארת וקולינריה עכשווית: דריסקו

המושבה האמריקאית היא פינת חמד נסתרת בין תל אביב ליפו, שכונה קטנה שהוקמה במאה ה-19 על ידי נוצרים מורמונים מארצות הברית ועברה לאחר כמה שנים לידי מתיישבים טמפלרים מגרמניה. מלון דריסקו משמר את ההיסטוריה ומשלב אותה באופן הרמוני בפיצ'רים ונוחות סטייל המאה ה-21. החדרים הממוקמים בשני מבנים – הראשון מרכזי וחדש יותר (על אף שקשה לומר חדש על בניין בן יותר מ-100 שנה) והשני מבנה עץ עתיק ורומנטי, שבו שכנה בעבר מסעדת קרן המיתולוגית של חיים כהן. רצפות מצוירות, תקרות גבוהות, סידורי פרחים ענקיים, מצעים צחורים וצילומים היסטוריים של תל אביב מראשית שנותיה, מייצרים חוויית נופש מוקפדת עד קצה המזלג. ואם כבר נגענו באוכל, בלובי היפהפה של המלון ממוקמת מסעדת ג'ורג' וג'ון, המדורגת במקום ה-9 ברשימת 50 המסעדות הטובות במזרח התיכון של מדריך סן פלגרינו. שילוב מושלם של נוסטלגיה, נופש וקולינריה ברמה הגבוהה ביותר.
מ-1,620 ש"ח לזוג ללילה כולל ארוחת בוקר
לפרטים והזמנת מקום במלון

סוויטה בעליית הגג. דריסקו | צילום סיון אסקיו
סוויטה בעליית הגג. דריסקו | צילום סיון אסקיו

7. הבייבי של רותי ברודו: הוטל מונטיפיורי

היא עומדת לפתוח מלון בוטיק נוסף בקרוב, אבל הוטל מונטיפיורי היה ויישאר תמיד הילד הראשון, האהוב והיפה של רותי ברודו. 12 חדרים בלבד יש במבנה ההיסטורי ששופץ בסטייל המאפיין את מקומות קבוצת R2M, וכולם מעוצבים בגוונים שמתכתבים עם הכרך האורבני ועם קלאסיקה שהיא טביעת היד של ברודו. טקסטילים מכותנה מצרית משובחת, מוצרי טואלטיקה איכותיים, מיניבר, ספרים ואמנות יגרמו לך לרצות לא לצאת מהחדר ולהישאר עוד ועוד בבועת השקט האלגנטית. גרם מדרגות מקורי מזכיר מבנים בפריז ובקומת הקרקע ממוקמת המסעדה העל זמנית, מוסד שתמיד כיף לבלות בו, במיוחד אם הצלחת להשיג מקומות על הבר או במרפסת המשקיפה על הרחוב מגבוה.
מ-1,755 ש"ח ללילה לזוג ללילה כולל ארוחת בוקר
לפרטים והזמנת מקום במלון

הוטל מונטיפיורי | צילום: יח"צ
הוטל מונטיפיורי | צילום: יח"צ

8. אוויר הרים צלול ובריכה פרטית: גורדוניה

עם 40 חדרים, חלקם חדשים, גורדוניה הוא חד משמעית ממלונות הבוטיק הטובים בארץ. לאחרונה שופץ המלון בהשקעה של 20 מיליון ש"ח ונוספו לו סוויטות שלחלקן בריכה צמודה והוט טאב, סוויטות המשקיפות לנוף הרי יהודה וסוויטה יוקרתית במיוחד עם מרפסת רוף-טופ הצופה אל נוף עוצר נשימה של הרי יהודה, הכוללת הוט טאב, סאונה ובריכת שכשוך. אורחי סוויטות ללא בריכה פרטית לא נשארים מיותמים: עבורם מיועדת בריכת אינסוף מחוממת, הוט טאב ענקי וסאונה, שמכולם נשקפת פנורמה מרהיבה של כפרי הסביבה. הסוויטות כולן מעוצבות למשעי, ממצעי כותנה בוהקים ועד לתפריט כריות, מיני בר ומוצרי טואלטיקה של חברת ל'אוקסיטן. את שעות בין הערביים מומלץ לבלות בסלון (המשופץ) על כוס יין ונשנושים מול שקיעה בוורוד וכתום. הספא לא פחות מושלם, והוא פתוח גם לאורחים מבחוץ למקרה שמתחשק לך יום פינוק יוקרתי.
מ-2,600 ש"ח לסוויטה ללילה לזוג על בסיס חצי פנסיון
לפרטים והזמנת מקום במלון 

נוף מרהיב פלוס. מלון גורדוניה | צילום אדי ישראל
נוף מרהיב פלוס. מלון גורדוניה | צילום אדי ישראל

9. רומנטיקה כפרית: ליר סנס

מלון ליר סנס ממוקם בלב המושבה הציורית גדרה, צעדים ספורים מרחוב הביל"ויים המשובץ בבתי קפה, בוטיקים ומבנים היסטוריים ששומרים על צביונם המיוחד. המבנה ששימש בעבר בית מרפא והשתייך לד"ר בנימין זאב פון וייזל, צאצא למייסדי המושבה, שוחזר באופן קפדני והפך למלון בוטיק אינטימי ונעים. 24 חדרים מעוצבים, שלרובם מרפסת ולחלקם סאונה וג'קוזי פרטיים, מיועדים ליצור חוויית נופש מפנקת מרגע שפקחת את עינייך. קומת הכניסה מוקדשת ללאונג' בר מפואר ולביסטרו אברטו – מסעדה מקומית עונתית. בגג שהשקיף לנוף ירוק נבנתה בריכת אינסוף מרהיבה (מקורה בעונה הקרירה) עם פינות ישיבה, בר קוקטיילים וספא קטן אך מושלם.
מ־1,050 ש"ח ללילה לזוג כולל ארוחת בוקר
לפרטים והזמנת מקום במלון

חדר לופט. מלון ליר סנס בגדרה | צילום: סימפלקס 360
חדר לופט. מלון ליר סנס בגדרה | צילום: סימפלקס 360

10. חלומות על אי: דרים איילנד

מלון דרים איילנד, או Dream Island – Spa & Health Resort בשמן המלא, חולש על פני לא פחות מ-60 דונמים בשפלת יואב, בין אשקלון לקרית גת. בשטח הנרחב פזורים מתחמים שכל תכליתם להעניק לך חוויית חופשה אולטימטיבית: 26 סוויטות בוטיק יוקרתיות מוקפות בטבע ומאובזרות בשירות VIP, הוט טאב ומרפסת ו/או חצר פרטית עם בריכה, מתחם ספא עם תפריט טיפולים עשיר, חמאם טורקי, בריכת וואטסו וסאונה רטובה ויבשה ומתחם תענוגות המים –  בריכות חמות וקרות, בריכות מפלים וזרמים, בריכת רגיעה עם מיטות וג'טים ועוד ועוד, וגם אגם אקולוגי פסטורלי מוקף פינות מנוחה רומנטיות. כשהרעב מתעורר, קפיצה קטנה ואת כבר במסעדת "ערמונים" שעל שפת האגם או מנשנשת אוכל רחוב משאיות אוכל צבעוניות. לחובבות הארכיאולוגיה שבינינו מומלץ לסור למתחם היין, להציץ בגת עתיקה מהתקופה הביזנטית שנתגלתה במהלך החפירות במקום, ולשבת לשתות כוס יין בבר הצמוד.
מ-1,755 ש"ח ללילה לזוג כולל ארוחת בוקר
לפרטים והזמנת מקום במלון

בריכה פרטית בכל חדר. סוויטת דרים איילנד ריזורט | צילום: אורי ארקמן