מירית גרינברג חושפת בכאב: "נותרתי עם הרבה רעל בגוף"

מירית גרינברג ממשיכה להתמודד עם הסרטן למרות שהחלימה | צילום: אינסטגרם miritgrinberg@
מירית גרינברג ממשיכה להתמודד עם הסרטן למרות שהחלימה | צילום: אינסטגרם miritgrinberg@

מלכת היופי במיל' של ישראל שהחלימה מסרטן השד לפני כשנתיים, שיתפה את עוקביה בטקסט מרגש ומטלטל שכתבה לה בתה, וחשפה עד כמה היא עדיין נאבקת בשדים שהותירה המחלה

88 שיתופים | 132 צפיות

היא ניצחה את הסרטן, אבל המחלה הותירה פצעים בנפשה של מירית גרינברג, שלא מתכוונים להגליד כל כך מהר. מלכת היופי של ישראל לשנת 1997 שכיכבה על שער "את" במהלך תהליך ההחלמה שלה, שיתפה את 15 אלף העוקבות והעוקבים שלה באינסטגרם בפוסט חשוף ומרגש שתוכנו נכתב על ידי בתה.

>> גאלה קוגן: "להיות קירחת פירק אותי לחתיכות. זה היה יותר קשה מגילוי הסרטן עצמו"

"פעם אמא שלי הייתה יותר שמחה", נפתח הפוסט בגילוי מכמיר הלב מצד בתה של גרינברג (44) על אימה, שכזכור חשפה בשנת 2020 כי חלתה בסרטן השד, עברה טיפולים לא פשוטים ובשנת 2021 הכריזה על כך שהחלימה. את הפוסט שכתבה בתה אמה לי בת ה-12 פרסמה גרינברג לציון יום השנה להחלמתה מסרטן השד.

"אמא שלי בוכה הרבה. אמא שלי האמא הכי טובה בעולם גם כשקשה לה. אמא שלי כועסת הרבה יותר. קשה לי כשאמא שלי בבתי חולים", כתבה בתה של גרינברג על הקושי שחוותה כילדה שראתה מהצד את אימה עוברת טיפולים קשים. הטיפולים טלטלו לא רק את גרינברג עצמה, אלא גם את חייה של משפחתה.

"פעם אמא שלי הייתה באה לבקר אותי ולצלם אותי באימונים", סיפרה אמה לי, העוסקת בהתעמלות באופן מקצועי, על התפקידים שהתהפכו. "אחרי תקופה אני זו שהייתי באה לבקר אותה אחרי האימונים בבית חולים".

"אמא שלי לא חזרה לעצמה מאז הסרטן", חשפה בכאב. "עדיין כואב לה וחסר לה הציצי. פעם היינו משפחה כיפית יותר אבל אני הכי אוהבת אותה בעולם, וזה כן בסדר לדאוג אבל בעזרת השם הכל יעבור".

"אנשים חושבים שאחרי שמסיימים את הטיפולים פשוט חוזרים לחיים הרגילים", ביקשה גרינברג להבהיר שגם כשהמחלה כביכול כבר אינה, היא ממשיכה לתת את אותותיה. "אמה לי ישנה איתי כמעט כל לילה, כל אחד והסיוטים שלו בבית הזה. נתתי לה לכתוב את מה שעל ליבה", שיתפה. "זה על קצה המזלג, באמת. אני מלמדת את הילדים שלי להסתכל רק על הצד החיובי בכל דבר בחיים, אבל קשה שלא לשמוע במילים שלה את הקושי שלא נגמר כבר שלוש וחצי שנים".

"אז כן אני נטולת סרטן – טפו טפו – אבל עם הרבה רעל בגוף, מצבי רוח ועצבות לא מוסברת – או שכן", סיכמה גרינברג, "אז Always look on the bright side of life, אבל שתדעו שיש כל כך הרבה ימים שזה הרבה יותר קשה ממה שנשמע".