הוט טאב פרטי ובריכה מחוממת: המלון להתפנק בו בחורף

סוויטת דרים איילנד ריזורט | צילום: אורי ארקמן
סוויטת דרים איילנד ריזורט | צילום: אורי ארקמן

לשכב על מיטה בתוך בריכה מחוממת או לבלות שעות בג'קוזי הפרטי עם כוס יין ביד? חובבות המים, זו ההזדמנות שלכן לצאת לחופשה חורפית בריזורט ענק בדרום הארץ המיועד למבוגרים בלבד

88 שיתופים | 132 צפיות

דרים איילנד Dream Island – Spa & Health Resort הוא ריזורט המתפרש על פני 60(!!!) דונמים בשפלת יואב, ומציע שילוב ייחודי של מתחמי אירוח, ספא, מזון ובריכות במקום אחד.

במתחם, המאפשר בילוי יומי או בילוי הכולל לינה, מלון עם 26 סוויטות מרווחות ומאובזרות. כל סוויטה כוללת ג'קוזי פרטי (Hot Tub) במרפסת המשקיפה אל הנוף ו/או חצר פרטית עם בריכה פרטית יצוקה וגדולה. אורחי הסוויטות נהנים משירות VIP וגם משירותי הריזורט הפתוחים לכלל האורחים המגיעים למתחם לחוויית בילוי יומית של חופשת ספא ליום אחד. הספא נמצא במתחם נפרד וכולל 20 חדרי טיפולים, סאונות ובריכה לטיפולי מים.

20 חדרי טיפולים, סאונות ובריכה לטיפולי מים. דרים איילנד ריזורט | צילום: אורי אקרמן
20 חדרי טיפולים, סאונות ובריכה לטיפולי מים. דרים איילנד ריזורט | צילום: אורי אקרמן

נוסף על אלה, בריזורט תמצאו עוד ארבע בריכות שונות לחובבי תענוגות המים, בהן בריכות חמות, קרות, בריכת מפלים, זרמים, בריכה עם מיטות וג'טים וג'קוזי. במתחם פועלת מסעדת ערמונים הפתוחה גם לקהל הרחב ומציעה תפריט עשיר, נדיב וכשר, כמו גם חדרים פרטיים לאירועים סגורים. בשטח הריזורט פועלות מספר משאיות אוכל משתנות המציעות קינוחים ונשנושים מבוקר עד ערב, לצד שתיה קרה ובירות, כחלק מחוויית הבילוי של המתחם. במתחם גם חדר יין המציע לאורחי הריזורט טעימות יין באופן חופשי.

>>> נווה מדבר: נופש אלטרנטיבי בים המלח

מסעדת ערמונים בדרים איילנד ריזורט | צילום: אורי אקרמן
מסעדת ערמונים בדרים איילנד ריזורט | צילום: אורי אקרמן

מה הקטע
להגיע, להשאיר את הארנק בלוקר או בחדר (אם הבילוי שלכן כולל לילה בסוויטה) וליהנות מאוכל ושתייה חופשיים (במסעדה, בחדר טעימות היין או בפוד טראקס), מסדנאות בתחומי הספורט והלייפסטייל (משתנות מדי יום וכדאי להתעדכן בתוכנייה), מטיפולי ספא ו/או חמאם (שתיאמתן מראש) ומבריכות המים השונות שבאחת מהן מיטות בנויות בתוך המים, בשנייה זרמים בעוצמות משתנות ובשלישית מפלים חמימים; בריכה חיצונית מחוממת באוויר הפתוח ובריכת וואטסו מקורה בחורף ופתוחה בקיץ, הממוקמת באזור הספא.

במתחם גם שתי אמבטיות ג'קוזי ומגוון פינות מנוחה ורביצה הכוללות ערסלים ופינות ישיבה שונות. מי שלא יכולה להתאפק וחייבת שופינג, תוכל לעשות זאת בשלוש החנויות שמופעלות על ידי זכיינים במקום וכוללות כרגע מוצרי קוסמטיקה, מצעים ומגבות ודוכן אקססוריז. חשוב לציין שהמקום מיועד למבוגרים בלבד, כך שלמרות המרחבים והאטרקציות הכוללות מים שילדים כל כך אוהבים, זה לא המקום לחופשה משפחתית. 

מגוון פינות רביצה ומנוחה. דרים איילנד ריזורט | צילום: אורי ארקמן
מגוון פינות רביצה ומנוחה. דרים איילנד ריזורט | צילום: אורי ארקמן

רושם ראשוני
לריזורט הגענו שתי חברות טובות שעברו תקופה לא קלה, כל אחת מסיבותיה. חלמנו על פסק זמן לפינוק הגוף והנפש. היינו אורחות המלון לבילוי בריזורט, שכלל בין השאר לילה בסוויטה מרווחת עם סאונה וג'קוזי פרטי מחומם תחת כיפת השמיים, שהיה מענג במיוחד. נכנסנו בכניסה נפרדת (שאינה הכניסה הראשית למתחם ומיועדת לאורחי המלון), ואת פנינו קיבלה תמי המקסימה שעשתה לנו סיור במקום כדי שלא נפספס אף אטרקציה. כרטיס הכניסה לחדר הוא צמיד שעונדים על פרק כף היד, כדי שאורחי המלון לא יצטרכו להיסחב עם מפתח וזה ממש נחמד.

>>> המלון המושלם לקחת בו חופש מהילדים. לא תאמינו איפה הוא נמצא 

סוויטה עם בריכה פרטית. דרים איילנד ריזורט | צילום: אורי ארקמן
סוויטה עם בריכה פרטית. דרים איילנד ריזורט | צילום: אורי ארקמן

אזור הסוויטות מטופח ומשדר אינטימיות, כל שאר המתחמים מיועדים לקהל שמגיע לבלות בריזורט במהלך היום ולעיתים מדובר בקבוצות מאורגנות, מה שמרגיש קצת פחות אינטימי. יחד עם זאת, המתחם כל כך גדול שאפשר למצוא בו פינות מבודדות למי שמחפש.ת שקט. המקום נקי ומתוחזק ברמה גבוהה כשאנשי הצוות נמצאים בכל פינה ומאוד שירותיים.

החדר
במתחם 26 סוויטות מרווחות הכוללות ג'קוזי פרטי וסאונה או ג'קוזי פרטי ובריכה פרטית בחצר – שזה שוס, כי מי שלא אוהבת להתערבב עם זרים בבריכה אבל אוהבת מים חמימים בייחוד כשבחוץ קריר – תיהנה מזה בטירוף. אנחנו בילינו את רוב הזמן בג'קוזי החמים עם כוס יין. המיטות נוחות והמצעים ריחניים ומפנקים.

>>> תל אביב פינת פריז: המלון החדש והמדובר בנווה צדק

נשנושים
מסעדת ערמונים שבמתחם מציעה ארוחות בוקר, צהריים וערב (תפריטים כשרים ושונים לכל ארוחה), כשבערב היא גם פתוחה לקהל הרחב. על לפי מה שהוסבר לנו, המסעדה הולכת לעבור שינוי עיצובי ולשלב בר פעיל שיהווה אטרקציית בילוי באזור. ברחבי המתחם מפוזרים פוד טראקס המציעים מגוון מנות קטנות משתנות (לדוגמה סושי, תפו"א מוקרם, ספינג', כיסונים), שתייה קלה, בירות ויין ונשנושים מתוקים לאורך כל היום באופן חופשי עבור כל מי שמבלה בריזורט.

חדר יין וסדנאות בדרים איילנד ריזורט | צילום: אורי אקרמן
חדר יין וסדנאות בדרים איילנד ריזורט | צילום: אורי אקרמן

נוסף על אלה יש חדר יין שנבנה ליד גת ביזנטית עתיקה, שנחשפה במהלך החפירות ושוחזרה בשיתוף רשות העתיקות וסביבה נבנה אמפי קטן לטובת הרצאות והופעות קטנות. חדר היין מציע לאורחי הריזורט טעימות יין, הרצאות מקצועיות ויינות ישראלים משובחים שאפשר גם לקנות הביתה. בשעות הערב, הופך המתחם למעין בר יין רומנטי לאורחי הריזורט והסוויטות.

ספא
בריזורט פועל מתחם ספא יוקרתי ומפנק (DREAM SPA) הכולל 20 חדרי טיפולים, חמאם תורכי, בריכת טיפולי מים (וואטסו) סאונה רטובה ויבשה. המקום מציע טיפולים אישיים או זוגיים מגוונים ומקצועיים מכל תרבויות העולם, בהם טיפולי עיסוי, טיפולים קוסמטיים, טיפולי חמאם ועוד. אנחנו עשינו עיסוי רקמות עמוק זוגי (שתי מיטות ושני מטפלים בחדר אחד) שהיה מצוין ממש.

טיפולים אישיים או זוגיים. דרים איילנד ריזורט | צילום: מיטל סולומון
טיפולים אישיים או זוגיים. דרים איילנד ריזורט | צילום: מיטל סולומון

מה בסביבה
מדובר במתחם שנמצא בשפלת יואב, רבע שעה מאשקלון. האם יש טעם לשאול איך יוצאים מההוט טאב ועוזבים את כוס היין והפרטיות לטובת העיר הגדולה אשקלון? כנראה שלא.

בשורה התחתונה
אם אתן אוהבות תענוגות מים, בייחוד כשהמים חמים ובחוץ קר ו/או יורד גשם, המקום הזה הוא בדיוק בשבילכן. בריזורט יש מגוון מתחמים מקורים שמאוד מתאימים לבילוי בחורף. יחד עם זאת, אם אתן מחפשות חופשה רומנטית ופרטית, זה פחות הכיוון, כי על אף שמתחם הסוויטות הוא נפרד ואינטימי יותר, הממשק עם החלקים הנוספים בריזורט הוא בלתי נמנע ומהווה חלק בלתי נפרד מהחוויה במקום. לכן, לטעמי, הריזורט מתאים יותר לקבוצה של חברות או זוגות שמגיעים יחד.

מתאים יותר לקבוצות של חברים.ות. סוויטת דרים איילנד | צילום: אורי אקרמן
מתאים יותר לקבוצות של חברים.ות. סוויטת דרים איילנד | צילום: אורי אקרמן

>>> סיטי גירל: המלונות שמציעים את החופשה האורבנית המושלמת

מחיר
בילוי יומי בריזורט (א׳-ה׳ ושבת 09:00-21:00, שישי וערבי חג 09:00-17:00) כולל שימוש חופשי בבריכות, בפוד טראקס, בחדר היין וארוחה במסעדת ערמונים עולה 560 ש"ח ובתוספת טיפול ספא 910 ש"ח לאדם. חבילות אירוח בסוויטות נעות בין 1,850 ל-4,000 שקלים ללילה על בסיס חצי פנסיון (תלוי בחדר ובטיפולי הספא הנלווים). הבריכות ומתחמי הספא נסגרים שעה לפני סגירת המתחם.